Altijd gezaag over de meisjes...But..

Moderator: Moderators

Berichtdoor gie » Zo Mrt 04, 2007 10:42 am

joepiedepoepie.................
khem hier al een lief se..een motolief..joepiedepoepie
beter 10 vogels in de hand dan geen hand
Gebruikers-avatar
gie
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Pride2Ride! » Ma Mrt 05, 2007 1:53 pm

[quote="Bourodemoustik"][b]Pride to ride :[/b] ...
Ge moogt u onder ons begeven zelfs zonder moto hoor.

Das goe nieuws, mercikes :duim:

Pride2Ride!
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor DME3 » Ma Mrt 05, 2007 2:27 pm

M'n vriendin is ook niet echt te vinden voor moto's (enkel omwille van het gevaar; én nu ziet ze zelf ook in dat de gevaarbron meestal niet bij de motorrijder ligt, maar bij de anderen in het verkeer...). Maar mij verbieden om een motor te kopen in de nabije toekomst zal ze nooit doen. Ze weet ook wel hoe graag ik het wil!

Als iemand laat kiezen tussen "de moto of mij" vind ik van weinig respect voor je partner getuigen. Je kiest voor je partner, dan moet je ook z'n interesses erbij nemen imo.
Ducati 900SL MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 circuitmotor (aka de bak reserve-onderdelen)
Gebruikers-avatar
DME3
2fast4u.be pro member

Berichtdoor B3rr3 » Ma Mrt 05, 2007 2:44 pm

Mijn vrouw (tiens ben'k ik een van de enigen die getrouwd is:o ) was ook tegen, dus gene moto meer.

Wel nog andere "gevaarlijke" hobby's, ma ne moto was er over.

Ik krijg kanker, en d'er sterven vandaag meer mensen van kanker dan op hunne moto.

Als'k er terug min of meer bovenop was dan toch ene gekocht, want van in de zetel te zitten kunde dus blijkbaar ook doodgaan, en dan hebt ge't plezier d'ervoor zelfs ni gehad.

Ondertussen een accident mee gehad (veel chance gehad en slechts lichte kwetsuren). 't Eerste da er uitkwam "'k Had het toch..." en toen zweeg ze want ik denk da mijn gezicht boekdelen sprak.

De nieuwe moto komt deze week toe, nog altijd wa tegen de goesting van mijn vrouw, ...

Ma bon, als ge met twee zijt moet ge proberen de kerk in't midden te houden, wa geven en wa nemen,

In't dees geval neem ik mijne moto, en geef ik haar haar paardrijden (want da's ook gevaarlijk hé, zelfs superman is er lam van geworden ...)
Gebruikers-avatar
B3rr3
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Rataplan » Ma Mrt 05, 2007 5:43 pm

tis meer men moeder die ertegen was :zwijg:

men vriendin vind da leuk om mee te rijden :moto:
wel geen volbloed bikerbabe maar af en toe een rit is ze wel voor te vinden :duim:

als ik maar ni te plat ga in de bochten :(
honda 919cm³ Hornet
Gebruikers-avatar
Rataplan
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Juneke. » Ma Mrt 05, 2007 5:45 pm

mijn ventje rijd voorlopig als enige van ons 2 met de moto vind het ni erg da hij es alleen gaat rijden zo heb ik thuis es wa tijd om iets voor mezelf te doen.

en ik ga na mijn operatie ook voor men rijbewijs en dan kunne we er samen op uit met de kids :)
en samen rijden is ook leuk he ik geniet dan wat van het landschap :D
vrouwke van rebel73:D
Gebruikers-avatar
Juneke.
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Rebel73 » Ma Mrt 05, 2007 6:06 pm

monsterke schreef:mijn ventje rijd voorlopig als enige van ons 2 met de moto vind het ni erg da hij es alleen gaat rijden zo heb ik thuis es wa tijd om iets voor mezelf te doen.

en ik ga na mijn operatie ook voor men rijbewijs en dan kunne we er samen op uit met de kids :)
en samen rijden is ook leuk he ik geniet dan wat van het landschap :D

[font=Verdana][size=84]K'zal kik dan achter rijden, en op mijn beurt van't zicht genieten:cool: [/size][/font]
Honda CBR292RR Fireblade
Gebruikers-avatar
Rebel73
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Maxxi » Ma Mrt 05, 2007 10:10 pm

Een aanrader=> http://tigerracing888.tripod.com/
Site van een vrouw die motorrijden als een religie ziet. Zij heeft ook geen last van de mannen aangezien ze enkel solo rijdt. :D

Waar ze zich mee bezig houd: 8 days 12 hours 50 minutes 7828 miles on the odo. Dat is effie bijna 1400km per dag(op ne ducati monster dan nog wel).
Rijdt ongeveel 80.000Km/jaar op de moto. Jawadde zeg...
Gebruikers-avatar
Maxxi
Moderator

Vorige

Terug naar Off-Topic