2fast4u.be Kustrit

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Berichtdoor Bladeke » Ma Sep 13, 2004 5:17 pm

Kuch Kuch , kben ne oostvlaming en ben wel al meerdere keren afgezakt naar limburg :@

Grtzz:D
The only thing that can beat you, is you're own fear
Gebruikers-avatar
Bladeke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor kcyrt » Ma Sep 13, 2004 7:26 pm

Jazzthieve schreef:Hmmm, da moet ik nog es gaan bekijken

Na verloop van tijd zijn we in het geweld wel een paar kwijtgeraakt kcyrt op z'n MZ zijn we ineens kwijtgeraakt in het begin, TDM u zijn we inderdaad kwijtgeraakt iets voor Brussel, en scarver iets voor Leuven. Maar ik geloof dat hij daar zowieso af moest.
Het was met dat file-slalom soms echt wel door het oog van de naald, btw RunnerX knap stuurwerk :duim:, ik reed in het beginstuk van de file vaak achter je.

Tot Gent vanachter blijven hangen. Eén van de jongens voor mij heeft tot in Gent tegen geen enkele verkeersregel gezondigd. :duim: RESPECT !!! Ik zou dat nie kunne over mijn hart krijge als ik alleen was:D .
Eens in Gent zijn wij samen naar Antwerpen uitgeweken:moto: , toen heb ik toch maar eens gaaas gegeven. Om halftien thuis.
Waar ben je voor? --positive thinking--
Gebruikers-avatar
kcyrt
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Paco » Ma Sep 13, 2004 7:32 pm

Bladeke schreef:Kuch Kuch , kben ne oostvlaming en ben wel al meerdere keren afgezakt naar limburg :@

Respect :duim: :duim:
Suzuki rules :duim:
“Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”
Gebruikers-avatar
Paco
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Dr.Brainiac » Ma Sep 13, 2004 7:40 pm

Bladeke schreef:Kuch Kuch , kben ne oostvlaming en ben wel al meerdere keren afgezakt naar limburg :@

Mja moesten er meer leden zijn uit uw streek en west-vlaanderen zou er wel meer volk geweest zijn. Volgend jaar beter :duim:
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor Dr.Brainiac » Ma Sep 13, 2004 7:44 pm

kcyrt schreef:Tot Gent vanachter blijven hangen. Eén van de jongens voor mij heeft tot in Gent tegen geen enkele verkeersregel gezondigd. :duim: RESPECT !!! Ik zou dat nie kunne over mijn hart krijge als ik alleen was:D .
Eens in Gent zijn wij samen naar Antwerpen uitgeweken:moto: , toen heb ik toch maar eens gaaas gegeven. Om halftien thuis.

That would be me, en geloof me heb paar keer in mijn handen gebeten omdat het jeukte. Wou da gewoon nie meemaken dat we met ne groep op autostrade tegen 160 ofzo geflitst werden

:o
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor beulke » Ma Sep 13, 2004 8:14 pm

Dr.Brainiac schreef:Rit was goe geweest, alleen nog al ver rijden. En dan die files nog richting huis :s

Ma al bij al toch schoon toerke en gezellige bende. Valt wel op dat er niemand van de west/oost-vlamingen bij waren, dan organiseerde es iets aan hun kanten ...

:moto:
KWEETET!!!!:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@

Ik zat wel al in een sportieve motorrijhouding (op de pot)
Dan maak je een van de schoonste motorreizen uit je leven en komt ge halverwege ziek te vallen en das dus nog nie gedaan! ARGHHHH
tis altijd ombouwtijd ....:s
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor scarver » Ma Sep 13, 2004 8:27 pm

Zeer geslaagde rit. Positieve kenmerken waren de sterke zijwind links, rechts en front. Zeer goede jodium lucht. Negatieve puntjes, volgens mij waren die hollandse mini frietbakjes wel heel erg klein. Verder dikke proficiat aan diegene die de rit hebben uitgekiemd en de ambiance op de verschillende stopplaatsen voorzien hebben. Ze zeggen wel van niet ma de leden weten wel beter :biggrin:
:D ------>>> DOMINO <<<------ :D

:D ----->>>READY <<<----- :D

:D ---->>> MOVE FOR ME <<<---- :D

:D -----> SKYDIVE <----- :D
Gebruikers-avatar
scarver
2fast4u.be pro member

Berichtdoor guido » Ma Sep 13, 2004 8:48 pm

scarver schreef:Zeer geslaagde rit. Positieve kenmerken waren de sterke zijwind links, rechts en front. Zeer goede jodium lucht. Negatieve puntjes, volgens mij waren die hollandse mini frietbakjes wel heel erg klein. Verder dikke proficiat aan diegene die de rit hebben uitgekiemd en de ambiance op de verschillende stopplaatsen voorzien hebben. Ze zeggen wel van niet ma de leden weten wel beter :biggrin:
ja die vlaamse schlagers in oostende waren wel goe:D
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor RunnerX » Ma Sep 13, 2004 8:51 pm

'k vond het vertrek ginds ook erg plezant(zal je wel gemerkt hebben :D )
heel spijtig vond ik ook die auto's die hele tijd tegen dat lamme tempo reden :mad:
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever:engel:
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor Jax » Ma Sep 13, 2004 9:12 pm

Yep, bij momenten was inderdaad een schildpaddegangetje, maar er waren genoeg goede baantjes. Vooral toen we van de route ff moesten afwijken en over die smalle boerebaantjes reden.
[url=http://users.telenet.be/Gknot/demon.gif]
[/url]
Gebruikers-avatar
Jax
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor TDM » Di Sep 14, 2004 4:16 pm

Ja Guido, nu komt ge daar mee af. Ik heb het u nog gevraagd of ge wou dansen en ne kus moest ge toch ook ni?:biggrin:
guido schreef:ja die vlaamse schlagers in oostende waren wel goe:D
Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.:D
Gebruikers-avatar
TDM
2fast4u.be pro member

Berichtdoor schnapsy » Di Sep 14, 2004 6:40 pm

is toch normaal dat er zoveel ambiance was , als ge zo'n gezellige bende ziet afkomen , komt de fanfare vanzelf naar buiten .
:duim: keep on riding :biggrin:
Gebruikers-avatar
schnapsy
2fast4u.be Lid

Berichtdoor guido » Di Sep 14, 2004 6:42 pm

TDM schreef:Ja Guido, nu komt ge daar mee af. Ik heb het u nog gevraagd of ge wou dansen en ne kus moest ge toch ook ni?:biggrin:
ha ha:p
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor Thunder_ace » Wo Sep 15, 2004 10:40 am

Ikzelf was wel eens van plan de bende eens op te zoeken.
Ik had in het topic kustrit gevraagd naar de stopplaats in oostende maar kreeg geen antwoord, dus wist ik niet waar en waneer jullie in oostende waren.
Anders was ik zeker eens langsgekomen.
Gebruikers-avatar
Thunder_ace
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor RunnerX » Wo Sep 15, 2004 11:28 am

Thunder_ace schreef:Ikzelf was wel eens van plan de bende eens op te zoeken.
Ik had in het topic kustrit gevraagd naar de stopplaats in oostende maar kreeg geen antwoord, dus wist ik niet waar en waneer jullie in oostende waren.
Anders was ik zeker eens langsgekomen.

er stond thans dat we op de vrijdagmarkt vertrokken ;)
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
hoe gekker hoe liever:engel:
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor TDM » Wo Sep 15, 2004 5:32 pm

Ja, maar dat was in Gent en hij vroeg de stopplaats in Oostende.[quote="RunnerX"]er stond thans dat we op de vrijdagmarkt vertrokken ]
Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.:D
Gebruikers-avatar
TDM
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Events