Moderator: Moderators
guido schreef:Vind het ook maar raar dat er geen originele kuip bij is,zal waarschijnlijk mee gevallen zijn.Zeker een testrit doen voor aankoop.

Jax schreef:Ha nee, wat denk je dan dat ze doen als ze accidentés oplappen, een beetje kuisen zeker.
floda schreef:Dat is ook de reden dat ik het hier zet. Misschien kent iemand de vorige eigenaar. En om te zien wat de rest van zoiets denkt.
Ik ga ook niet over 1 dag ijs. Het is ook nog niet voor direct en als alles meevalt na een proefrit, enz. zal het er ook van afhangen wat er nog voor mijn moto wordt gegeven, als dat te weinig is zal het ook niet doorgaan. Had ook nog niet te veel gegevens erbij gezet omdat het nogal pril is.
is van 2002 en staan 10.000km op wat voor mij weinig lijkt/is. Ik rij zelf +10.000km per jaar. Waar ik ook aan dacht is dat hij veel voor circuit gebruik is gebruikt. (racekuip en ik weet dat hij 'af en toe' daarvoor gebruikt werd)
Hangt er natuurlijk ook van af hoe hij werd gebruikt op circuit.
Dat vallen is mogelijk. Je kan natuurlijk ook de moto dan terug in de originele kleuren spuiten zodat het minder opvalt. Maar als ik toch verder ga zal de proefrit al veel duidelijk maken.
Ben in ieder geval al blij met de reacties die hier gekomen zijn
rs 250 driver schreef:mijn moto komt ook recht van het circuit en ik heb er nog geen nadelen van ondervonden
ik ben zelf de eerste(van de drie eigenaars) geweest die hem heeft ingechreven op de straat eerst heeft ie in de competitie gereden dan in prive bezit en dan nu met mij opt straat er stonden ook nog maar 9500 km op toen ik hem kocht
en nu wil ik er terug mee het circuit op :biggrin:
Thinluni schreef:Een speciaal kleurtje inderdaad,alleen een nadeel .Niets mispeuteren in het verkeer want ze weten zo wie het is geweest en van wie hem is.:cool
Dieterke750 schreef:Ik dacht ook, als de moto op circuit in competitie gezeten heeft, zijn de moeren van de wielassen en de moeren van de remklauwen altijd geborgd.
Want is dit nie verplicht bij motoren in competitie?
Natuurlijk kan geert van mol deze allang weer vervangen hebben door gewone moeren. Dan weet ge nog niks.

floda schreef:Ik ben eruit testrit gedaan en zegt genoeg moto trekt weg![]()
iemand gesproken die het verleden ervan kende accident moto en club met gebruik. Die mag hij zelf houden
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten