transalpje schreef:Raar tochwie zou dat dan zijn?
Moderator: Moderators
- bedankt wegkapiteins & crew! Was wel erg warm vandaag, dorstig werk zo'n ganse namiddag motorrijden in dit weer, en dan thuis komen en weer eens geen water uit de kraan. Wil iedereen nu eens ophouden met zijn zwembad bij te vullen, zodat ik kan gaan douchen

- bedankt wegkapiteins & crew! Was wel erg warm vandaag, dorstig werk zo'n ganse namiddag motorrijden in dit weer, en dan thuis komen en weer eens geen water uit de kraan. Wil iedereen nu eens ophouden met zijn zwembad bij te vullen, zodat ik kan gaan douchen
]
steffz1 schreef:Isabella idem dito hiero .... ook geen water dedju
Gisteren was dit ook al het geval hoe ist toch mogelijk.
mvg
Stef
Trientje schreef:Hello guy's,
Aarschot zit ook zonder water. Volgens "de politie" zouden deze problemen morgenvroeg opgelost zijn.
Het mocht nog wel een graadje of 10 warmer zijn maar ja, het kan niet elke dag mooi weer zijn. Ik ben ondertussen al mijn derde fles van een liter bezig. Nadorst.:biggrin: Geluk dat Moeke deze keer bleef volgen, een koel drankje tijdens de stop had ik echt niet willen missen deze keer.

Jantje schreef:ik wou da ik er bij kon zijn, maare de vstrom deed het vanmorge effe nie![]()
batterij had maar 9,95 volt op de pole staan (ondertss trug 12,75)
zag er leuk uit
. np

:
Grunt schreef:Volledig mee eens. Fijne bende, toffe rit, uitstekende begeleiding van de wegkapiteins. En de pitstop-service was fantastisch welgekomen.
Bedankt aan iedereen, en bijzonder aan Transalpje omdat er geen close-up gepubliceerd is van mijn ad-hoc kruisverluchting:cool:

zijn we anders gewend van je???

TRH13 schreef:Het was een toffe belevenis jongens. Zo'n begeleide rondrit was de eerste keer voor mij. De weg-kapiteins hebben het professioneel aangepakt en de catering was voortreffelijk.:cool
Maar even een vraagje, Ik weet dat het extreem warm was en in combinatie met het rustige tempo misschien wel heel gewoon, maar mijn koelingventilator heeft bijna de hele rit staan draaien. Had iedereen dit probleem of moet ik mij ongerust maken?![]()
Ik had ook nog "enkele" foto's genomen en ik zal ze doorsturen aan Dr. Brainiac. Dan kan hij ermee doen wat hij wil.
Tot de volgende.

TRH13 schreef:Het was een toffe belevenis jongens. Zo'n begeleide rondrit was de eerste keer voor mij. De weg-kapiteins hebben het professioneel aangepakt en de catering was voortreffelijk.:cool
Maar even een vraagje, Ik weet dat het extreem warm was en in combinatie met het rustige tempo misschien wel heel gewoon, maar mijn koelingventilator heeft bijna de hele rit staan draaien. Had iedereen dit probleem of moet ik mij ongerust maken?![]()
Ik had ook nog "enkele" foto's genomen en ik zal ze doorsturen aan Dr. Brainiac. Dan kan hij ermee doen wat hij wil.
Tot de volgende.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten