Moderator: Moderators
Volgens mij is deze beurs toch wat aan verbetering toe,was anders wel veel volk.
kiki schreef:wacht is efkes: waarde gij da die vroeg achter nen tls en dat die gast zei dattem da ni had, maar hij stond der toch? ne rooie...
kgeloof dat hij ni goe kon weergeven of zoiets? want als gij da waart dan stond ik met mijn vriend vlak naast je:D
RunnerX schreef:hai, precies wat tegengevallen.
mja er zijn nog (goede) beurzen genoeg volgend jaar.
en loudy condor, 'k denk thans niet dat ik je toen op moto AcXtion heb gezien?vreemd
ahja, toevallig iemand foto's getrokken?
Na u kwam er ne klant en die vroeg nen oldtimer en hij wees crossers aan:sloudy condor schreef:ja dat was ik ik was al effe aan het zoeken maar vond hem nie. toen vroeg ik aan die man of hij gene tls had . Hij zie dat hij dien niet had en op het moment dat ik me weg wilde draaien zag ik hem liggen. MA ma wat ene idioot hij wist nie wat hij verkocht en ik moest 7 euro betalen en hij kon nie tereug geven op 20 euro. Wat een volk. En ik had u niet herkend kiki maar volgende keer let ik beter op dan.
da was de mijn'nkiki schreef:veel bekenden voor ons( wheelies,geert van mol, bike parts en tom serneels)
Maar ni veel van jullie stickers gezien zenne!
Eigenlijk maar 1e, ne roden bandit n600 met nr. plaat MGM 848 (als ik mij da goe herinner), wie o wie?
We zijn ni met de moto geweest, toen wij in antwerpen gingen vertrekken was tweer ni echt goe,dus...
twas wel is plezant:biggrin: maar volgende keer liefst met de moto:moto:
Sorry geen foto's want kwas mijn toestel stomweg vergeten:@ !!!
had geen achterlicht nimmer
dan maar een orgineel kortsluitingsken opgezet :cool
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten