Moderator: Moderators
stino89 schreef:zoals sommige onder jullie misschien al weten heb ik dus een aprillia rs 125 aangeschaft. nu zoek ik mensen die ook met dit genre van motor rondrijden, om eens af te spreken ofzo. of misschien wat kennis op te doen ivb met onderhoud.
mvg

Olsene Boy schreef:is al probleem dat ze dicht bij elkaar moeten wonen é, want ver rijdt da niet é zo een 2takt
Circuit Maniac schreef:das geen probleem
zolang je 2takt olie bijhebt en naftstations i/d buurt
die soms mee gaat toeren maar de Ardennen of zo ziet m nie zitten, te ver voor de 2takt
Circuit Maniac schreef:harley rijders kunnen ook mee
die zuipen ook massa's olie

Iel plezant bakske maar werd een beetje duur voor op straat mee te rijden. Gewone rijstijl was een verbruik van 8l/100km en bij gassen kwam ik niet onder de 12l/100km. Met ne naftbak van 12l was dat dus een bereik van 100km 

. Paar andere uitlaten schelen al vlug 6-7 kilo ook !
:D:D??
.stino89 schreef:ja ik wil zeker wel eens afspreken, maar houd er rekening mee dat ik maar een 125 cc'tje heb e, en een beginneling ben en 18 jaar. zeker da ge nog wilt afspreken:D:D??
ik zie in je profiel dat je ook geinteresseerd bent in informatica... same here.. studeer toegepaste informatica aan de kdg.
mvg
stino89 schreef:ja ik wil zeker wel eens afspreken, maar houd er rekening mee dat ik maar een 125 cc'tje heb e, en een beginneling ben en 18 jaar. zeker da ge nog wilt afspreken:D:D??
ik zie in je profiel dat je ook geinteresseerd bent in informatica... same here.. studeer toegepaste informatica aan de kdg.
mvg

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten