Maar ja, het is mijn passie dus ik wil er wel wat voor afzien.
Bij deze wil ik de organisatoren bedanken voor het arrangeren van de screening. Keep up the good work!
Punica is jullie zeer dankbaar
(diepe buiging)Moderator: Moderators
(diepe buiging)

.

), maar is bij deze gebeurd.
.
voor de rest proficiat aan de organisatie voor zo een toffe en goed georganiseerde dag.

(foto's komen er dadelijk op)
), maar toch nog werk aan de winkel hé

Vandaag hebben we nog maar eens kunnen zien dat traag rijden en hard remmmen ook een grote kunst is. Aan Dirk en zijn medewerkers......u was weer geweldig.

Ik was heel benieuwd over wat deze screening eigenlijk inhield,wegens nog nooit deel genomen.
voor deze prachtige en leerrijke ervaring dankzij de instructeurs en natuurlijk het 2 fast 4 you team . ik heb mij reuze geamuseert en hoop in de toekomst nog veel meetings mee te doen (als ik niet moet werken:( ). nu ik zoveel heb geleerd hoop ik een betere motorrijder te worden dan is deze dag helemaal geslaagd.
:duim:
:duim::duim:
TUNY schreef:was een toffe dag met fijne oefeningen, ook tof baantje daar op het militair domein, hé runner en brain en ... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
toshke heeft ook eens kunnen proeven van het brut karakter van de bandit, en moet zeggen hij stopte met een smile tot over zijn oren en was al aant twijfelen aan zijn kawavoor de rest proficiat aan de organisatie voor zo een toffe en goed georganiseerde dag.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten