Moderator: Moderators
zalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...

'12 ?sherrif schreef:Dunlop sportsmartzalige grip in diverse omstandigheden en slijt niet te snel ...

MvC schreef:Michelin power pure. Zalige banden, warmen snel op, plakken als een stimirol aan de baan.
Wel slijtig.
Verstuurd van mijn HTC Wildfire met Tapatalk
kei goe band , zelf voor dagske circuitMvC schreef:Michelin power pure. Zalige banden, warmen snel op, plakken als een stimirol aan de baan.
Wel slijtig.
Verstuurd van mijn HTC Wildfire met Tapatalk

kawaman25 schreef:kei goe band , zelf voor dagske circuit
bo schreef:mpp 2ct
pirelli diablo rosso corsa

Suzukiboy15 schreef:bo schreef:mpp 2ct
pirelli diablo rosso corsa
Ik heb met mmp 2ct ook gereden en idd super band maar vind wel bij heel warm weer dat de karkas slapper is en minder sterk is dan bij de dunlop sportsmart. Of het zit tussen de oren zeker![]()

Maxxi schreef:Er zijn eigenlijk zoveel goede banden voor zowel straat als circuit. Heb al met mpp's, Maxxis' Presa sport, Diablo Rosso's op circuit gereden en doen het relatief goed. [url]De mpp's worden misschien wel iets te warm op warme dagen waardoor ge wat het gevoel krijgt dat ze gaan 'gommen'[/url]. De Pesa sporten zijn dan weer relatief harde banden die wel wat opwarmtijd nodig hebben en waarmee je iets voorzichtiger moet zijn bij het op het gas gaan.
De Rosso's(en Rosso Corsa) genieten momenteel m'n voorkeur. Vooral omdat ze in de regen ook zo goed zijn. Met de Hypermotard rij ik de voetsteunen dan nog steeds aan de grond bij wijze van spreken.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten