ben nog aan het twijfelen

Rijervaring, foto's en geschiedenis van sport/supersport motoren.

Moderator: Moderators

Berichtdoor guido » Wo Feb 22, 2006 7:49 pm

Vind het ook maar raar dat er geen originele kuip bij is,zal waarschijnlijk mee gevallen zijn.Zeker een testrit doen voor aankoop.
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor Lucky » Wo Feb 22, 2006 8:11 pm

Nie twijfelen....

Te graaf om te laten staan
Wel flashy, maar zo flashy dat het bangelijk is
Go to hell, a message is waiting for you.
Gebruikers-avatar
Lucky
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor floda » Wo Feb 22, 2006 8:28 pm

guido schreef:Vind het ook maar raar dat er geen originele kuip bij is,zal waarschijnlijk mee gevallen zijn.Zeker een testrit doen voor aankoop.

Dat is ook de reden dat ik het hier zet. Misschien kent iemand de vorige eigenaar. En om te zien wat de rest van zoiets denkt.

Ik ga ook niet over 1 dag ijs. Het is ook nog niet voor direct en als alles meevalt na een proefrit, enz. zal het er ook van afhangen wat er nog voor mijn moto wordt gegeven, als dat te weinig is zal het ook niet doorgaan. Had ook nog niet te veel gegevens erbij gezet omdat het nogal pril is.

is van 2002 en staan 10.000km op wat voor mij weinig lijkt/is. Ik rij zelf +10.000km per jaar. Waar ik ook aan dacht is dat hij veel voor circuit gebruik is gebruikt. (racekuip en ik weet dat hij 'af en toe' daarvoor gebruikt werd)
Hangt er natuurlijk ook van af hoe hij werd gebruikt op circuit.

Dat vallen is mogelijk. Je kan natuurlijk ook de moto dan terug in de originele kleuren spuiten zodat het minder opvalt. Maar als ik toch verder ga zal de proefrit al veel duidelijk maken.

Ben in ieder geval al blij met de reacties die hier gekomen zijn :duim:
Gebruikers-avatar
floda
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor kiki en Mr. White » Wo Feb 22, 2006 8:42 pm

die van mr white is ook volledig herspoten, en die is zelfs ni omgevallen ofzo, alleen stonden er een paar krasjes op die we ni mooi vonden.

Dus het is ni om dat hij herspoten is, dat hij een ongeval heeft gehad he:duim:

greetz
kiki
Jax schreef:Ha nee, wat denk je dan dat ze doen als ze accidentés oplappen, een beetje kuisen zeker.
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back
Gebruikers-avatar
kiki en Mr. White
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Thinluni » Wo Feb 22, 2006 8:42 pm

Een speciaal kleurtje inderdaad,alleen een nadeel .Niets mispeuteren in het verkeer want ze weten zo wie het is geweest en van wie hem is.:cool
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikers-avatar
Thinluni
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Sanka » Wo Feb 22, 2006 11:13 pm

Ik hoor veel reacties in de teneur van: "jamaar, die zal wel als circuitmoto gebruikt zijn". Dat het een circuitmoto is geweest, is niet per definitie slecht. Waar je wel zeker van moet zijn is of het motorblok speciaal getuned is voor circuitgebruik (zoals andere nokkenassen, speciale kleppen, e.d.). Indien dit het geval is, zal het onderhoud veel intensiever en dus ook veel kostelijker zijn. Is dit niet het geval laat je de motor zo snel mogelijk van naadje tot draadje nakijken bij aankoop: nieuwe olie, nieuw ketting en tandwielen, luchtfilter nazien of het geen K&N is (in dat geval zuiver maken), klepspeling meten (zeker niet vergeten!) e.d. Indien je dit onmiddellijk na de aankoop doet, zal je nog jaaaaren plezier hebben van deze motor.

Voor de rest, succes ermee! Hij ziet er prachtig uit!
oja, moest de kader of het balhoofd geraakt zijn tijdens een valpartij, merk je dat tijdens de testrit. Merk je niets dan is er ook niets.

greetzzz

Sanka

floda schreef:Dat is ook de reden dat ik het hier zet. Misschien kent iemand de vorige eigenaar. En om te zien wat de rest van zoiets denkt.

Ik ga ook niet over 1 dag ijs. Het is ook nog niet voor direct en als alles meevalt na een proefrit, enz. zal het er ook van afhangen wat er nog voor mijn moto wordt gegeven, als dat te weinig is zal het ook niet doorgaan. Had ook nog niet te veel gegevens erbij gezet omdat het nogal pril is.

is van 2002 en staan 10.000km op wat voor mij weinig lijkt/is. Ik rij zelf +10.000km per jaar. Waar ik ook aan dacht is dat hij veel voor circuit gebruik is gebruikt. (racekuip en ik weet dat hij 'af en toe' daarvoor gebruikt werd)
Hangt er natuurlijk ook van af hoe hij werd gebruikt op circuit.

Dat vallen is mogelijk. Je kan natuurlijk ook de moto dan terug in de originele kleuren spuiten zodat het minder opvalt. Maar als ik toch verder ga zal de proefrit al veel duidelijk maken.

Ben in ieder geval al blij met de reacties die hier gekomen zijn :duim:
Ik HAAT mensen die hun zin nooit

http://sankaspictures.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Sanka
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Dieterke750 » Do Feb 23, 2006 12:32 am

Ik dacht ook, als de moto op circuit in competitie gezeten heeft, zijn de moeren van de wielassen en de moeren van de remklauwen altijd geborgd.
Want is dit nie verplicht bij motoren in competitie?

Natuurlijk kan geert van mol deze allang weer vervangen hebben door gewone moeren. Dan weet ge nog niks.
Gebruikers-avatar
Dieterke750
2fast4u.be pro member

Berichtdoor The Antverpian Pirate » Do Feb 23, 2006 8:42 am

mijn moto komt ook recht van het circuit en ik heb er nog geen nadelen van ondervonden

ik ben zelf de eerste(van de drie eigenaars) geweest die hem heeft ingechreven op de straat eerst heeft ie in de competitie gereden dan in prive bezit en dan nu met mij opt straat er stonden ook nog maar 9500 km op toen ik hem kocht
en nu wil ik er terug mee het circuit op :biggrin:
rs 250 driver = The Antverpian Pirate
Gebruikers-avatar
The Antverpian Pirate
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor guido » Do Feb 23, 2006 9:17 am

rs 250 driver schreef:mijn moto komt ook recht van het circuit en ik heb er nog geen nadelen van ondervonden

ik ben zelf de eerste(van de drie eigenaars) geweest die hem heeft ingechreven op de straat eerst heeft ie in de competitie gereden dan in prive bezit en dan nu met mij opt straat er stonden ook nog maar 9500 km op toen ik hem kocht
en nu wil ik er terug mee het circuit op :biggrin:

Bij zo een tweetakt worden dan ook regelmatig de pistons vervangen,zeker voor circuit gebruik.
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor tweety » Do Feb 23, 2006 1:30 pm

den buitenkant is goedgekeurd...
den binnenkant moet je zelf doen...:rolleyes:

dikke kus
tweety
Gebruikers-avatar
tweety
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Dawg » Do Feb 23, 2006 2:41 pm

"ik had u niet gezien" is dan absoluut niet meer van toepassing :p
Tis een kwestie van smaak denk ik, als het je smaak is en hij is technisch in orde, waarom niet?
Dawg
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Viena » Do Feb 23, 2006 2:47 pm

schone moto inderdaad maar
Thinluni schreef:Een speciaal kleurtje inderdaad,alleen een nadeel .Niets mispeuteren in het verkeer want ze weten zo wie het is geweest en van wie hem is.:cool

Het is zoals Thin zegt. Iedereen weet waar je bent.
Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.
Gebruikers-avatar
Viena
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor flipper uit Niel » Za Feb 25, 2006 10:26 am

Dit is zo volgens mij.
Ik denk niet dat de Geert dat doet de vijskes veranderen.
Kijk het balhoofd maar goed na en de banden, als die daar al een tjd staat moet je nieuwe banden steken, de banden gaan echt stuk van te lang op de zelfde plaats te staan ( vraag maar aan Peter ).

Flipper

Dieterke750 schreef:Ik dacht ook, als de moto op circuit in competitie gezeten heeft, zijn de moeren van de wielassen en de moeren van de remklauwen altijd geborgd.
Want is dit nie verplicht bij motoren in competitie?

Natuurlijk kan geert van mol deze allang weer vervangen hebben door gewone moeren. Dan weet ge nog niks.
06/04 niveau 2 zolder; 4/05 zolder; 22/05 zolder 20 en 21 juli Ecuyers, jaarkaart lezennes
Gebruikers-avatar
flipper uit Niel
2fast4u.be pro member

Berichtdoor toxic_rebel » Za Feb 25, 2006 11:27 am

Veel op 't circuit of niet, op 't circuit doen ze de moeite hem goed te laten warm draaien voor ze hem kot open trekken, veel beter dan een idioot die hem enkel op straat gebruikt, hem uit zn garage rijd en direct tot in 't rood trekt lijkt me :)
'k Denk dat het belangrijker is wie ermee gereden heeft, niet waar
Gebruikers-avatar
toxic_rebel
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor GregOrgy » Za Feb 25, 2006 12:19 pm

het model en kleur vind ik wel graaf en gewaagd!:duim:
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!

http://www.eybis.com
Gebruikers-avatar
GregOrgy
2fast4u.be pro member

Berichtdoor wheelie thijs » Za Feb 25, 2006 1:23 pm

hebben hem ook zien staan bij geert van mol,staat die er nog steeds dat is al een tijdje geleden zenne van de zomer stond die er al,goe nadenken voor je hem koopt zou ik zeggen :cool: :moto:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Made by Thinluni®
Gebruikers-avatar
wheelie thijs
2fast4u.be pro member

Berichtdoor floda » Di Mrt 14, 2006 6:32 pm

Ik ben eruit testrit gedaan en zegt genoeg moto trekt weg :s

iemand gesproken die het verleden ervan kende accident moto en club met gebruik. Die mag hij zelf houden :D
Gebruikers-avatar
floda
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor guido » Di Mrt 14, 2006 6:39 pm

Er staan er nog genoeg te koop,ge ziet waar een testrit goed voor is he.
Gebruikers-avatar
guido
administrator

Berichtdoor Dieterke750 » Di Mrt 14, 2006 7:23 pm

floda schreef:Ik ben eruit testrit gedaan en zegt genoeg moto trekt weg :s

iemand gesproken die het verleden ervan kende accident moto en club met gebruik. Die mag hij zelf houden :D

Kben blij voor u Floda!
Gebruikers-avatar
Dieterke750
2fast4u.be pro member

Vorige

Terug naar Sport / Supersport