2fast4u.be Kerstmeeting

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Kerstmeeting

/*
0
Geen stemmen
/**
0
Geen stemmen

Aantal stemmen : 0

Berichtdoor lola » Zo Dec 12, 2004 10:47 pm

Amai,het was serieus de moeite ! Moeke chapeau zenne,voor zo'n bende koken,ge moet het maar doen,en het was heerlijk !

Zeker voor herhaling vatbaar.
The hunt will never stop!
You can run, but you can't hide !!!!!!!!
lola
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor RunnerX » Zo Dec 12, 2004 11:55 pm

eindelijk , heb just gedaan met eten, eerst zaal nog geledigd, hier alles naar boven gesleurd en uitgepakt, opgeruimd, pc opgebouwd, en nu heb'k just gedaan met friet& hamburger te eten :s
had serieus honger, want heb ginds nie veel kunnen eten wegens tijdgebrek tijden opdienen/afruimen en toog bedienen.
't voorgerecht &dessert was in alle geval erg lekker.
'k ben content dat alles naar wens was, en het zal zeker herhaald worden volgend jaar. :duim:
alvast aan allen die ons geholpen hebben enorm bedankt, het was meer dan nodig,en horen nog van ons.

ik ga proberen overmorgen (morgen totaal geen tijd) een verslagje erop te zetten met wat foto's in de post(album is in de maak).

ook gaan we zo vlug mogenlijk de volledige activiteitenkalender van volgend jaar online zetten.
'k kan je wel al zeggen dat we eind januari een nieuwjaarsreceptie/1jarig bestaan vieren(zonder rondrit), en dan is het gedaan met eten en drank tot aan de barbeque, en zal er dus weer gereden worden :duim: .

zo 'k ga nu beginnen 't examens te leren, jammer, mja maandag is m'n eerste.
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever:engel:
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor Dieterke750 » Ma Dec 13, 2004 12:13 am

RunnerX schreef:1)*want heb ginds nie veel kunnen eten wegens tijdgebrek tijden opdienen/afruimen en toog bedienen.*
2)*zo 'k ga nu beginnen 't examens te leren, jammer, mja maandag is m'n eerste.*

2x :( :( ^^^^

En naar die activiteitenkalender kijk ik wel uit :D , vooral omdat ik er het afgelopen jaar nog niet bij was :@

En tof dat jullie je allemaal zo goe geamuseerd hebbe! :duim:
En khoef t eigelijk niet te vragen zeker :( , maar chocomousse ist er zeker nie meer over... :rolleyes: :(
Gebruikers-avatar
Dieterke750
2fast4u.be pro member

Berichtdoor moeke » Ma Dec 13, 2004 12:36 am

:duim: Ik wil iedereen bedanken voor hun aanwezigheid, en ook aan al degene die ons geholpen hebben met de versiering van de zaal, opdienen, hulp in de keuken enz...enz....
Ook voor het mooie geschenk dat ik heb gekregen :duim: :duim: :duim:
Ben juist terug thuis van Dr. Brainiac en Lien. Ze zijn beiden al veel beter en vonden het erg jammer dat ze er niet bij waren.
Ik kan niet zo veel vertellen omdat ik veel in de keuken heb gestaan, maar wat ik dan wel gezien heb is dat er een Kerstman op moto is geariveerd :duim:
Hopelijk tot een volgende meeting
Gebruikers-avatar
moeke
administrator

Berichtdoor kay » Ma Dec 13, 2004 9:24 am

Was gans leuk en lekker gisteren

thumbs up voor forummoeke voor het eten
en natuurlijk de rest die zo schoon versierd hadden :duim:

veel geluk met examens runner
Gebruikers-avatar
kay
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Paco » Ma Dec 13, 2004 2:04 pm

Was weer dik in orde. Keep up the good work. :duim:
Suzuki rules :duim:
“Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”
Gebruikers-avatar
Paco
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Bladeke » Ma Dec 13, 2004 9:06 pm

Was idd dik in de sjakos:duim: , volgend jaar zijn we er weer bij als alles meezit!

Grtzz
The only thing that can beat you, is you're own fear
Gebruikers-avatar
Bladeke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor kay » Wo Dec 15, 2004 9:55 am

Hoe is dat eigenlijk afgelopen met huis op stelten???

[quote="steffz1"]Ik kan spijtig genoeg niet komen den 12 e want ik moet mijn huis uit en VT4 komt filmen omdat we geselecteerd zijn voor "Huis Op Stelten" nadat we ingeschreven geweest zijn door de kinderen ...wij mogen dat week-end op verwen week-end...

mor allez ik zal al genoeg zorgen hebben aan mijn hoofd... nu nog alleen zorgen dat mijn moto goed in beeld komt ]
Gebruikers-avatar
kay
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Niekes & Gitte » Wo Dec 15, 2004 11:35 pm

proficiat aan forummoeke,mileke en al diegenen die geholpen hebben om deze namiddag tot een leuk feestje te herleiden.Was gewoon prachtig gedaan,zeer lekker eten en een leuk gezelschap met de zelfde hobby,wat kan een mens zich nog meer wensen.Opweg naar de zaal werden we door iemand waaraan we de weg vroegen op het verkeerde spoor gezet waardoor we te laat waren,sorry daarvoor.Toen we het bijna gevonden hadden keek ik in de achteruitkijkspiegel en zag daar achter de wagen die achter ons reed de kerst"marioguzzi"man verschijnen.Kei cool gedaan marioguzzi,wij moesten hier enorm om lachen:duim: na nog enkele straatjes samen met deze kerstman verkeerd te rijden vonden we uiteindelijk de zaal.:D :D :D
Gebruikers-avatar
Niekes & Gitte
2fast4u.be pro member

Berichtdoor RunnerX » Do Dec 16, 2004 12:57 am

na enkele weken voorbereiding is het dan zover, zaterdag de hele dag het eten voorbereid, en zondagmorgend stonden we om 9h de zaal klaar te maken, gelukkig waren er enkele vrijwilligers die kwamen helpen.
terwijl in de keuken alles werd klaargemaakt, werd door anderen de zaal en anderen in orde gebracht:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

er werd ook een hoekje voorzien voor de kinderen, en men kon er ook enkele tijdschriften bekijken:
Afbeelding

Rond half 1 begonnen de leden binnen te stormen :D , zij werden allen warm onthaald met een glühwein of warme choco.

en er waren natuurlijk enkele uitzonderingen :p :
Afbeelding

Na gezellig wat gekletst en kennis gemaakt te hebben begonnen we aan het echte werk.
een korte speech:
Afbeelding

de voorgerechtjes bijna klaar om opgediend te worden:
Afbeelding

hierna volgde er een lekker broccoli roomsoepje:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen was het tijd voor een kleine pauze, zodat de keuken zich kon voorbereiden op de hoofdschotel, en iedereen kon zien wat de kerstman gebracht had.
eerst mochten de kleinsten:
Afbeelding

en dan de rest:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding (op aanvraag, mailen naar runnerx@2fast4u.be)

van de hoofdschotel hebben we jammer genoeg geen foto's, omdat we te druk bezig waren met met opdienen en dergelijke.

en natuurlijk last but not least, Hét Dessert buffet.
de enige echte 2fast4u.be-taart, dit keer in een jumbo-versie :cool: :
Afbeelding

en dan de rest; chocomousse, tiramisu, en een lekkere ijsstronk:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:rolleyes:

hierbij dan de chef-kok die jullie zoveel bedankt hebben voor het lekkere eten:
Afbeelding
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor KOLDARK » Do Dec 16, 2004 1:20 am

en ik sta er ook op :biggrin:
Okinawa Goyu Ryu

To search for the old is to understand the new.

