Moderator: Moderators

corona-girl schreef:Me & my man gaan ook mee, mail is verzonden!!
We rijden wel apart op (en nee gene ganze dag deze keer, we gaan luxemburg braaf vermijden en de vertrouwde weg via Duitsland nemen)
Graag een dubbelkamer![]()

!

corona-girl schreef:Me & my man gaan ook mee, mail is verzonden!!
We rijden wel apart op (en nee gene ganze dag deze keer, we gaan luxemburg braaf vermijden en de vertrouwde weg via Duitsland nemen)

Blutske schreef:Ik vrees dat we deze gaan moeten passen wegens een onhoudbare drang/-k naar TT Assen...

brittje schreef:corona-girl schreef:Me & my man gaan ook mee, mail is verzonden!!
hihihihi![]()
McDaddy schreef:Blutske schreef:Ik vrees dat we deze gaan moeten passen wegens een onhoudbare drang/-k naar TT Assen...
Er zijn er al een heel deel van vorig jaar die er deze keer niet bij kunnen zijn. Maar dat zal het wel niet minder leuk maken hé![]()
Trouwens, als ik mee zou gegaan zijn, was ik wss toch weer mijn schoenen vergeten

Blutske schreef:McDaddy schreef:Blutske schreef:Ik vrees dat we deze gaan moeten passen wegens een onhoudbare drang/-k naar TT Assen...
Er zijn er al een heel deel van vorig jaar die er deze keer niet bij kunnen zijn. Maar dat zal het wel niet minder leuk maken hé![]()
Trouwens, als ik mee zou gegaan zijn, was ik wss toch weer mijn schoenen vergeten
Dan zoude weer nief sletsen van nen euro gekregen hebben (da's trouwens goedkoper dan dat de Snoekie zijn pintjes moet betalen)
white tiger schreef:Gaan er dit jaar ook met de auto naar daar en dat in tienen ook stoppen
Is maar een vraag voor moesten er mensen zijn zoals vorig jaar die hun bakken of zakken zouden kunnen geven.
corona-girl schreef:brittje schreef:corona-girl schreef:Me & my man gaan ook mee, mail is verzonden!!
hihihihi![]()
Hela hela!!![]()
![]()
Komen jullie trouwens mee??

brittje schreef:corona-girl schreef:brittje schreef:hihihihi![]()
Hela hela!!![]()
![]()
Komen jullie trouwens mee??
hebben dan just een paar weken de kleine pruts he en das pure zelfpijniging jullie telkens te zien vertrekken voor een leuk ritje![]()
dus pas toch wel![]()
misschien dat je tegen dan al aan de nodige 'rust' toe bent haha

[/quote]
misschien dat je tegen dan al aan de nodige 'rust' toe bent haha
[/quote]
neenee we passen 

Terug naar Algemene Motorpraat
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten