1ste grote HAYABUSA meeting in Antwerpen

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Berichtdoor kiki en Mr. White » Zo Jul 31, 2005 6:52 pm

idd koldark ,twas weer plezant ! wij waren er dus ook , samen met the ghost , the doctor & vriendin,zijn daar dan nog tweety tegengekomen, moshi en THR13 en de peter en falcon frank waren ook van de partij !En even later kwam Serverius ook nog langs ! DUS we hebben ons goed geamuseerd !!!!!:duim:
hopelijk volgend jaar opnieuw !

greetz
kiki
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back
Gebruikers-avatar
kiki en Mr. White
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Moshi » Zo Jul 31, 2005 7:15 pm

ieps... is echt wel fun om bekende kopjes te zien op zo'n meeting..

Thankx voor de leuke middag en tot binnenkort ergens onderwege :moto:
Try me :D

R.I.P Hellraiser, Dimi, X4 .... Dimi: we missen u maat!!

X4.. you fly safe in heaven now...
Gebruikers-avatar
Moshi
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Niekes & Gitte » Zo Jul 31, 2005 7:30 pm

zijn der geen foto's van....
Gebruikers-avatar
Niekes & Gitte
2fast4u.be pro member

Berichtdoor kiki en Mr. White » Zo Jul 31, 2005 7:34 pm

wij waren ons toestel vergeten :p maar serverius heeft er wel getrokken en zal die denk ik wel posten.
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back
Gebruikers-avatar
kiki en Mr. White
2fast4u.be expert member

Berichtdoor summer » Ma Aug 01, 2005 1:58 pm

kiki & Mr. White schreef:idd koldark ,twas weer plezant ! wij waren er dus ook , samen met the ghost , the doctor & vriendin,zijn daar dan nog tweety tegengekomen, moshi en THR13 en de peter en falcon frank waren ook van de partij !En even later kwam Serverius ook nog langs ! DUS we hebben ons goed geamuseerd !!!!!:duim:
hopelijk volgend jaar opnieuw !

greetz
kiki

ja mij kennen jullie niet he
maar ik stond in de tent waardat de clubkledy en zo verkocht werd
ik had vooral die rode fleece aan van de hayabusa
Fotos komen af die zijn u een voor een aan het binnendruppelen
en vanals ze er allemaal zijn zetten we ze op de website
www.hayabusaclubbelgie.be

[url=http://www.hayabusaclubbelgie.be/images/summer.jpg]
[/url]
summer
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Falcon Frank » Wo Aug 03, 2005 6:10 pm

Een bedankt woordje

Beste clubleden, motorliefhebbers en proffesionelen.

Na een dag van bezinning en alles eens op een rijtje te zetten ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

31 juli 2005 onze 1ste Europese Hayabusameeting zullen we mede dank zij het slecht weer in de voormiddag niet vlug vergeten.

Mijn dank gaat naar alle clubleden die de tijd vonden om de handen uit de mouwen te steken.

Speciale dank aan de mensen die heel hun weekeinde opofferden met de voorbereidingen.

Tevens alle motorrijders en aanwezigen uit Belgie, Nederland, Duitsland en Frankrijk die het slechte weer trotseerden om dit evenement niet te missen.

Via deze wil ik sponsors en anderen bedanken voor de inzet en de hulp.

Bridgestone uit Mechelen (Thomas) - Suzuki 2-Wheels uit Kontich (Fabienne) - Franco’s Power Gym (Guy & Gorgette) - Plaasj kaffe uit Antwerpen (Dave) - Hein Gericke uit Wijnegem (Kurt) - Herman Verboven uit Oostmalle (Herman) - The Busa Docter uit Berlare (Walter) - ARC uit Turnhout (Jimmy) - Moto’s Thomas G uit Hoevenen - Verzekeringen Ivo Reggers NV uit Riemst (Ivo) - Suzuki Idealmotor uit Melsele (Edward) - Cafe De Witte uit Hemiksem (Frank) - VR Autocenter uit Kontich (Dirk) - Memoli uit Ekeren - Contromon uit St Lenaarts (Mon) - Van Bouwel uit Hoevenen (Jan) - Kyagae uit Knokke (Pascal) - Zeefdruk Leroy uit Dendermonde - Red Bull - Radio Contact uit Kapellen (Pol) - Guy Weyers roadshow uit Kapellen - Seppe Slaets - Eric Wynen uit Brasschaat de fotograaf - Rudy Ravers den electricien - Heidi Meys - Stepro Events uit Burcht (de mensen die de horeca verzorgde, Stefan) - Hummerteam en nog vele anderen

Het MAG Extreme team uit Hulshout en The White Stuntman uit Kortenberg met hun ongelooflijk stuntwerk.

Het Vlaamse Gewest voor de parking, St Niklaas en omliggende gemeenten; Boom, Niel, Bornem, Zwijndrecht, Beveren, Hemiksem, Schelle, Temse, Stabroek, Puurs, Hoboken, Ekeren en de districten.

De stad Antwerpen, Stadsdienst, Dienst bijzondere opdrachten, Wegen & Verkeer, Politie en Openbare orde.

Als ik nog mensen moest vergeten zijn, nogmaals bedankt namens de Hayabusaclub Belgie en mezelf. Zonder uw hulp was dit nooit tot stand gekomen.

Van dit hele evenement zijn foto’s gemaakt die vanaf volgende week te vinden zijn op onze website www.hayabusaclubbelgie.beonder activiteiten 2005 foto’s

Deze foto’s kunnen besteld worden aan de democratische prijs van 1€ . Grotere formaten kan, maar moet eerst besproken worden.
De groeten Frank & Petra :moto:

Veiligheid moet een verworven recht zijn voor iedereen in Belgie & Frankrijk ;) !!!!!!!

www.laforetdemaronne.com
[i][font=Arial]Foto's, pictures, photos [color=#800080]http://picasaweb.google.be/laforetdemaronne/LaForTDeMaronne[url=http://www.laforetdemaronne.com/]
[/color]

[/url][/i]
[/font]
Gebruikers-avatar
Falcon Frank
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor KOLDARK » Do Aug 04, 2005 8:06 pm

Okinawa Goyu Ryu

To search for the old is to understand the new.

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Gebruikers-avatar
KOLDARK
2fast4u.be pro member

Berichtdoor transalpje » Do Aug 04, 2005 8:19 pm

mooie foto's krijg al spijt dat ik niet mee was :s
Gebruikers-avatar
transalpje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Niekes & Gitte » Do Aug 04, 2005 8:28 pm

leuke foto's,is daar precies de moeite geweest:duim:
Gebruikers-avatar
Niekes & Gitte