Moderator: Moderators
toxic_rebel schreef:Ik niet, en zolang het de snelheid van mn internetverbinding beinvloed komt het er niet in ook.

toxic_rebel schreef:Ik niet, en zolang het de snelheid van mn internetverbinding beinvloed komt het er niet in ook.
Jakke bandiet schreef:Wij hebben belgacom-TV/adsl Go thuis en van invloed op de snelheid van de adsl verbinding heb ik nog niets gemerkt. Het filmaanbod is vooralsnog niet echt gigantisch, maar er komen regelmatig films bij.
toxic_rebel schreef:Ik betaal niet het volle bedrag voor mn internet als zij er dan gratis een deel van gebruiken voor belgacomTV waar je nog eens voor betaald.
Weet u dat u als klant van Integan Digitale Televisie maar 12 % btw betaalt op je basiskabelabonnement in plaats van 21% ?

1DRR schreef:Euhm, die rekening van de kabel is net betaald, maar valt wel mee EN wij hebben hier nog Eurosport op de analoge kabel. Integan rules. 'k Ben wel aan het overwegen om In.Di (digitale tv van Integan) te nemen, kost me normaal +-100 € aan het bakske en de decoderkaart, en dan heb ik nog iets meer posten. Prijs per maand blijft hetzelfde, maar word goedkoper dankzij:
En ivm de snelheid van uw internet als dat over dezelfde lijn loopt: bij gewoon surfen zal je daar wss niet veel van merken, maar tijdens het downloaden of online gamen kan dat wel veranderen. Een gewone surfer gebruikt nog niet de helft van zijn breedbandlijn...

steffz1 schreef:Wat betaal je voor de kabel denk Je als je die hebt ?
mvg
Stef
Bij Integan betaalt u voor een jaarabonnement 144,76 EUR. Uw factuurbedrag bestaat uit het abonnementsrecht, auteursrechten en 21% BTW.

gsus schreef:Ik heb een abbo bij telenet en betaalde vroeger 42€ maandelijks.
Nu heb ik zo een pack voor 50€ per maand en voor die prijs heb ik
-internet(even snel als vroeger)
-vast telefoontoestel (na 19u en in weekend gratis naar vaste nummers)
-flex view (hiermee kanje programma's pauzeren, terugspoelen...)
Ik heb dat nu een maand of twee en ik ben zeer tevreden:duim:
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten