Moderator: Moderators
Jean Blade schreef:Wel, 2 jaar geleden hebben wij tijdens de saloncondities nen nieuwen auto gekocht.
En omdat we die contant betaalden kregen we nog eens 600euro korting, omdat we ni genoten van de 0% financiering...

Peejt schreef:Jean Blade schreef:Wel, 2 jaar geleden hebben wij tijdens de saloncondities nen nieuwen auto gekocht.
En omdat we die contant betaalden kregen we nog eens 600euro korting, omdat we ni genoten van de 0% financiering...
DAT IS TOCH NET WAT test-aankoop ZEGT!![]()
Als je niet ingaat op de 0% financiering krijg je wrs DE korting die je met de 0% zou uitsparing ten opzichte van een normaal krediet
Jean Blade schreef:Peejt schreef:Jean Blade schreef:Wel, 2 jaar geleden hebben wij tijdens de saloncondities nen nieuwen auto gekocht.
DAT IS TOCH NET WAT test-aankoop ZEGT!![]()
Als je niet ingaat op de 0% financiering krijg je wrs DE korting die je met de 0% zou uitsparing ten opzichte van een normaal krediet
Doet uwe kop ni zeer e jong![]()
Tja ik lees dat daar ni in da artikel, dom zeker?

). De ééne in echte korting, de andere in een mooie overname prijs, de andere met een hoog krediet met een korting op het bedrag van de auto of zoals Test-aankoop nu waarschuwt -> 0% op financiering maar dan zonder éénige andere korting! Je betaald met andere woorden op een andere manier de winst marge van de verkoper
Ze geven écht géén cadeautjes hoor
Al kan de prijs wél flink schelen van de gewone prijs door het jaar heen 
ben meer gewoon dan dat 
moest dus aftermarket gebeuren ( maar door de dealer )
)Jean Blade schreef:Kangoo gekocht van catalogusprijs 19500euro ongeveer.
Overname van Clioke van 7jaar, overnamepremie, salonkorting en die 600euro er allemaal af, kostte diene Kangoo me nog 12500...
Aja, ook nog mattekes erbij gekregen :-)

NATAS schreef:trukken of geen trukken, het zou wel is HET salon van de koopjes kunnen worden als je wat moeite doet.
ik zie de automarkt in 2012 niet echt boomen hoor, zeker niet nu al de ecopremies zowat afgeschaft worden.
de motormarkt doet het al een tijd bijzonder slecht.
cadeautjes worden er inderdaad niet zomaar gegeven maar toch.
vorig salon een Honda Civic 2.2 tdci gekocht, sportversie.
auto kost € 24.500 in basisversie, heb deze bijna full option ( enkel geen gps ) gekocht, hell ze moesten zelfs het interieur volledig in leder steken en die optie bestaat nietmoest dus aftermarket gebeuren ( maar door de dealer )
wel, dat ding staat hier voor € 20.000 rond. ( echt 20 rond)
Gij zijt dan ook ne speciale he Tom 
Sw@tLorD schreef:Twijfel om op het salon een kawa z1000sx te kopen ...
Gratis tourerpakket, overname oude motor ...
Circuit Maniac schreef:nope, kan zijn dat ik het gemist heb natuurlijk

Z-Holic schreef:Circuit Maniac schreef:nope, kan zijn dat ik het gemist heb natuurlijk
Hoe kan ik die dan bezichtigen?![]()
Dealers hebben hem nog niet in de winkel.
.
)Cowboy schreef:Z-Holic schreef:Circuit Maniac schreef:nope, kan zijn dat ik het gemist heb natuurlijk
Hoe kan ik die dan bezichtigen?![]()
Dealers hebben hem nog niet in de winkel.
Geduld is een mooie deugd.
Neen, serieus nu, ze zouden toch van die nieuwe modellen, ZEKER tijdens het salon, alle kleuren in huis mogen hebben (zoveel zijn er dat nu ook weer niet hé)
Z-Holic schreef:Heeft iemand op het autosalon de Kawasaki Z750R in het mat zwart gezien?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten