74th Dutch TT in Assen !!!

Rijervaring, foto's en geschiedenis van sport/supersport motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor the devil's own racer » Zo Jul 04, 2004 9:32 am

ja die heb ik ook gezien das just
ma jij bent er ook geweest ma heb je ni gezien ?
yzf 1000 RR 'red devil'
Gebruikers-avatar
the devil's own racer
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor roosje62 » Zo Jul 04, 2004 9:39 am

ja , ikke u ook nie , ik heb er nochthans 2 dagen rondgelopen :-)
Gebruikers-avatar
roosje62
2fast4u.be pro member

Berichtdoor roosje62 » Zo Jul 04, 2004 9:41 am

volgende keer allemaal t shirtje van 2 fast 4u aandoen:-)
Gebruikers-avatar
roosje62
2fast4u.be pro member

Berichtdoor the devil's own racer » Zo Jul 04, 2004 10:32 am

ik had mij shirtje aan ze

heb da nog moeten zagen om het te krijgen :tongue:
volgende keer afsrpeken met hele hoop das leuker
yzf 1000 RR 'red devil'
Gebruikers-avatar
the devil's own racer
2fast4u.be Senior Lid

Assen was prachtig

Berichtdoor vanillamama » Ma Jul 19, 2004 6:24 am

Peace Kriscoolio. Bedankt voor het goede advies voor de remschijven. Ik zal ze eens proberen achterstevoren te plaatsen. Ik heb je gemist de vrijdag op het parkoers van zolder. Maar we zullen volgende week nog wel eens proberen af te spreken. Het is hier heel de druk. Kriscoolio is volgens mij de niewe Forza max. Rustug aan in de bochten en niet te gek rijden is mijn advies echter. Uitbouwen is niet aan te raden en niet snel rijden. Het moet plezierig blijven. Ooit gestart met een Camino maar nu terug zonder. Laat iets van je horen en stop spilling the beans. Plaats ook eens een foto van jezelf op de moto en de bikerlady. Over en out. Vanillamama.

Kriscoolio schreef:Ik ben just met terug van nen megabangelijke dag vol met "wow" en "oooh" en "zie daar"........Het is één ding om de motogp op tv te zien maar het is ooh zo cool als ge er zelf zit en gewoon je idolen één voor één ziet voorbij scheuren aan duizelingwekkende snelheden en met ne sound die je je niet kunt voorstellen!!! Zoals altijd heeft de valentino laten zien da hij toch echt wel met ne fiets uit de voeten kan en in de laatste ronde gibernau het nakijken geeft. Max biaggi heeft zeer goed gereden met een startpositie op de 12de plaats en toch nog 4de gefinished, Forza Max!! Marco mellandri was top alsook alex barros die spijtig genoeg net als in catalunya onderuit ging net toen hij bij de koplopers lag. Het was wel ongelofelijk hoeveel volk hierop is afgekomen!! Ik heb ongeveer alle verschillende motoren gezien die er bestaan, nieuw, oldschool, classics, noem maar op en het was er, kortom een dag om niet te vergeten!!

Greetz en peace out!!

:?
vanillamama
2fast4u.be Newbie

Vorige

Terug naar Sport / Supersport