avontuur in de ardennen (luxemburg)

Moderator: Moderators

avontuur in de ardennen (luxemburg)

Berichtdoor Wannabeke » Di Aug 04, 2009 10:48 am

vrijdag vertrekken we met een groepje vriendinnen naar lavacherie, provincie luxemburg...
bedoeling is een vakantie met onze honden (4dames, 4 honden) dus vooral veel wandelen...
maar 1 of 2 dagjes (of halve dagjes) zouden we graag iets avontuurlijks gaan doen... op zn minst gaan quadrijden dus :D
Nu vind ik wel een paar dingen in Durbuy en La Roche en Ardenne, maar das ten eerste ook al direct op 50km van waar we zitten, en ten tweede was ik aan het hopen enkele "originelere" dingen te vinden...
(enkele jaren geleden in zwitserland van een berg naar beneden met een trotinetteke, zulke dingen dus...)
Ben dus op zoek naar vooral gemotoriseerde toestanden, of toch op zn minst iets met wielen...
quads, (pitbikes would be fun :D), karting.... paardrijden zou ook leuk zijn, maar slechts 1 van ons heeft een "vergunning", en een ander een beetje ervaring, 2 (waaronder ik) hebben nog nooit paardgereden...

Iemand een leuk idee, een leuk adresje, of een toffe ervaring op gebied van sport in onze belgische ardennen?
Wannabeke
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor _Wouter_ » Di Aug 04, 2009 10:55 am

Je kan eens gaan zien bij Coobike, http://www.coobike.be/nl/index.php . Die hebben wel vanalle activiteiten op wielekes;). Dat is trouwens in Stavelot gelegen.
'08- GSX 750 F '00
Afbeelding
Gebruikers-avatar
_Wouter_
2fast4u.be pro member

Terug naar Off-Topic