[quote="Stax"]Digitale televisie staat nog niet op punt.
Indien je geen HD-ready scherm voor hebt vind ik het niet waard, ook al heb je al zo'n ding. Ze zenden nog niet uit in HD, ze gaan er wel mee starten.
Alle leuke opties moet je extra betalen (films kijken enz)...
Ne maat van mij heeft Belgacom tv en hij bekijkt nog steeds dezelfde zenders als op analoge lijn...
Het enige is dat hij z'n internet nu draadloos heeft en qua snelheid levert hij niets in.
De theoretische getallen van down- en upload haal je in praktijk toch nooit dus dat maakt niks uit.
Oh ja... Ik heb geen kabel, geen tv ]
Nog ff een aanvulling hierbij.
De decoders van telenet en belgacom gebruiken een scart aansluiting. Scart stuurt analoge signalen door. Je denkt maw digitaal te kijken, maar dit is het niet! Ik zou dus pas zon' ding kopen als er effectief mogelijkheid is om hem op de HDMI aansluiting van je tv te zetten.
Er wordt nog geen HD uitgezonden. Zal ook nog wel een tijdje duren

Als je een, digibox oid wil voor de extra kanalen, zit je wel goed. Ook als je bv een HD-tv hebt (of een HD ready, want veel mensen denken dat alle LCD's/plasma's HD zijn

) heb je voordeel bij een digibox, want deze stuurt het signaal door in een hogere resolutie dan de gewone coax (high resolution schermen op een coax zetten, heeft het bekende "slecht beeld voor zo'n nieuwe tv" effect

).
Een zomertje werken op de tv afdeling bij mediamarkt heeft zo z'n vruchten afgeworpen

Ducati 900SL MK1 n° 92 | Ducati 900SS '94 circuitmotor (aka de bak reserve-onderdelen)