BSFE snowboard initiator

Moderator: Moderators

BSFE snowboard initiator

Berichtdoor .:ZeD:. » Ma Jan 04, 2010 1:16 pm

Hey allemaal,

Ik weet dat hier redelijk veel snowboarders zitten, dus vroeg ik mij af of er iemand hier al initiator/instructeur was bij BSFE. Het is de bedoeling dat ik het dit jaar ook eens ga doen.

Heeft er iemand toevallig een cursus liggen zodat ik die al eens kon doorlopen op volledig voorbereid te zijn, want ik ben graag voorbereid.

Alvast bedankt, en ik hou jullie op de hoogte hoe ver ik geraak.

Stap één toelatingsproef afleggen.

Greetz

ZeD
Лучше несколько хороших друзей чем много так называемых друзей
Ik hoef niet te zwemmen in het geld , pootjebaden is genoeg !
HAPPY WIFE = HAPPY LIFE
Gebruikers-avatar
.:ZeD:.
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Kraaknagel » Ma Jan 04, 2010 2:10 pm

.:ZeD:. schreef:Hey allemaal,

Ik weet dat hier redelijk veel snowboarders zitten, dus vroeg ik mij af of er iemand hier al initiator/instructeur was bij BSFE. Het is de bedoeling dat ik het dit jaar ook eens ga doen.

Heeft er iemand toevallig een cursus liggen zodat ik die al eens kon doorlopen op volledig voorbereid te zijn, want ik ben graag voorbereid.

Alvast bedankt, en ik hou jullie op de hoogte hoe ver ik geraak.

Stap één toelatingsproef afleggen.

Greetz

ZeD

Een kameraad van mij heeft deze als ik me niet vergis nog liggen (wel ene van ettelijke jaren oud). Vrijdag 15 januari ben ik normaal in België en dan kan je hem komen oppikken. Ik woon maar op een scheet van Hasselt dus.

PS: In het verleden was je meer met een BLOSO cursus als je les wou geven in Frankrijk. de brevetten van de BSFE werden niet aanvaard (spreek over een 8j geleden ongeveer).
Don't get mad, get even!
Gebruikers-avatar
Kraaknagel
2fast4u.be expert member

Berichtdoor .:ZeD:. » Ma Jan 04, 2010 2:26 pm

Kraaknagel schreef:Een kameraad van mij heeft deze als ik me niet vergis nog liggen (wel ene van ettelijke jaren oud). Vrijdag 15 januari ben ik normaal in België en dan kan je hem komen oppikken. Ik woon maar op een scheet van Hasselt dus.

Goed nieuws, je laat maar horen wanneer ik eens langs kan komen.

Kraaknagel schreef:PS: In het verleden was je meer met een BLOSO cursus als je les wou geven in Frankrijk. de brevetten van de BSFE werden niet aanvaard (spreek over een 8j geleden ongeveer).

Het is vooral de bedoeling om mee te gaan met de organisatie snowtravel dus die bloso cursus hoeft echt niet.

Alvast bedankt.
Лучше несколько хороших друзей чем много так называемых друзей
Ik hoef niet te zwemmen in het geld , pootjebaden is genoeg !
HAPPY WIFE = HAPPY LIFE
Gebruikers-avatar
.:ZeD:.
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor McDaddy » Ma Jan 04, 2010 2:59 pm

Heb wel wat contact gehad met die mensen toen ik er zelf voor wilde gaan, maar is er nooit van gekomen. En nu heb ik er geen zin meer in :D

Is volgens mij een zeer goede organisatie. 2 maten van mij hebben een gelijkaardige cursus gedaan, maar weet niet of het bij BSFE was. 1 ervan geeft al jaren les bij SnowValley in Peer.

Voor het toelatingsexamen was het gewoon bochten traag en snel nemen en wat van die toestanden. Enige moeilijke is het goofy/fake boarden voor die toelatingsexamens. Mij hebben ze nooit iets gezegd van een cursus waaruit ge iets kunt leren.

Eens geslaagd kunt ge de cursus in buitenland gaan doen. Was toen €250 bovenop uw reis en dan krijgt ge uw stage in buitenland met examen. Na slagen zijt ge initiator en kunt ge nog zien of ge voor instructeur of instructeur+ gaat gaan.

Die gast wat het secretariaat toen deed was ne gast van Genk.
I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Gebruikers-avatar
McDaddy
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Kraaknagel » Ma Jan 04, 2010 3:00 pm

.:ZeD:. schreef:Goed nieuws, je laat maar horen wanneer ik eens langs kan komen.

Het is vooral de bedoeling om mee te gaan met de organisatie snowtravel dus die bloso cursus hoeft echt niet.

Alvast bedankt.

Ah die organisatie kennen we ;) (ben zelf altijd bij Ski Life meegeweest).
Don't get mad, get even!
Gebruikers-avatar
Kraaknagel
2fast4u.be expert member

Terug naar Off-Topic