dUc@mon schreef:Vorige donderdag heb ik dus m'n testritje gekregen en ik moet zeggen dat da wreed goe meegevallen is. Was wel effe aanpassen wat betreft de manier van rijden: monster <> F800.
Ik vertrok gelijk ne beginneling, want het feit dat de kuip en scherm niet meedraaien met het stuur, gaf toch wel enkele bange momenten bij't manouevreren. Zeker als je gewoon bent dat het kuipje mooi de beweging van het stuur volgt.
Aan elk kruispunt heb ik ook menig vragend blik in de achteruitkijkspiegels van de wagens voor mij mogen waarnemen, nadat ik telkens fel toeterend het kruispunt verliet. Was dus effe wennen dat de richtingaanwijzers rechts afgezet dienen te worden.
Van zodra ik op bochtige wegen terecht kwam, had ik ook het gevoel dat ik hard moest werken om de F800 door de scherpere bochten te krijgen. Bleek dat ik eigenlijk te fel m'n rijstijl van de monster kopieerde op de F800, want van zodra ik minder hard aan m'n stuur ging draaien, leek hij véél beter door de bochten te gaan. Vanaf dan was het enkel maar genieten en mogen waarnemen waarom er in de voorgaande posts zo over de F800 gestoefd werd. Bibi dus na de testrit verkocht en den F800ST ..........jawel: besteld. Nu nog wachten tot einde april vooraleer ie op den oprit staat te blinken
Proficiat met de aankoop

Een telefoontje naar de dealer heeft me al wat gerustgesteld: moet maar wachten tot mid april wooeeehooeee
Gelukkig trekt de SV dat meestal wel).
)

:moto: