Moderator: Moderators

Na lang aftellen vandaag eindelijk de motor afgehaald en vandaag de eerste 100km gereden. Heb genoten van de eerste tot de laatste. De veel besproken modificaties zijn reeds uitgevoerd en duidelijk merkbaar ten opzichte van de F800 waar ik vorige maand mee proefreed. 
dirkskeF800ST schreef::moto: Na lang aftellen vandaag eindelijk de motor afgehaald en vandaag de eerste 100km gereden. Heb genoten van de eerste tot de laatste. De veel besproken modificaties zijn reeds uitgevoerd en duidelijk merkbaar ten opzichte van de F800 waar ik vorige maand mee proefreed.
Ik kijk uit naar een warme, droge zomer.

maar vooraleer serieuze uitspraken te doen staat er volgende vrijdag een testrit op het programma. Waarom ik ooit een F800ST zou kopen:
)
) momenteel trouwens een volledige kofferset aan belachelijk lage prijs
)Kienke schreef: toch wel
Het enige wat ik dus wat overdreven vind is de aankoopprijs en dat de kleuren bij bmw toch zeer beperkt en wat saai zijn...

Kienke schreef:Heb me zaterdag ook een offerte laten opstellen, toch wel veel geld voor een 800cc 2-cilinderblok....maar vooraleer serieuze uitspraken te doen staat er volgende vrijdag een testrit op het programma. Waarom ik ooit een F800ST zou kopen:
- om de moto te kunnen gebruiken voor woon-werk
- onderhoudsarme riemaandrijving (ik haat kettingen ondertussen)
- moto mét kofferset voor woon-werk en vakantie (gedaan met dat prutsen met zadeltassen) momenteel trouwens een volledige kofferset aan belachelijk lage prijs
![]()
- algemeen comfort (zitpositie, ABS, middenbok, handvatverwarming)
- naart schijnt superzuinig
- toermachine die toch nog licht en sportief te besturen is (vooral van Transalpje gezien ]Het enige wat ik dus wat overdreven vind is de aankoopprijs en dat de kleuren bij bmw toch zeer beperkt en wat saai zijn[/b]...

transalpje schreef:Al eens de prijs bekeken van een vergelijkbare machine de VFR? die is zelf duurder met dezelfde opties.
Die kleur zie je toch niet als je op je moto aan rijden bent ... en je ziet toch het leven door een roze bril op een F800 ... dus ... speelt geen rol in een cowboy film
En wendbaar is hij zeker ... dat hebben er toch een aantal mensen gezegd vandaag toen we door de haven reden
Het is zo dat ik dat vermogen niet nodig heb, die andere modellen geen tandriemaandrijving hebben én dat de F-reeks een onverklaarbare aantrekkingskracht heeft
Kan al ni wachten tot vrijdag! 
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten