Carlito schreef:sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...
+1 voor sportsmarts
+2
Moderator: Moderators
Carlito schreef:sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...
+1 voor sportsmarts
Heb zo een setje gehad en was er super content van
-> http://www.conti-bike.co.uk/default.asp?spid=1 U onbekend? -> Jo Huyskens rijdt met Continental in de BMEC (slicks wel te verstaan) en heeft er in 2011 nog de 6uren van Spa mee gewonnen.
(maar weer iets duurder)
maar de BT003'kes zijn héél goe (maar op straat wat minder)BTuono schreef:Suzukiboy15 schreef:bo schreef:mpp 2ct
pirelli diablo rosso corsa
Ik heb met mmp 2ct ook gereden en idd super band maar vind wel bij heel warm weer dat de karkas slapper is en minder sterk is dan bij de dunlop sportsmart. Of het zit tussen de oren zeker![]()
Zoals bij de meeste...tussen de oren!!
Tzit dan toch nie alleen tss mijn oren

... maar ze zullen inderdaad niet "slecht" zijn slechte banden denk ik niet dat er nog bestaan...Succes ermee !!Carlito schreef:sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...
+1 voor sportsmarts
, zou ni goed komenHendrikZx6r schreef:Carlito schreef:sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...
+1 voor sportsmarts
Die foto van u, is da met sportsmarts op?
Mnne mpp2ct moet ik in elk geval zo plat toch nie leggen denk ik, zou ni goed komen

sherrif schreef:denk dat mr Rossi daar weer een leuk zakcentje voor krijgt... maar ze zullen inderdaad niet "slecht" zijn slechte banden denk ik niet dat er nog bestaan...Succes ermee !!
Weet je wat mijn fout was? Ik heb van elke band waarin ik geinteresseerd was (pure, 016 pro, diablo rosso corsa, 003rs...) vèèl te veel testen gelezen, en dan gaat ge twijfelen. Daarmee, ne spikslinternieuwe band, nog niks van bekend, geen reviews, geen testen... Zelf testpersoon spelen nondedju! Moraal van het verhaal: koop de band waar ge u goed bij voelt. niet te veel luisteren naar andere mensen, die rijden toch met andere bikes, afstelling, rijstijl...Maar ge moet nu ook gene touringband kopen voor op het circuit he... Logisch nadenken. My 2 cents.frederik_w schreef:Carlito schreef:sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...
+1 voor sportsmarts
+2
Fixxxer schreef:sherrif schreef:denk dat mr Rossi daar weer een leuk zakcentje voor krijgt... maar ze zullen inderdaad niet "slecht" zijn slechte banden denk ik niet dat er nog bestaan...Succes ermee !!
Ja tuurlijk, ambassadeur van bridgestone he...Weet je wat mijn fout was? Ik heb van elke band waarin ik geinteresseerd was (pure, 016 pro, diablo rosso corsa, 003rs...) vèèl te veel testen gelezen, en dan gaat ge twijfelen. Daarmee, ne spikslinternieuwe band, nog niks van bekend, geen reviews, geen testen... Zelf testpersoon spelen nondedju! Moraal van het verhaal: koop de band waar ge u goed bij voelt. niet te veel luisteren naar andere mensen, die rijden toch met andere bikes, afstelling, rijstijl...Maar ge moet nu ook gene touringband kopen voor op het circuit he... Logisch nadenken. My 2 cents.

Ralph schreef:dat gaat perfect met mpp2ct!
'12 ?HendrikZx6r schreef:Ralph schreef:dat gaat perfect met mpp2ct!
zal int koppeke zitten dan denk ik, ik zit er alleen mee da mijne mpp2ct zowel voor als achteraan op de rand zit, 0mm over. Zonder écht plat platter platst te gaan. Ma daar zullen wel verschillende factoren verantw vr zijn zekers...

bo schreef:zou kunnen dat je houding mss ni 100% in orde is, mss trek je je bike platter dan zou moeten door er te weinig naast te hangen...
dus grotere hellingshoek dan nodig en dus meer risico.
Rakkabusa schreef:Al iemand iets over shinko banden gehoord? Mojomoto verkoopt deze. Maar ik heb ze ook gezien op auto/motosalon.

Fixxxer schreef:Bridgestone s20 besteld. Als mister Rossi zegt dat ze goed zijn... ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=nDyhQXvVCCQ

b_tom schreef:Fixxxer schreef:Bridgestone s20 besteld. Als mister Rossi zegt dat ze goed zijn... ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=nDyhQXvVCCQ
goede keuze , kga die ook leggen als de mijne op zijn

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten