Smoetz schreef:Heb al meerdere dagen gereden met Trackdays en ga al enkele jaren (3 om precies te zijn) mee naar geboekte dagen van Trackdays.
Ik blijf de organisatie iets minder professioneel hebben. We hadden op Ecuyers een probleem en het was ook 'trek er uw plan mee'. Toen er 03/08 probs waren op Zolder zijn die verholpen en zijn we goed geholpen.
Banden moeten vervangen worden in Ecuyers, ok ga je snel langs den 'bandenboer'. Sta je daar een hele sessie te niksen want die is aant rijden (dat weet je dan ook pas als die van circuit komt en dat zelf ff zegt). Zo is er minder tijd om die band te wisselen, te vervangen, ... Dat is pure organisatie.
Je kan een mens niet verwijten zijn product te verkopen, akkoord maar daarom moet er niet steeds negatieve commentaar zijn op de rest. Alst zo slecht moest zijn, dan waren niet alle MSSZ dagen uitverkocht. Dan ging niet iedereen daar cursus volgen etc etc etc.
Ik denk dat we hetzelfde opmerken maar het ander interpreteren, het feit dat de bandenboer en de vlaggemannen meerijden vind ik symphatiek en volkser.
Jij vind dat minder proffetioneel.
Motorsportschool vind jij proffetioneler (en ik begrijp wat je bedoeld) maar ik vind dat dan weer een organisatie die stijver overkomt. Meer business oriented als je begrijpt wat ik bedoel.
Jij vind het ene leuk en iemand anders het andere allicht.
allez ontopic: Ik denk dat mijn TL in 2010 ook ni anders als in de garage zal staan, maar voor't ogenblik krijg ik het niet over mijn hart em weg doen?

.
.

.
Maar niet onoverkomelijk denk ik. Deze zomer de hele zomer aan de kant gestaan door m'n vroege crash en kijk ik leef nog. Nipt welliswaar 
Raise your glass if you are wrong in all the right ways all my underdogs