Moderator: Moderators

kiki en Mr. White schreef:die wist mij te zeggen da da ni af te stellen valt .
alleen bij rechtdoor en vol op de gas zou da gaan.
grtz Mr.White

sipke schreef:kiki en Mr. White schreef:die wist mij te zeggen da da ni af te stellen valt .
alleen bij rechtdoor en vol op de gas zou da gaan.
grtz Mr.White
der zijn vroeger nochtans moto's geweest die standaard nen turbo hadden en heel betrouwbaar gebleken zijn

Ritchi schreef:Waarom zou dat met een turbo niet betrouwbaar zijn? Oké als je er zo een turbo opzet zal je inderdaad vodden krijgen. Maar als je een turbo zet volgens de regels van de kunst wil ik daar gerust mee tot in oostenrijk rijden en terug. De juiste zuigers erin,versterkte koppakking, eventueel andere drijfstangen, Een DTA erop en je kan da allemaal goe afstellen. Maar op de juiste manier kan da wel wa centen kosten en dat is meestal het probleem. :-)

Een groot turbo gat met daaropvolgend een shop onder je kont middenin een bocht -> ni geweldig voor het vertrouwen

[/quote]
Moto-Adapt schreef:Het probleem is die mannen zijn enkel met auto's bezig...
Ben over een aantal weken, mijn kamaraad mee gaan helpen mappen aan zijn auto.
Nu de basis mapping hebben we gewoon op de openbare weg gedaan, om het voertuig dan verder te beginnen pushen achteraf op de vermogenbank. (De autosnelwegen zijn daar iets minder druk als de Brusselse ring ;-) )
Maar om u een ID te geven na een halfdagje mappen en stap na stap iets meer vermogen uit de wagen te hebben gehaald zaten we al aan 280km/u met de Volvo 242. Motor: 3,0l 6cilinder 24V
Maar moet wel leuk zijn om met zo'n oude tank van een volvo, aan de rode lichten effe een M3 op zijn doos te geven.
Nu het probleem is auto's zijn ni echt mijn ding ;-)
Ik hou wel van de techniek, maar geef mij maar ne moto ;-)
(heb een diploma automechanica, vandaar) 

Moto-Adapt schreef:@peejt : waar heb je automechanica gevolgd ?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten