Net effe wat pimp stukken gaan bestellen bij men dealer en daarna effe tanken.
Was op de Brusselsestwg, reed gewoon een meter of 10-15 achter een clioke en opeens zonder enige rede smijt die alles dicht en begint met zijn vuist (ja met zijn vuist) op de twee klein kinderen op de achterbank te slaan
. Reed er al een hele tijd achter en die klein mannen zaten voor zover ik gezien heb mooi in hun stoelke. Enfin ik moest alles dicht gooien en dat clioke ontwijken dat ondertussen al half dwars over de baan stond. Doe teken van pas eens op geen vinger ofzo gewoon met het hoofd schudden. Dan aan't rood licht komt die wild achter mij gereden (ik stond al stil voor het rode licht) zo percies van ik zal u is rammen:@ . Raast rakelings langs me door en stopt een meter of 20 verder. Zie hem zijn riem uitdoen, direct men sleutel eraf, pootje uitgezet en de man tegemoet.
Ik was al direct ne rasist enz, hij draaid zich om en ineens begint die te stampen. Lang leven scheenbeschermens
. Probeert nog even men edele delen te raken. De brave motard nogaltijd niets terug gedaan
behalven het ontwijken van de belagers stampen . De man loopt naar zijn wagen en grijpt een ijzeren staaf.
Effe menen tikker boven het normale en direct beginnen roepen dat hem dat niet moest wagen ! Begon al stillaan in de mood te komen
. Man was slim en legt zijn staaf weg springt in zijn wagen en met piepende banden is ie weg.....1 Automobilist heeft zich aangeboden als getuigen en de andere 30 stonden daar maar wat te gapen
.Ah ja het was een Franstalige Marokaan van einde 20 begin 30.
Ik ben geen rasist maar zulke types laten geen goede nadruk na.
Ik heb geen klacht ingedient. Waarom niet? De politie doet toch niks in zulke gevallen.....spijtig genoeg maja dat is België.
Al bij al nog goed afgelopen en kalm gebleven. Kreeg zelfs de reactie van een "toeschouwer" ne motard en niet teruggeslagen amaai. Goed he
Ik ga ooit nog in den hemel geraken ik voel het
.Greetz,
Niki