2fast4u.be motoscreening

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Moe maar voldaan met een 6.5/10

Berichtdoor punica78 » Zo Jun 12, 2005 4:06 pm

De screening is net achter de rug en ik moet zeggen: het was werken op de moto!
Maar ja, het is mijn passie dus ik wil er wel wat voor afzien.

Bij deze wil ik de organisatoren bedanken voor het arrangeren van de screening. Keep up the good work!

Punica is jullie zeer dankbaar :duim: (diepe buiging)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

A-gang Member
Gebruikers-avatar
punica78
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Boebbel » Zo Jun 12, 2005 4:57 pm

Ja, het was een leuk dagje. Wel een geluk dat het goed droog gebleven is. :)

De fotokes die ik getrokken heb, vind je hier. Op eenvoudig verzoek zal ik je wel de hogere resolutie doorsturen voor wie dat wenst.

En wat hebben we geleerd ?

Ik wist dat keren m'n zwakke punt was, maar blijkbaar kan ik nog meer voorhand kijken ook. Dus ja, daar gaan we in de toekomst op letten.

Dat stukje achter de remproef was wel lollig, ge kont efkes de laatste streepjes van je toerenteller opzoeken en in alle veiligheid.

Dikke chapeau voor de organisators :duim:
Gebruikers-avatar
Boebbel
2fast4u.be Lid

Berichtdoor Lien » Zo Jun 12, 2005 5:00 pm

Ewel, 't was de moeite. Kben blij dat ik het aangedurfd heb om tussen al die mannen mee te doen. Twas al een maand geleden ( 6 uurtjes rijschool) dat ik nog heb kunnen oefenen. De eerste oefening heb ik al bibberend gestart ( 10 man die zit te staren en op iem. anders zijn moto), maar naar t laatste toe had ik toch al iets meer vertrouwen. Thx ook aan Runner X dat ik zijn moto mocht lenen voor al de oefeningen. Dirk-man enorm bedankt voor uw opbouwende kritiek. Heb serieus veel bijgeleerd, moet natuurlijk nu nog alles onder de knie kijgen. Maar oefening baart kunst, hé. 't Begint eerlijk gezegd serieus te kriebelen.
Greetz, Lien.
Lien
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor moeke » Zo Jun 12, 2005 5:06 pm

Ik heb vandaag ook weer ne fijne dag gehad :duim: .
Tof om weer nieuwe leden te leren kennen.
De foto's die ik heb getrokken zijn goed gelukt. Ik kan ze wel niet op het forum zetten (dat gaat Runnerx doen).
Nu maar hopen dat filmen ook nog goed is gelukt.
Gebruikers-avatar
moeke
administrator

Berichtdoor vfr boy » Zo Jun 12, 2005 5:16 pm

ik vond het vandaag ook een leerrijke dag .
Heb toch wat opgestoken van deze screening .
Het was tof en het waren geweldige instructeurs .
Dirkman bedankt en tot de volgende .:duim:
ook fan van www.teamgreen.be :D
ทีมสีเขียว
Gebruikers-avatar
vfr boy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor dirk-sus » Zo Jun 12, 2005 6:12 pm

Ik kan enkel mijn aan sluiten wat hier boven vermeld werdt.:duim:

Ik ben geen moto rijder van wat ik daar heb geleert,oefen en nog eens oefen.
Rijden kan iedereen maar juist rijden zoals die mensen het ons hebben bij gebracht das wa anders.
Voelde mij echt op momenten een sul, maar je ga of doe mee om wat op te steken.Ik zal er zekers op letten en oefen om in de toekomst de juiste manier onder de knie te hebben.
Ik denk er over na om lessen te volgen in de toekomst om alles onder de knie te krijgen.
Moeke en de mensen die het ons bij brachten van harte bedankt.
Nog veeeeeeeeeeeeeel:moto: KM
Gebruikers-avatar
dirk-sus
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor transalpje » Zo Jun 12, 2005 6:20 pm

Was weer een leerrijk dagje, het weer viel mee, het gezelschap viel mee, ... ik leerde een aantal nieuwe gezichten kennen... kon het nog beter. Ja ... was die verdomde kegel maar recht blijven staan dan ... :)

Heb de foto's online gezet in een lage resolutie, als iemand zijn foto in hogere resolutie wil, geef me dan een seintje. http://www.pixagogo.com/0209405142
Gebruikers-avatar
transalpje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor moeke » Zo Jun 12, 2005 6:26 pm

Moeke en de mensen die het ons bij brachten van harte bedankt
Ik heb de mensen niks bijgebracht :biggrin: , ik heb alleen maar foto's genomen en gefilmd.
Ik wil bij deze VZW Destam en zeker de instructeurs bedanken (ben da vergeten te doen :( ), maar is bij deze gebeurd.
Ik denk wel dat het voor de meeste een leerrijke dag is geweest, ik kon zelfs het verschil tussen de eerste en de laatste oefening zeer goed zien (enfin ik als leek toch) :duim: .
Ik hoop dat iedereen een leerrijke dag heeft gehad
Gebruikers-avatar
moeke
administrator

Berichtdoor tuny » Zo Jun 12, 2005 7:13 pm

was een toffe dag met fijne oefeningen, ook tof baantje daar op het militair domein, hé runner en brain en ... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
toshke heeft ook eens kunnen proeven van het brut karakter van de bandit, en moet zeggen hij stopte met een smile tot over zijn oren en was al aant twijfelen aan zijn kawa :) voor de rest proficiat aan de organisatie voor zo een toffe en goed georganiseerde dag.
bandit 4 ever and ever

MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Gebruikers-avatar
tuny

Berichtdoor Dr.Brainiac » Zo Jun 12, 2005 7:16 pm

Ik vond het ook een leerrijke dag. Een aantal nieuwe dingen geleerd/geoefend en voor de rest een ferme opfrissing :duim:

Was een gezellige bende, toffe instructeurs en oefeningen, en een bangelijk terrein, zeker da stukske door naar achter :D
Gebruikers-avatar
Dr.Brainiac
administrator

Berichtdoor RunnerX » Zo Jun 12, 2005 8:00 pm

't is plezant geweest, vele nieuwe gezichten gezien, fijne oefeninskes kunnen doen, wat al ff geleden was.
zeker een machtig terrein, ook die lange baan die er erg goed bijlag,en het schoon bochtje daar achter. :duim:

en ik, maar ook m'n cb'ke hebben ervan genoten om z'n broertjes te zien, er waren vandaag 4 cb500's daar, echt sjiek :duim: (foto's komen er dadelijk op)

we hebben na de les ook even wat vrij kunnen rondhuppelen op het terrein, wat oefeningskes doen enzo :biggrin: .
ah, 'k heb ook met m'n valbaren links de grond geraakt bij het plat cirkeltjes draaien,(nee niet gevallen :tongue: )

ook proficiat aan lien die het beter als verwacht had gedaan(OEF :rolleyes: ), maar toch nog werk aan de winkel hé ;)

al bij al, 't is dus heel goed geweest,degene die er niet waren hebben alle fun gemist hoor.
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever:engel:
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor Lievin » Zo Jun 12, 2005 8:10 pm

Het was een gezellige en een leerrijke dag en een toffe bende ,de crew bedankt om dit te organiserenen ,de mannen van stam voor de oefeningen :duim:
Ik weet nu dat er nog veel te leren valt ,hard rijden kan iedereen, maar traag tussen de kegels :?
Transalpje mooie foto's wel zonde van da kegeltje :rolleyes:
De 26ste gaan we er voor :moto:
Gebruikers-avatar
Lievin

Berichtdoor Tayta » Zo Jun 12, 2005 8:44 pm

Alé, wij zijn ook goed thuis geraakt. Voldaan en genoten :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Ik wist al dat ik nog gene krak was op de moto en die screening heeft dit dan ook bevestigd. Blijkt dat motorrijden méér is dan alleen maar rijden en snelrijden.
Heb vandaag een dik rugzakske met hints en tips meegebracht van Braschaat.
Ideale dag om wat bij te leren en zeker wanneer dit in het gezelschap is van bekwame instucteurs. Alles werd gedetailleerd uitgelegd, voorgedaan en bijgestuurd. Nix was hen teveel. Dikke merci aan de mannen van VZW STAM.
Pracht innitiatief trouwens van 2Fast4U:duim:
Ik ga trachten op regelmatige tijdstippen deze kleine oefeningen te herhalen om dan als beter motorrijder de baan op te kunnen.
Heb weer wat nieuwe mensen leren kennen. Is altijd leuk niewaar :moto:
Tot op één van de volgende samenkomsten. Bedankt.:D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tayta
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor TDM » Zo Jun 12, 2005 8:48 pm

Leuke dag, een deel nieuwe gezichten, mooi weer, een gezellige tussenstop onderweg naar huis...........veel beter kan een zondag niet zijn. Ik zou zeker de crew willen bedanken voor het organiseren van deze leerrijke dag.:duim: Vandaag hebben we nog maar eens kunnen zien dat traag rijden en hard remmmen ook een grote kunst is. Aan Dirk en zijn medewerkers......u was weer geweldig.:duim:
Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.:D
Gebruikers-avatar
TDM
2fast4u.be pro member

Berichtdoor RunnerX » Zo Jun 12, 2005 9:02 pm

DE FOTO'S staan online:
je vind deze in het foto album onder de 2fast4u.be activiteiten van 2005, of door op onderstaande link te klikken.
http://www.2fast4u.be/gallery/browseimages.php?c=45
:duim:
From CB500 (sold) to CBR900/Fireblade streetfighter(sold) to Honda CB1000r stunt'r 4 life - @ Runnerx @
hoe gekker hoe liever:engel:
Gebruikers-avatar
RunnerX
administrator

Berichtdoor The Mickel » Zo Jun 12, 2005 9:15 pm

Van mijnen 't wege,ne VETTE proficiat aan allen die hebben mee gewerkt om van deze screening te maken wat het is(was):duim: namelijk een giga super kei-coole leerrijke dag.;) Ik was heel benieuwd over wat deze screening eigenlijk inhield,wegens nog nooit deel genomen.
Moet zeggen dat ik enorm onder de indruk was(trouwens nog)van wat ze ons daar allemaal hebben bij gebracht(VEEL)'k was ook verrast toen ik ondervond dat ik heel wat meer kon met mijnen tuf dan alleen maar "tuffen":moto: en dat allemaal op zo'n leuke manier en ook knappe lokatie trouwens(alleen af en toe een kogel moeten ontwijken:biggrin: Loool).
Ik zou zeggen,op naar de volgende stap:cool
Nogmaals bedankt STAM en 2fast4u:duim:
P.S.:Foto's volgen nog hé
Afbeelding
Gebruikers-avatar
The Mickel
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor tonyke » Zo Jun 12, 2005 9:30 pm

van mij ook ne dikke :duim: voor deze prachtige en leerrijke ervaring dankzij de instructeurs en natuurlijk het 2 fast 4 you team . ik heb mij reuze geamuseert en hoop in de toekomst nog veel meetings mee te doen (als ik niet moet werken:( ). nu ik zoveel heb geleerd hoop ik een betere motorrijder te worden dan is deze dag helemaal geslaagd.
Gebruikers-avatar
tonyke
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Speedieke » Ma Jun 13, 2005 8:51 am

Twas een heerlijke schitterende dag, met een fijne bende, zeer gemotiveerde instructeurs en een te fijne omgeving :duim::duim:

Twas echt wel een fijn maar vermoeiend dagje!! :duim::duim::duim:
.. amper op't forum te vinden, te druk in de weer met rsolution.be, stuur een berichtje als deze (te) snelle jongen ergens op dient te reageren ;)
Gebruikers-avatar
Speedieke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor toshke » Ma Jun 13, 2005 10:31 am

TUNY schreef:was een toffe dag met fijne oefeningen, ook tof baantje daar op het militair domein, hé runner en brain en ... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
toshke heeft ook eens kunnen proeven van het brut karakter van de bandit, en moet zeggen hij stopte met een smile tot over zijn oren en was al aant twijfelen aan zijn kawa :) voor de rest proficiat aan de organisatie voor zo een toffe en goed georganiseerde dag.

tuny, ge hebt inderdaad ne fijne moto. ging beter door de bochtjes dan met mijne kawa. had beter uwe moto gebruikt om die draaicirkeloefeningetjes te doen, ging veel beter geweest zijn. verder heb ik weer een heel fijne en leerrijke dag gehad en wil ik de organisatie bij deze bedanken. nog van dat, zou ik zeggen. (ps heb het altijd al gezegd dat ge gas moet geven in de bocht. nu hebben we het bewijs):duim:
Gebruikers-avatar
toshke

Berichtdoor Stino » Ma Jun 13, 2005 1:21 pm

Dit was mijn eerste 2fast4u activiteit.
Ik ben echt content dat ik geweest ben, goeie instructeurs, plezante groep, 't is droog gebleven,...
Dikke merci voor de organisatie.
:duim:
Honda CB 750 :duim:
Stino
2fast4u.be Lid

Vorige

Terug naar Events