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Gebruikers-avatar
KOLDARK
2fast4u.be pro member

Berichtdoor RunnerX » Do Dec 16, 2004 1:35 am

nu had ik nog een klein verzoekje aan iedereen die op de kerstmeeting foto's getrokken heeft, om deze door te sturen naar runnerx@2fast4u.be .
als het foto-album hersteld is kunnen we deze erbij zetten :duim:
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor marioguzzi » Do Dec 16, 2004 5:51 pm

Schoon fotokes.:duim:

Vr.gr.MarioGuzzi:moto:
Beter laat dan nooit:o
Gebruikers-avatar
marioguzzi
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor KOLDARK » Za Jan 08, 2005 10:14 pm

[quote="steffz1"]Ik kan spijtig genoeg niet komen den 12 e want ik moet mijn huis uit en VT4 komt filmen omdat we geselecteerd zijn voor "Huis Op Stelten" nadat we ingeschreven geweest zijn door de kinderen ...wij mogen dat week-end op verwen week-end...

mor allez ik zal al genoeg zorgen hebben aan mijn hoofd... nu nog alleen zorgen dat mijn moto goed in beeld komt ]
Juist een uitzending gezien
Wanneer wordt die van U uitgezonden ?
Okinawa Goyu Ryu

To search for the old is to understand the new.

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Gebruikers-avatar
KOLDARK
2fast4u.be pro member

Berichtdoor stef » Zo Jan 09, 2005 8:37 pm

KOLDARK schreef:Juist een uitzending gezien
Wanneer wordt die van U uitgezonden ?

Hey, vandaag de laatste afsluitende opname ... nu moet de regisseur nog alles knippen en plakken en monteren. De aflevering is voorzien vanaf maart denk ik, we weten het zelf ook nog niet zeker. Ik heb zelfs een klein scetchke met de Fazer moeten doen maar dan wel met heel hoog soap gehalte gniffel gniffel... alles is wel leuk voor ons verlopen en er zijn een heel deel tevreden gezichten bij ons. Ze hebben ons precies een beetje gespaard als ik al die andere afleveringen bezie ... er volgt nog een beetje bewijsmateriaal ;-)

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Zo Jan 09, 2005 10:32 pm

[quote="steffz1"]Hey, vandaag de laatste afsluitende opname ... nu moet de regisseur nog alles knippen en plakken en monteren. De aflevering is voorzien vanaf maart denk ik, we weten het zelf ook nog niet zeker. Ik heb zelfs een klein scetchke met de Fazer moeten doen maar dan wel met heel hoog soap gehalte gniffel gniffel... alles is wel leuk voor ons verlopen en er zijn een heel deel tevreden gezichten bij ons. Ze hebben ons precies een beetje gespaard als ik al die andere afleveringen bezie ... er volgt nog een beetje bewijsmateriaal ]
Zoals beloofd een bewijsstuk, hier waren de gasten alles aan het inpakken op het einde van de opnames :

Afbeelding
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor kay » Zo Jan 09, 2005 10:38 pm

krijgen we geen sneakpreview van hoe het er uitziet?
Gebruikers-avatar
kay
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Zo Jan 09, 2005 10:45 pm

kay schreef:krijgen we geen sneakpreview van hoe het er uitziet?

Daar staan zware straffen op ... ik heb namelijk een kontrakt moeten ondertekenen dat ze strikt volgen.... ik mag niets wat met de veranderingen te maken heeft publiceren vooraleer het uitgezonden wordt....:s:s

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Di Okt 24, 2006 9:32 pm

Ik heb vandaag de afgewerkte aflevering van Huis op Stelten (VT4) gezien die ze eind 2004 bij mij thuis opgenomen hebben. Ze is best grappig hahaha .. De aflevering zou gepland zijn voor 2007 pffff waar heb ik dat nog al eens gehoord ... als je nu al ziet hoe dat de kids en ikzelf veranderd zijn op die 2 jaar dan is dat straf om te zien ... :rolleyes:

PS zie ook eens naar de foto's hierboven, blijkbaar vinden we hier verloren foto's terug :D :D
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Vorige

Terug naar Events