Agressie in het verkeer

Moderator: Moderators

Agressie in het verkeer

Berichtdoor Nikske » Do Jul 05, 2007 7:09 pm

'T is erg aan het worden....

Net effe wat pimp stukken gaan bestellen bij men dealer en daarna effe tanken.
Was op de Brusselsestwg, reed gewoon een meter of 10-15 achter een clioke en opeens zonder enige rede smijt die alles dicht en begint met zijn vuist (ja met zijn vuist) op de twee klein kinderen op de achterbank te slaan :o . Reed er al een hele tijd achter en die klein mannen zaten voor zover ik gezien heb mooi in hun stoelke. Enfin ik moest alles dicht gooien en dat clioke ontwijken dat ondertussen al half dwars over de baan stond. Doe teken van pas eens op geen vinger ofzo gewoon met het hoofd schudden.

Dan aan't rood licht komt die wild achter mij gereden (ik stond al stil voor het rode licht) zo percies van ik zal u is rammen:@ . Raast rakelings langs me door en stopt een meter of 20 verder. Zie hem zijn riem uitdoen, direct men sleutel eraf, pootje uitgezet en de man tegemoet.

Ik was al direct ne rasist enz, hij draaid zich om en ineens begint die te stampen. Lang leven scheenbeschermens :rolleyes: . Probeert nog even men edele delen te raken. De brave motard nogaltijd niets terug gedaan :D behalven het ontwijken van de belagers stampen . De man loopt naar zijn wagen en grijpt een ijzeren staaf. :o Effe menen tikker boven het normale en direct beginnen roepen dat hem dat niet moest wagen ! Begon al stillaan in de mood te komen :D . Man was slim en legt zijn staaf weg springt in zijn wagen en met piepende banden is ie weg.....

1 Automobilist heeft zich aangeboden als getuigen en de andere 30 stonden daar maar wat te gapen :@ .

Ah ja het was een Franstalige Marokaan van einde 20 begin 30.
Ik ben geen rasist maar zulke types laten geen goede nadruk na.

Ik heb geen klacht ingedient. Waarom niet? De politie doet toch niks in zulke gevallen.....spijtig genoeg maja dat is België.

Al bij al nog goed afgelopen en kalm gebleven. Kreeg zelfs de reactie van een "toeschouwer" ne motard en niet teruggeslagen amaai. Goed he :D

Ik ga ooit nog in den hemel geraken ik voel het :p .

Greetz,
Niki

I may own my bike,

but she posseses my heart :D.
Gebruikers-avatar
Nikske
2fast4u.be pro member

Berichtdoor SaInt » Do Jul 05, 2007 7:13 pm

Awel, proficiat! Echt waar, er zijn mensen die zich niet zo kalm en gereserveerd zouden houden! :duim:
http://www.the-saint.be/
No PaIn - No GlOrY
Gebruikers-avatar
SaInt
2fast4u.be pro member

Berichtdoor The Mickel » Do Jul 05, 2007 7:16 pm

Nikske schreef:'T is erg aan het worden....

Net effe wat pimp stukken gaan bestellen bij men dealer en daarna effe tanken.
Was op de Brusselsestwg, reed gewoon een meter of 10-15 achter een clioke en opeens zonder enige rede smijt die alles dicht en begint met zijn vuist (ja met zijn vuist) op de twee klein kinderen op de achterbank te slaan :o . Reed er al een hele tijd achter en die klein mannen zaten voor zover ik gezien heb mooi in hun stoelke. Enfin ik moest alles dicht gooien en dat clioke ontwijken dat ondertussen al half dwars over de baan stond. Doe teken van pas eens op geen vinger ofzo gewoon met het hoofd schudden.

Dan aan't rood licht komt die wild achter mij gereden (ik stond al stil voor het rode licht) zo percies van ik zal u is rammen:@ . Raast rakelings langs me door en stopt een meter of 20 verder. Zie hem zijn riem uitdoen, direct men sleutel eraf, pootje uitgezet en de man tegemoet.

Ik was al direct ne rasist enz, hij draaid zich om en ineens begint die te stampen. Lang leven scheenbeschermens :rolleyes: . Probeert nog even men edele delen te raken. De brave motard nogaltijd niets terug gedaan :D behalven het ontwijken van de belagers stampen . De man loopt naar zijn wagen en grijpt een ijzeren staaf. :o Effe menen tikker boven het normale en direct beginnen roepen dat hem dat niet moest wagen ! Begon al stillaan in de mood te komen :D . Man was slim en legt zijn staaf weg springt in zijn wagen en met piepende banden is ie weg.....

1 Automobilist heeft zich aangeboden als getuigen en de andere 30 stonden daar maar wat te gapen :@ .

Ah ja het was een Franstalige Marokaan van einde 20 begin 30.
Ik ben geen rasist maar zulke types laten geen goede nadruk na.

Ik heb geen klacht ingedient. Waarom niet? De politie doet toch niks in zulke gevallen.....spijtig genoeg maja dat is België.

Al bij al nog goed afgelopen en kalm gebleven. Kreeg zelfs de reactie van een "toeschouwer" ne motard en niet teruggeslagen amaai. Goed he :D

Ik ga ooit nog in den hemel geraken ik voel het :p .

Greetz,
Niki

en zo te lezen,nog rapper dan ge zelf denkt/hoopt:o

ge hebt diene"cloojo"zijn nummerplaat toch mag ik hopen:?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
The Mickel
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Rebel73 » Do Jul 05, 2007 7:17 pm

Volgens de wet op zelfverdediging mag je u verdedigen met evenredig geweld.

Je moet u dus van de wet niet laten doen.
Honda CBR292RR Fireblade
Gebruikers-avatar
Rebel73
2fast4u.be pro member

Berichtdoor BloodyRose » Do Jul 05, 2007 7:21 pm

ik zou toch aangifte gedaan hebben, wie weet wat die kinderen thuis mogen ontvangen. En een ijzeren staaf in z'n auto, nog een geluk dat die niet heeft uitgehaald daarmee. Maar toch chapeau om op te komen tegen die mens, 99% zou gewoon toekijken
R.I.P. Benny aka Hellraiser666

Kawa zx6rr:moto:

ma 13/06 - croix
za 02/07 - zolder (open uitl)
Gebruikers-avatar
BloodyRose
2fast4u.be expert member

Berichtdoor McDaddy » Do Jul 05, 2007 7:33 pm

Die marokkaan ging er bij mij toch aan geloven.
Waren toch getuigen genoeg dat hij was begonnen.
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Jean Blade » Do Jul 05, 2007 7:41 pm

ne marrokaan, en gij slaat ni terug???
Gebruikers-avatar
Jean Blade
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor kawabill » Do Jul 05, 2007 7:44 pm

Nikske schreef:Ik heb geen klacht ingedient. Waarom niet? De politie doet toch niks in zulke gevallen.....spijtig genoeg maja dat is België.

Goe gehandeld Nikske, alleen zou ik toch een aanklacht indienen tegen zo'ne idioot, je weet maar nooit - ze zouden toch maar eens een paar minuten tijd hebben om er daadwerkelijk iets mee te doen. Misschien voorkom je zo dattum volgende keer idd een motorrijder aan gort rijdt.

Jean Blade schreef:ne marrokaan, en gij slaat ni terug???

Marrokanen zijn net als Belgen en Hollanders, ook daar lopen lullo's tussen......
Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life.
I'll find as many of these moments as possible.

Ubuntu=I am what I am because of who we all are

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Gebruikers-avatar
kawabill
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stef » Do Jul 05, 2007 7:55 pm

kawabill schreef:Goe gehandeld Nikske, alleen zou ik toch een aanklacht indienen tegen zo'ne idioot, je weet maar nooit - ze zouden toch maar eens een paar minuten tijd hebben om er daadwerkelijk iets mee te doen. Misschien voorkom je zo dattum volgende keer idd een motorrijder aan gort rijdt.

Marrokanen zijn net als Belgen en Hollanders, ook daar lopen lullo's tussen......

Inderdaad ... Nikske, Kawabill heeft gelijk en weet je waarom ? Neem nu dat in het verleden al iemand anders klacht ingediend heeft en nu jij en binnenkort nog iemand zullen ze die man toch eens aanpakken. En trouwens ging het niet alleen over jou want hij mepte met zijn vuist op de kinderen :@

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor kay » Do Jul 05, 2007 8:04 pm

amai, dat was niet niks, Nikske! Goed dat je er ongedeerd van af bent gekomen.
Gebruikers-avatar
kay
2fast4u.be expert member

Berichtdoor racer » Do Jul 05, 2007 8:06 pm

Jean Blade schreef:ne marrokaan, en gij slaat ni terug???

:agree:
angst belemmert prestaties.
ik sterf hoe ik geboren ben : al bloedend en blijtend
Gebruikers-avatar
racer
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Nikske » Do Jul 05, 2007 8:18 pm

Sorry Ik heb niet echt veel vertrouwen in de politie....
Heb al teveel meegemaakt met de politie! Iedere keer in men recht en dan krijgt ge een antwoord dat het niet meer schoon is! Idd ze klaseren dat en als er een dode valt doen ze mischien iets.......

Flitsen en bekeuringen uitschrijven kunnen ze gelijk de beste ma verder kunnen die heel weinig doen aan zo een schermutselingen.....
Ik geef ze geen ongelijk hoor.
Eer dat de papierwinkel in orde is dan zijn de feiten al verouderd :@ .

Alle dat is mijn ondervinding/mening. Ik breek de agenten niet af hoor heb respect voor die mensen maar het systeem achter de agenten werkt van geen kanten.

Mvg,
Niki

I may own my bike,

Gebruikers-avatar
Nikske
2fast4u.be pro member

Berichtdoor BloodyRose » Do Jul 05, 2007 8:23 pm

meestal krijgen agenten orders van de burgemeester, hier is dat allesinds het geval, burgemeester krijgt geld voor bepaalt aantal agenten in dienst te nemen, denk 40, maar wilt er maar 37 en de rest van het geld ???????????????
R.I.P. Benny aka Hellraiser666

Kawa zx6rr:moto:

ma 13/06 - croix
za 02/07 - zolder (open uitl)
Gebruikers-avatar
BloodyRose
2fast4u.be expert member

Berichtdoor stalion » Do Jul 05, 2007 8:32 pm

amai:o schik da ge zo kalm zij kunnen blijven:duim: maar bij mij ging em er toch aan ze van kinderen blijfde af:mad: en zeker me u vuisten .
beter 1 vogel in de hand dan geen hand:agree:
stalion
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor el mariachi » Do Jul 05, 2007 9:22 pm

Van de ene kant is het prachtig dat je zo kalm bent gebleven:engel:. ..denk als er ene tegen mij roept dat ik ne racist ben en dan tegen mijn schenen komt sjotten...dat die nie meer de kans krijgt om een ijzeren buis uit zijn autoke te halen. Niet dat het een oplossing brengt maar die paljas denkt dat hem alles mag en kan...
Ik zou tenminste een klacht neerleggen als er getuigen zijn, de redenen staan al opgesomd, niet dat dat rechtstreeks helpt want die pippo's beginnen te janken en uiteindelijk is hij het slachtoffer ocharme...waarom hebt ge die scheenbeschermers ook aan...hij heeft zich waarschijnlijk nog pijn gedaan, het braaf dutske...
"gelukkig zijn is zoals in je broek plassen, iedereen ziet het maar jij alleen hebt dat warme gevoel"
Gebruikers-avatar
el mariachi

Berichtdoor Nikske » Do Jul 05, 2007 9:49 pm

Ik was braaf in outfit zoals het hoort op de moto :D .

Wat die deed was laag ! En beginnen vechten lost niets op.
Niets aangeven lost natuurlijk ook niets op:zwijg: .

Ik ben wel van mening dat ieder huisje zijn kruisje heeft:( maar kinderen slaan vind ik onder de gordel maarja er zijn er veel dat dat doen gewoon uit onkunde of omdat ze er ingeloven. Ik geloof er NIET in! En ik ben ook zo opgevoed streng maar zonder lijfstraffen.
De volle vuist heb ik duidelijk gezien en dat is naderhand wel iets dat de moeite is om aan te geven. Spijtig genoeg geen gegevens genoteerd van de getuigen.

Tegenwoordig moogt ge al blij zijn als ze maar een staaf of dergelijk nemen, Voor hetzelfde geld is het pang pang en 't licht is uit. Daar hed ik dan wel schrik voor. Het moment dat ie iets uit zijn auto nam......dat is effe een raar gevoel. Ik deins niet makelijk voor iets of iemand terug en ik ben een vrij kalm persoon in zulke situaties maar als er zoiets genomen word uit een voertuig dat ik niet direkt kan zien ..... das effe Brrrrr.

Ben al een paar keer bedreigd geweest met messen en schroevendraaiers maar een vuurwapen heb ik wel schrik van!

Shit happens.

Greetz,
Niki

I may own my bike,

Gebruikers-avatar
Nikske
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Dices » Do Jul 05, 2007 10:03 pm

Ik zou nogthans eens ene willen zien tekeer gaan tegen ne motard in tenu!

Ik vrees dat ik me minder zou kunnen bedwingen. Helm ophouden en handschoenen en botten aan en dan maar raggen! Ik heb van die mooie gevormde knokels op m'n handschoenen in carbon. Moet hard aankomen.
Gebruikers-avatar
Dices

Berichtdoor toxic_rebel » Do Jul 05, 2007 10:08 pm

McDaddy schreef:Die marokkaan ging er bij mij toch aan geloven.
Waren toch getuigen genoeg dat hij was begonnen.

:agree: Ging me wel wat amuseren :cool:
Gebruikers-avatar
toxic_rebel
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor el mariachi » Do Jul 05, 2007 10:26 pm

Nikske schreef:Ik was braaf in outfit zoals het hoort op de moto :D .

Wat die deed was laag ! En beginnen vechten lost niets op.
Niets aangeven lost natuurlijk ook niets op:zwijg: .

Ik ben wel van mening dat ieder huisje zijn kruisje heeft:( maar kinderen slaan vind ik onder de gordel maarja er zijn er veel dat dat doen gewoon uit onkunde of omdat ze er ingeloven. Ik geloof er NIET in! En ik ben ook zo opgevoed streng maar zonder lijfstraffen.
De volle vuist heb ik duidelijk gezien en dat is naderhand wel iets dat de moeite is om aan te geven. Spijtig genoeg geen gegevens genoteerd van de getuigen.

Tegenwoordig moogt ge al blij zijn als ze maar een staaf of dergelijk nemen, Voor hetzelfde geld is het pang pang en 't licht is uit. Daar hed ik dan wel schrik voor. Het moment dat ie iets uit zijn auto nam......dat is effe een raar gevoel. Ik deins niet makelijk voor iets of iemand terug en ik ben een vrij kalm persoon in zulke situaties maar als er zoiets genomen word uit een voertuig dat ik niet direkt kan zien ..... das effe Brrrrr.

Ben al een paar keer bedreigd geweest met messen en schroevendraaiers maar een vuurwapen heb ik wel schrik van!

Shit happens.

Greetz,
Niki

heb het hiervoor al gezegd, ne brave jongen gij...maar nu ik dit nog eens goed lees en moet vaststellen dat die strekejannes zijn vuist gebruikt op kinderen:o ...dan moet ik mijn mening herzien...die had ik niet de kans gegeven om tot bij mij te komen...maar die zou ik eerder al te stekke hebben gehad...wie zijn vuist of enig vergelijkbaar feit naar kinderen pleegt verdient geen enkel respect...alleen een ferme rammeling(properkes gezegd)...en de afkomst speelt hier gene rol;
Mijn excuses voor mijn uitspraak, maar dit is een duidelijk voorbeeld van een gefrustreerd jammerlijk ventje wat niet mans genoeg is, of enig bezit van hersenen vertoond.
Jammer dat je die getuige zijn gegevens niet hebt Niki...en misschien goed dat je de aandacht ff op jou hebt gehad, want die rotzak zou zijn kinderen nog het ziekenhuis inslaan....
"gelukkig zijn is zoals in je broek plassen, iedereen ziet het maar jij alleen hebt dat warme gevoel"
Gebruikers-avatar
el mariachi

Berichtdoor Nero » Do Jul 05, 2007 10:53 pm

De eerste die wat aan mijn kids doe sla ik dood.

de eerste die ik zie meppen op zijn kinders sla ik halfdood.

jongens in wat een wereld leven wij.

heb respect voor jezelf en iemand anders je leeft maar één keer.

Je kan doen wa je wil maar van kinderen blijf je af. die kunnen zelf niet kiezen.

ps ik heb nog nooit gevochten en hoop het nooit te moeten doen.
Gebruikers-avatar
Nero

Volgende

Terug naar Off-Topic