Nu heb ik een auto (voornamelijk voor woon-werk verkeer) en een moto (voornamelijk voor fun
).De gesprekken om samen te gaan wonen met men vriendin zijn nu een beetje serieuzer aan het worden
en vermits zijzelf graag een auto zou willen kopen (kleine benzine waar nie te veel kosten aan verbonden zijn)
lijkt het mij interessanter om mijn wagen te verkopen en een tweede moto (tour/sport) bij te kopen voor men woon-werk verkeer.
Men vriendin woont slecht 2 km van haar werk dus heeft ze niet echt een auto nodig en zeker geen (dure) diesel.
Ik werk in Brussel en doe elke dag toch minstens 100 km, daarom had ik een nieuwe diesel gekocht.
De kosten van deze wagen (tax en verzekering+ slechts 15cent per km inbrengen) vind ik echter relatief hoog.
Allerhande tips over de voor of nadelen zijn dus zeer welkom omdat dit toch wel een redelijk grote verandering zou zijn.
Mijn wagen (BMW 118D van half 2007) heeft nu een 60000km en dit lijkt mij dan ook min of meer he meest interessante moment om hem te verkopen.
De moto waar ik op het moment naar aan het kijken ben is de F800 ST van BMW deze kost met ABS en enkele opties ongeveer 13.000€
Dit zou dus ook betekenen dat ik een paar duizend euro van het verschil prijs auto-moto zou kunnen opzij leggen wat ook altijd handig is als je gaat samenwonen.
Dus zeker voor de mensen die hiermee ervaring hebben, alle tips en ervaringen zijn welkom!

) wel een lift van haar moeder om te geraken waar ze moet zijn!

) en start samenwonen. Ander verhaal. Ik begrijp dat het voor een jonge gast leuk is om een funbike te hebben, maar je merkt dat al diegenen die hier reageren je het afraden. Ze weten waarom.
zoude u beter nen snowscooter kopen:D