An_ schreef:Niémand die ooit es denkt aan de West-Vlamingen ! Wat is er mis met Brugge als spottersplek??????!!!!!!! 't Is daar ook schoon zunne !
daar is alles plat en meer grachten dan wegen, mss spotterwedstrijd met de jetski kan ook plezant zijn

Moderator: Moderators
An_ schreef:Niémand die ooit es denkt aan de West-Vlamingen ! Wat is er mis met Brugge als spottersplek??????!!!!!!! 't Is daar ook schoon zunne !

snoekie schreef:Gemakkelijk ???? Ik ken er begot geneen van, maar daar is een mouw aan te passen.
Geïnteresseerden mogen de oplossingen en de prijs ervoor pm'en !

hubke01 schreef:An_ schreef:Niémand die ooit es denkt aan de West-Vlamingen ! Wat is er mis met Brugge als spottersplek??????!!!!!!! 't Is daar ook schoon zunne !
daar is alles plat en meer grachten dan wegen, mss spotterwedstrijd met de jetski kan ook plezant zijn

Succes of niet, als we maar kunnen rijden.guido schreef:An_ schreef:Niémand die ooit es denkt aan de West-Vlamingen ! Wat is er mis met Brugge als spottersplek??????!!!!!!! 't Is daar ook schoon zunne !
We hebben zelfs ritten georganiseerd in west vlaanderen,maar dat was geen succes

), en volgende week (als het weer meezit) naar een of andere dorpke achter Kortrijk.
Jeroen! schreef:Succes of niet, als we maar kunnen rijden.guido schreef:An_ schreef:Niémand die ooit es denkt aan de West-Vlamingen ! Wat is er mis met Brugge als spottersplek??????!!!!!!! 't Is daar ook schoon zunne !
We hebben zelfs ritten georganiseerd in west vlaanderen,maar dat was geen succes
@An_: Wat ik wel versta is dat Guido & Viv moeilijk ook daar ritten kunnen organiseren etc, want dat wil toch zeggen dat die zelf ook een paar keer naar ginder moeten rijden en dat is voor hen ook nen afstand.
Maar als gij een schoon ritteke in mekaar steekt, en ge kunt dat rijden met wat volk (moet geen 100 man zijn he, 't is niet hoe meer motards hoe meer vreugde zenne) is dat toch oke ?
Steekt er wat offroad in en ik kom mss wel af, ben laatst ook nog naar Brugge gereden voor een ritje (was trouwens wel leuk in de polders, gedeeltelijk offroad en ikke voor het eerst met 2 wielen van de grond), en volgende week (als het weer meezit) naar een of andere dorpke achter Kortrijk.
. Maar niet alle Vlamingen denken en doen zoals mij (misschien maar best?) dus zo blijft de Antwerp-Limburgse hegemonie behouden op veel 2fast events
... Ik zaag daar niet over he, 't is louter een vaststelling (en dat de enige W-Vlaming aanwezig op clubevents buiten mijn eigen een laffe deserteur is spreek ik me ook niet over uit
)

Clercqie schreef:Oei blijkbaar toch niet veel benzine pompen onderweg aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen.
guido schreef:Clercqie schreef:Oei blijkbaar toch niet veel benzine pompen onderweg aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen.
Afhankelijk hoe je rijd zijn er genoeg tankstations onderweg
Clercqie schreef:guido schreef:Clercqie schreef:Oei blijkbaar toch niet veel benzine pompen onderweg aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen.
Afhankelijk hoe je rijd zijn er genoeg tankstations onderweg
Met zo'n machien is da nie gemakkelijk om normaal te rijden LoL

(allé as 't terug beter weer ga zijn toch)
[/quote]

ter land,ter zee en 1 keer in de lucht 
Clercqie schreef:Oei blijkbaar toch niet veel benzine pompen onderweg aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen.
Parasiet !An_ schreef:Clercqie schreef:Oei blijkbaar toch niet veel benzine pompen onderweg aangezien ik nog geen antwoord heb gekregen.
Euh, ge gaat toch zelf die spots moeten vinden als je meewilt hoorParasiet !
sherrif schreef:De andere mensen kunnen de wegwijzers daar niet lezen ...![]()
![]()
Terug naar Algemene Motorpraat
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten