Link:
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=bitdefender&gclid=COPNxaa0qYwCFRs-QQod-yIAKQ
Moderator: Moderators

Enjoy,Mich schreef:nod 32 gekraakt

punica78 schreef:Diene spamhilator geeft wel problemen met Hitmanpro heb ik gemerkt. Ben ik de enige of zijn er hier nog mensen die dat ondervonden hebben?
Kan er iemand mij trouwens helpen met Tom Tom navigator 6 voor de pda? Ik zou dat willen aanschaffen maar ik weet niet goed welk pakket ik moet kiezen.

Funbiker schreef:Ik heb de free edition van AGV antivirus , nog nooit problemen met gehad
keigoe program, draait snel en op achtergrond en zit nergens genesteld... het stoort ook nooit en blijft altijd netjes up-to-date...Funbiker schreef:Ik heb de free edition van AVG antivirus , nog nooit problemen met gehad
Olsene Boy schreef::agree: keigoe program, draait snel en op achtergrond en zit nergens genesteld... het stoort ook nooit en blijft altijd netjes up-to-date...

McDaddy schreef:Die gebruik ik nu ook. Voorheen altijd Norton's, maar mijne pc is te traag geworden voor de laatste versie van Nortons, dus deze free AVG maar, en vind die echt prima.
Woensdag nieuwe pc bestellen en dan zal ik wel zien wat erop komt, maar die AVG blijft in overweging.
Rebel73 schreef:Back-up nemen van de verse pc, AVG erop, spyware doctor en spybot search and destroy. Indien er toch nog iets doorgaat: Back-up terug zetten.![]()
Waarom zou je geld uitgeven aan antirus?