Moderator: Moderators
maar op financieel vlak is dit helaas een stuk minder.En inderdaad we zijn terug aan het rijden, laat de zon maar schijnen.En ivm de zo door u geliefde topic's hehehe er bestaat nog zoiets als weekend 
Thinluni schreef:Ik dank u allen met u medeleven.Het zijn ondertussen twee zware dagen geweest aangezien de knie nog niet echt wil.Verdikke thuis zijn is ook wel interessantmaar op financieel vlak is dit helaas een stuk minder.En inderdaad we zijn terug aan het rijden, laat de zon maar schijnen.En ivm de zo door u geliefde topic's hehehe er bestaat nog zoiets als weekend
guido schreef:Alleen als het slecht weer is dan,anders mee naar de ardennen en Luxemburg he:D
guido schreef:Ik denk dat hij al terug aan't rijden is![]()
@Thinluni,eindelijk he

sharky schreef:Allen Ludo is na 9 maanden thuis eindelijk weer terug aan het werk
bij deze wou ik hem ff feliciteren en nog veel succes wensen want hij had schrik dat em nog niet mocht beginnen
langs de andere kant gaan we hem dus wel iets meer moeten missen hier op het forum want tijdens de dag gaat hij er dus niet meer zijn (minder tijd voor de cartoons)
Thinluni het wordt je gegund want je keek er naar uit hé
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast