Moderator: Moderators
dirk-sus schreef::( Ik heb geantwoord maar moest dat er bij staan als ik iets wens te eten:s
Wil wel iets maar dat heb ik dus niet bij vermeld:o Sterfffffffff van de honger en dorst vooral DORST

punica78 schreef:Ik dacht dat ge dat ter plaatse moest reserveren?!
122450146 schreef:Hallo
Ik heb geen mail ontvangen,was het al bijna vergeten.Ben mss niet de enige?
Ik kan wegens omstandigheden niet komen,maar ik stop binnenkort toch met motorijden op de openbare weg dus veel nut heeft het toch niet meer.
Het zegt mij niet veel meer en het plezier is eraf.Heb er veel mooie en vooral veel minder mooie herrinneringen aan! wel veel bijgeleerd.

Dr.Brainiac schreef:Nog een vertrekplaats voor zondag om 7u30 (ten laatste !) vanop de grote markt in diest. dan naar geel en daar autosnelweg op richting antwerpen en zo naar brasschaat. Kan goed zijn dat we onderweg de groep van zolder tegenkomen. ook hier rustig en wettelijk tempo heen en terug.

KOLDARK schreef:hier het weer voor morgen::biggrin:
Weersverwachting voor morgen zondag
Wisselend bewolkt of bewolkt met doortrekkende opklaringen, maar droog weer. Maxima tussen 13 en 16° op de Ardense hoogten en van 17 tot 19° elders. Zwakke veranderlijke wind in het zuidoosten, elders matig uit zuidwest, maar soms vrij krachtig uit west tot zuidwest aan de kust.
De nacht van zondag op maandag meestal zwaarbewolkt met wat lichte regen aan zee en in het noordwesten. Minima van 6 tot 11°. Zwakke of matige wind uit zuidwest tot west.
OLALA....wemmen ne weerman op't forum. Das gemakkelijk zie.:biggrin: :biggrin: :biggrin:KOLDARK schreef:hier het weer voor morgen::biggrin:
Weersverwachting voor morgen zondag
Wisselend bewolkt of bewolkt met doortrekkende opklaringen, maar droog weer. Maxima tussen 13 en 16° op de Ardense hoogten en van 17 tot 19° elders. Zwakke veranderlijke wind in het zuidoosten, elders matig uit zuidwest, maar soms vrij krachtig uit west tot zuidwest aan de kust.
De nacht van zondag op maandag meestal zwaarbewolkt met wat lichte regen aan zee en in het noordwesten. Minima van 6 tot 11°. Zwakke of matige wind uit zuidwest tot west.

Speedieke schreef:Heeft nu iemand al nen bevestigings mail gekregen, waar de plaats instaat, waar we moeten zijn?
Ik nie....
Waar moeten we zijn? (voor de zekerheid...)
Speedieke schreef:Heeft nu iemand al nen bevestigings mail gekregen, waar de plaats instaat, waar we moeten zijn?
Ik nie....
Waar moeten we zijn? (voor de zekerheid...)

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten