Moderator: Moderators
Peejt schreef:152pk (krukas) hebben.
kom op 113,8pk opt achterwiel
om 38,2 pk te verliezen...![]()

NATAS schreef:Peejt schreef:152pk (krukas) hebben.
kom op 113,8pk opt achterwiel
om 38,2 pk te verliezen...![]()
krukas en achterwiel vergelijken en dan verschieten dat de rekening niet klopt![]()
maar mijnheer honda is altijd al wat optimistisch geweest inderdaad
Das meer dan 2pk verlies per levensjaar van mijne blade
Honda optimistisch? Das wél zeer zacht uitgedrukt

Peejt schreef:
Oké, ik weet ook wel dat 15pk verschil tussen krukas en achterwiel géén uitzondering is. Maar dan heb ik NOG steeds een tekort van 23,2 pk heDas meer dan 2pk verlies per levensjaar van mijne blade
![]()
Heb btw ook al gelezen dat den Beemer rond de 203pk op een testbank uitsmeerd
NATAS schreef:vandaag op't salon is gaan piepen naar de s1000.
ze gooien die naar uw kop verdekke.
inclu race abs, dtc en quick shift konde dien hebben voor € 15.000. (wit rood blauwe versie)
als er dan nog een overname bijkomt......

DEN EDDY schreef:Peejt schreef:
Oké, ik weet ook wel dat 15pk verschil tussen krukas en achterwiel géén uitzondering is. Maar dan heb ik NOG steeds een tekort van 23,2 pk heDas meer dan 2pk verlies per levensjaar van mijne blade
![]()
Heb btw ook al gelezen dat den Beemer rond de 203pk op een testbank uitsmeerd
Zoals je zelf al aangeeft, zijn de mechanische verliezen een geen constante. Maw de slijtage is rechtevenredig met de tijd. Niet alleen de ketting verslijt, maar ook de segmenten van de zuigers, ... Aangezien het nuttig vermogen afhankelijk is van de druk, zul je dus meer vermogensverlies hebben naarmate de motor ouder wordt.
Dat het in uw geval (met optimale parameters) misschien geen 30 pk is, zal wel juist zijn. Maar dat is wel geen onwaarschijnlijke waarde.
Maar was toch een beetje geschockt na de dyno-run + afstelling
De Mike van F&J vond het verlies OOK vreemd en vroeg me zelfs of het ne "100pk" versie was
Allez, heb ooit gehoord dat ne blok VLAK VOOR em de drijfstangen aan Maarten geeft en zijn laaste kuch langs den uitlaat spuigt em HET MEESTE vermogen levert
Als em ineens als een raket begint te marcheren weet ik wat er zal gebeuren he 

cbreke schreef:Gasten, wordt den s1000rr aan 100pk ingeschreven?
Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

frederik_w schreef:20 euro voor +93pk. das de beste koop da ge van u leven kunt doen
das dus 0,204 Euro/pk
Das zoals ze zeggen "er verniet bijgeven" 
Peejt schreef:frederik_w schreef:20 euro voor +93pk. das de beste koop da ge van u leven kunt doen
Neenee, 20 Euro voor +98pkdas dus 0,204 Euro/pk
Das zoals ze zeggen "er verniet bijgeven"

natje71 schreef:en al getest ??????![]()

yves46 schreef:Heeft er al iemand stalen remleidingen laten steken op zijne s1000rr ?

yves46 schreef:Ja ik had vorig jaar na op het einde van een dagje mettet, een klein beetje last van fading. Dermee dat ik het mij afvroeg.

VRken schreef:yves46 schreef:Ja ik had vorig jaar na op het einde van een dagje mettet, een klein beetje last van fading. Dermee dat ik het mij afvroeg.
Voor circuitgebruik voldoen de orginele remblokken niet, ik heb vele types geprobeerd..oa EBC HH en dit was echt een ramp...
Nu rijd ik met Carbon Lorraine C59 remblokken en deze hebben echt geen last van fading..die dingen zijn geweldig...Verder zou ik ook regelmatig de schijven kuisen met remreiniger..
Ik heb sinds mijn overstap naar Carbon Lorraine geen last meer van fading...
ps eigelijk is fading niet de correcte beschrijving..eigelijk zijn het gewoon de blokken die niet voldoen en is het niet het remsysteem dat te warm wordt...
yves46 schreef:VRken schreef:yves46 schreef:Ja ik had vorig jaar na op het einde van een dagje mettet, een klein beetje last van fading. Dermee dat ik het mij afvroeg.
Voor circuitgebruik voldoen de orginele remblokken niet, ik heb vele types geprobeerd..oa EBC HH en dit was echt een ramp...
Nu rijd ik met Carbon Lorraine C59 remblokken en deze hebben echt geen last van fading..die dingen zijn geweldig...Verder zou ik ook regelmatig de schijven kuisen met remreiniger..
Ik heb sinds mijn overstap naar Carbon Lorraine geen last meer van fading...
ps eigelijk is fading niet de correcte beschrijving..eigelijk zijn het gewoon de blokken die niet voldoen en is het niet het remsysteem dat te warm wordt...
Die gaan enkele circuitdagen mee..Maar reken op een prijs van 250euro voor een volledige set voor de vooras..
Maar bij serieuse interesse moet je mij maar contacteren per PM ik kan ze jou goedkoop leveren..
Ah da wist ik niet. Bedankt voor de info! Ga ik eens proberen.
Hoelang gaan die remblokjes dan mee?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten