Boa Bea schreef:Stel :
Ik heb geen route in de Zumo gestoken....
Ik rij gewoon blindelings langs binnenbanen naar bijv. de Ardennen....
Is het dan mogelijk die route die ik gereden heb op te slaan in de Zumo ?
Is dat niet die 'triplog'?
Moderator: Moderators
McDaddy schreef:Is dat niet die 'triplog'?

Boa Bea schreef:Kweet et nie
Weet ge hoe da werkt,zou die dat automatisch opslaan als ge rijdt ?

McDaddy schreef:Ik heb nu nog een kaart van 2 gig bij gestoken. Hoe gaat dat nu in zijn werk? Gaat die dat gebruiken op het moment dat die 2 gig van het toestel vol zitten?
Want toen ik keek op de zumo was er zelfs geen 400mb meer vrij.
Boa Bea schreef:Wat zijn eigenlijk die rode banen in Mapsource ?
Zijn dit allemaal hoofdbanen ?
Of zijn de hoofdbanen deze met een N ? Bijv. N859 enzo ....
Wil één dezer weken es een schone route uitstippelen maar hoofdzakelijk op mooie banen en nie op van die boerebanen in Ardennen (gelijk vorige week)
Schalkseruiter® schreef:Snap je vraag niet goed??gaan gebruiken als de 2 gig van he toestel vol zit??best is dat je zoveel mogelijk "rommel" uit je zumo houdt zodat het toestel niet vertraagt in werking.De extra SD kaart kan je best gebruiken om je mp3's,route's foto ed te plaatsen.400mb ruimte vrij als je die in tracklog heb volgereden zal je wel een nieuwe motor nodig hebben.
Schalkse®
Schalkseruiter® schreef:de route's worden naar je zumo overgeheveld,maar een tip is,laadt enkel route's naar je zumo die je nodig hebt,de andere route's kan je via verkenner op je SD kaart zetten .WEL IN .GPX opslaan en plaatsen op je SD kaartje hé
Schalkseruiter® schreef:ik heb momenteel mijnen glazen bol ni bij om te wete hoe da komt,maar waarschijnlijk heb je ze niet aangepast in mapsoep op de juiste manier.
Schalkse®
transalpje schreef:MC das toch eenvoudig waarom hij de rit heeft veranderd. Je hebt een via punt bijgevoegd, dus ... zal hij de route moeten herberekenen, ... dus gebruikt hij de instellingen van je Zumo en niet die van mapsource, als je dan weinig of geen viapunten in de route hebt... dan zal de route verschillen. Als die op snelste stond, en autowegen niet uit ... dan is dit het gevolg. Of ... als je het via-punt op de verkeerde plaats in de route invoerde ...
Hoe had je het beter gedaan. De route even gestopt. het tankstation opgezocht en ernaartoe gereden. Na het tanken de route opnieuw opstarten en naar de route rijden.
maar als je tijdens het rijden op de Zumo een via-punt bijvoegt dan berekent hij met de waarden die IN DE ZUMO staan he, en stonden daar autosnelwegen uit? en stond daar kortste of snelste? Das wat van belang is bij jouw gebruikte werkwijzeMcDaddy schreef:En zo leren we hé. Had in mapsource die snelste of kortste ongeroerd gelaten. En bij 'te vermijden' stond autosnelwegen wel aangevinkt.
maar als je tijdens het rijden op de Zumo een via-punt bijvoegt dan berekent hij met de waarden die IN DE ZUMO staan he, en stonden daar autosnelwegen uit? en stond daar kortste of snelste? Das wat van belang is bij jouw gebruikte werkwijze
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten