Ik wou hier is nen "delicaten" topic aansnijden omdak nu al een tijdje toch op tforum vanalles aant lezen ben...
Ik merk ier dat de vrouwen steeds de moeilijke zijn wanneer het op moto's aankomt.
For examp.De meesten onder jullie verachten de vrouwen die ullen het "verbied" om me de moto te rijde! Altijd ma gezaag over, die vrouwen kunnen den boom in wanneer ze me ni mijn goesting laten doen (alle wa mij wat opvalt is da hier misschien nen hoop gekwetste mannen zitte die hun moto boven hun vriendin hebben gekozen) Kan mis zijn ook he,'don't shoot me if i'm wrong'
Ma boys vergeet ni da onder de motards ook wa meisjes zitte die helemaal zo ni denken he!!
Ma enfin soit, wa ik nu eigenlijk wil zeggen is da kik ook in zo'n situatie zit maar bij mij is het wel mijn ventje die moeilijk doe wanneer ik over moto's begin..Dus ergens kan ik ulle wel verstaan ma sjeez leave your juicy comments behind, want enerzijds zijn wij, als vrouwelijke vertegenwoordigers van dit forum, te klein om hier tegen op te torsen:u

Life is wonderfull with moto