Moderator: Moderators

En geloof me, die 50K kms heeft dat machien afgezien; woon-werk het ganse jaar door, regelmatig op circuit en volgepakt op congé naar de Alpen (zoals het hoort dus
)
En geloof me, die 50K kms heeft dat machien afgezien]
db@Z schreef:Gekocht met de kofferset die ze dit jaar er bij presenteerden ?

imnotmodest schreef:Ge denkt als individu kawa. Moet nu gezin denken en voor zover ik begrepen heb is uw vriendin geen biker. Je gaat dus als pas samenwonend koppel met 3 voertuigen zitten en dat is in 't begin denk ik wat teveel van 't goede.
Bouw eerst dat samenwonen uit en als je na een tijd (wacht eerst maar is je eerste belastingsafrekening af als samenwonenden) zowat door hebt wat je uitgaven zijn en wat de lasten zijn dan kan je is overwegen om er een tweede motor bij te nemen.

friendofstarfish schreef:jawadde wat is dat allemaal? Gewoon doen waar ge goesting in hebt. Ik heb 1 moto voor in de week, een voor op't circuit, mijn vrouw heeft een auto en een moto en ik heb een frima wagen. En dat voor 2 man!

cabra schreef:proficiat met je aankoop,je zal en content van zijn...![]()
zijn er hier die +/-15km van het werk wonen en toch de motor inbrengen?
Zit met het zelfde probleem, ga nu ook elke dag me den moto en moet ook zo ver niet:D (doe er langer over om mij aan te kleden dan dat ik naar huis rij:rolleyes: )
en dat was minder maar ik heb mijn moto gehouden 1 WAGEN wellis waar de benzine wagen mits ik na de vergaderringgen moet of na meeting van ldd
Je hebt duidelijk nog een serieus stuk dure hobby kunnen behouden. Ik was in dien tijd (1984 en 22 jaar) de eigenaar van een Fiat 500 van 1964. Een motor zat er niet in en dat was het zo ongeveer. Eigenlijk van nul moeten beginnen. Als je het zo bekijkt starten jong gasten dezer dagen duidelijk met meer en krijg je het soort luxeprobleem tussen hoeveel moto's en auto's je nu moet kiezen 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten