Sw@tLorD schreef:...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de exacte route correct vanuit mapsource op mijn gps zet?
ik denk dat je het mapsource gedeelte foutloos gedaan hebt.
je moet enkel in de GPS de route nog importeren.
Dit via:
hoofdscherm > extra > mijn gegevens (eerst pijl naar onder in extra) > importeer route uit bestand
Als je route uit mapsource goed overgezet is zou je deze hier moeten terugvinden (na ff kort wachten)
route aanvinken en op importeer drukken
Dan kan je de route laden:
vanuit het hoofdscherm: Waarheen > aangepaste route (2x naar onder in Waarheen) > route kiezen > Ga!
als je wil wordt je naar begin route gestuurd.
Bij aankomst beginpunt start automatisch de route
enkele opmerkingen:
* als je gegevens verzend uit mapsource worden alle vorige ritten gewist (in het deel te importeren routes). De geïmporteerde ritten blijven wel staan.
* je kan maximaal 10 ritten in aangepaste routes hebben staan. Deze zijn te wissen in het scherm "mijn gegevens". Aantal te importeren routes is alleen afhankelijk van vrije geheugen GPS of SD-kaart
* tracks versturen naar de Nuvi 510 heeft geen zin. Deze zijn niet te laden
* (EDIT) waypoints die in een route gebruikt zijn als via-punt, worden automatisch opgeladen bij opladen route naar GPS. Alle opgeladen waypoints komen in favorieten en dit kan al snel veel worden als frituurkes en andere info van sommige ritten blijven opstapelen... (is wel te wissen onder favorieten)
hoop dat je ermee geholpen bent.
ik heb ook een nuvi 510 en

content van