Moderator: Moderators
TiponiDP schreef:idd, daarmee dat ik al een jaar de kat uit de boom kijk op de okkazie-sites ;-)
mss toch overwegen van een nieuwe aan te schaffen
Heb de mijne OOK zo gevonden voor 350 euro 

Retr0 schreef:350 voor een okkazie vs 550-600 voor een nieuwe...
Dan moogde toch al een HELE goeie okkazie hebbe...
heb mijn dubbelasser van 2m45 op 1m25 iets van een 550 betaald. en d a ding is volledig in orde dan, askes van 750 't stuk, en de enige overlading komt door men eige
Als ge op ne okkazie al nieuwe plate moet legge zijde ook al wa kwijt.

Retr0 schreef:350 voor een okkazie vs 550-600 voor een nieuwe...
Dan moogde toch al een HELE goeie okkazie hebbe...
heb mijn dubbelasser van 2m45 op 1m25 iets van een 550 betaald. en d a ding is volledig in orde dan, askes van 750 't stuk, en de enige overlading komt door men eige
Als ge op ne okkazie al nieuwe plate moet legge zijde ook al wa kwijt.
) er goed uit. Goede banden. Reserve wiel & opdraaibaar zwenkwieltje (MOET je appart kopen als ge ne nieuwe koopt bij ne verkoper, dan spreek ik ni over Makro of Auto5 he. En das ook al rap 50 à 75 Euro extra) zat er bij mij al op.
Allez, ik ben er content mee en daarmee is de kous voor mij af 
. Bovendien heb je op een nieuwe nog 2 tot 5 jaar garantie. Had vroeger alleen een motoraanhangwagen, maar heb het me nog niet beklaagt dat 'k die weg gedaan heb en ne bakremork heb gekocht, heb dat veel meer nodig dan zo'n remorkje met goten.Retr0 schreef:nopez...
bewust voor gekoze. geremde moet ge ieder jaar na de keuring gaan, mtm zowiezo een deel hoger, wa maakt da ge die zelfs nie eens met iedere auto moogt trekke en zo. Als ge dan een geremde neemt met lage mtm ,da komt ge toch weer vaak over u gewicht wa de remok mag...
en als ge ne ongeremde hebt, kunde al eens rapper doen da u neus bloedt als ge der een beetje teveel op hebt
Retr0 schreef:Verplaatsen is niet moeilijker met de hand hoor. Die loopt eve zwaar / licht als een enkel asser, ik heb geen neuswiel wat zich vast kan zetten in de kiezel of zo (onbeladen) en om te ddraaien ff op de dissel drukken, en dan draait die ook op de plaats...
wat betreft lading :
KB 23/03/98 - Art. 2§1
3° Categorie B:
* auto’s met een maximale toegelaten massa van ten hoogste 3.500 kg en met ten hoogste acht zitplaatsen, die van de bestuurder niet meegerekend; aan de auto’s van deze categorie kan een aanhangwagen worden gekoppeld met een maximale toegelaten massa van ten hoogste 750 kg;
* samenstellen bestaande uit een trekkend voertuig van categorie B en een aanhangwagen, waarbij de maximale toegelaten massa van het samenstel niet meer dan 3.500 kg bedraagt en de maximale toegelaten massa van de aanhangwagen niet groter is dan de ledige massa van het trekkende voertuig.
ivm het voorbeeld van de pt cruiser: dit is MTM van de geremde aanhangwagen 750 kilo, wat niet zo eenvoudig te vinden is.
MTM van de aanhangwagen moet voor veel auto's dus onder 1200-1300 kilo zitten, want anders moogt ge die ook al niet meer legaal trekken...
't is een afweging die ge maakt. 9/10 zal ik wel onder de 750 kilo totaalgewicht zitten (moto, metalstuds, beetje bouwmateriaal), wat maakt dat ik er voor gekoze heb een ongekeurde, ongeremde te kiezen, die in aankoop en onderhoud een deel voordeliger is als een geremde variant.
Retr0 schreef:'t is een afweging die ge maakt. 9/10 zal ik wel onder de 750 kilo totaalgewicht zitten (moto, metalstuds, beetje bouwmateriaal), wat maakt dat ik er voor gekoze heb een ongekeurde, ongeremde te kiezen, die in aankoop en onderhoud een deel voordeliger is als een geremde variant.
(alleen ikke een enkelasser)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten