Grtzz:D
Moderator: Moderators
Jazzthieve schreef:Hmmm, da moet ik nog es gaan bekijken
Na verloop van tijd zijn we in het geweld wel een paar kwijtgeraakt kcyrt op z'n MZ zijn we ineens kwijtgeraakt in het begin, TDM u zijn we inderdaad kwijtgeraakt iets voor Brussel, en scarver iets voor Leuven. Maar ik geloof dat hij daar zowieso af moest.
Het was met dat file-slalom soms echt wel door het oog van de naald, btw RunnerX knap stuurwerk, ik reed in het beginstuk van de file vaak achter je.
RESPECT !!! Ik zou dat nie kunne over mijn hart krijge als ik alleen was:D .RespectBladeke schreef:Kuch Kuch , kben ne oostvlaming en ben wel al meerdere keren afgezakt naar limburg![]()

Bladeke schreef:Kuch Kuch , kben ne oostvlaming en ben wel al meerdere keren afgezakt naar limburg![]()

kcyrt schreef:Tot Gent vanachter blijven hangen. Eén van de jongens voor mij heeft tot in Gent tegen geen enkele verkeersregel gezondigd.RESPECT !!! Ik zou dat nie kunne over mijn hart krijge als ik alleen was:D .
Eens in Gent zijn wij samen naar Antwerpen uitgeweken:moto: , toen heb ik toch maar eens gaaas gegeven. Om halftien thuis.

KWEETET!!!!:@Dr.Brainiac schreef:Rit was goe geweest, alleen nog al ver rijden. En dan die files nog richting huis
Ma al bij al toch schoon toerke en gezellige bende. Valt wel op dat er niemand van de west/oost-vlamingen bij waren, dan organiseerde es iets aan hun kanten ...

ja die vlaamse schlagers in oostende waren wel goe:Dscarver schreef:Zeer geslaagde rit. Positieve kenmerken waren de sterke zijwind links, rechts en front. Zeer goede jodium lucht. Negatieve puntjes, volgens mij waren die hollandse mini frietbakjes wel heel erg klein. Verder dikke proficiat aan diegene die de rit hebben uitgekiemd en de ambiance op de verschillende stopplaatsen voorzien hebben. Ze zeggen wel van niet ma de leden weten wel beter :biggrin:
)

guido schreef:ja die vlaamse schlagers in oostende waren wel goe:D

ha ha:pTDM schreef:Ja Guido, nu komt ge daar mee af. Ik heb het u nog gevraagd of ge wou dansen en ne kus moest ge toch ook ni?:biggrin:
Thunder_ace schreef:Ikzelf was wel eens van plan de bende eens op te zoeken.
Ik had in het topic kustrit gevraagd naar de stopplaats in oostende maar kreeg geen antwoord, dus wist ik niet waar en waneer jullie in oostende waren.
Anders was ik zeker eens langsgekomen.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten