Moderator: Moderators
McDaddy schreef:Ducati MS
Kienke schreef:Comfort, wendbaarheid, degelijkheid, kofferruimte, laag verbruik? Dan denk ik spontaan aan de 1200RT van BMW, misschien een cliché maar misschien net daarom de beste keuze

smolders luc schreef:bmw solider ik herinner mij de test van de k1300gt over 50.000km in de motorrad na 20.000 km de koppeling ontploft op de autostrade nieuwe motorblok gekregen van bmw en op 48.000 km de drijfstang eruit gelopen trek daar de 20.000 vanaf dus van solide gesproken in onze club rijden een paar bmw r1150 rt en die manen worden de moslims genoemd als wij in het buitenland op vakantie gaan liggen die elke morgen op hun knien om te zien hoeveel olie ze die dag hebben verbruikt
pverspeek schreef:Ik ben zelf enorm positief over deze K1300. Ben pas de K1600GT gaan testrijden, en vond het een enorme tegenvaller. Electronische gas is niets waard. Echt een aan/uit gevoel. En met die super 6-cilinder in rij, met 1.600 CC, en een koppel van hier tot China, ben ik welgeteld 4 (VIER) keer stil gevallen bij vertrek vanuit stilstand.
De commentaar was : ja, je bent zo een zware machine waarschijnlijk niet gewoon...
Nee, hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat een 6-cilinder met zo een koppel, gewoon dood valt, als je niet genoeg gas geeft bij vertrekken? daar heb ik op mijn Fireblade, noch op mijn K1300GT (met slechts 4 cilinders...) ooit last van gehad...
pverspeek schreef:De boxers van BMW geven me dan ook weer niet het harde plasser gevoel. Maar dat is goesting denk ik...
P.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten