Anonieme politiemotor met camera

Moderator: Moderators

Berichtdoor CBRracertje » Di Feb 24, 2009 2:11 pm

Ik kom deze moto ook liever nie tegen en zeker nie als 'm mij doet stoppen maar de aandachtige kijkers (zij die zich nie direct beginnen druk maken dus) hebben opgemerkt dat er achteraan de moto een scherm oplicht met Politie Stop...
Tel daarbij de blauwe zwaailichten en de sirene en deze moto is niet echt meer anoniem te noemen...
En als je weet dat er in andere zones al langer zo'n auto's en moto's rondrijden (wat in Sint-Niklaas ook het geval is zonder dat het aan de grote klok werd gehangen) mogen sommigen hier van geluk spreken dat ze nog niet persoonlijk met Jelle hebben mogen kennis maken...
Iedereen zit altijd op de kap van de wegpiraten en kamikaze piloten die de motards een slechte naam geven maar als er dan iets aan gedaan wordt schreeuwt men plots moord en brand... En trouwens, ze houden niet enkel motards tegen maar ook (en meer zelfs) gewone automobilisten (die door hun gevaarlijke rijgedrag motards van de baan rijden)
Wie een beke deftig rijdt en nie den onozele idioot uithangt op de baan zal dus ook gene last hebben van flikken in anonieme auto's of moto's...
If you can't handle me at my worst than sure hell you don't deserve me at my best :D
nl.netlog.com/CBRracertje
Gebruikers-avatar
CBRracertje
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor DME3 » Di Feb 24, 2009 9:03 pm

Dices schreef:Het klepje zeker! :D Zou wel grappig zijn, zit die blauwbloes een half uur tegen u te kalven terwijl ge daar staat met uw klepje toe à la the stig. Is zien wat die doet.

Ik kan nog niet tegengehouden worden met de moto, dus blijft 't voorlopig bij een raampje :D
Ducati 900SL MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 circuitmotor (aka de bak reserve-onderdelen)
Gebruikers-avatar
DME3
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Off-Topic