chopperkes

Rijervaring, foto's en geschiedenis van choppers.

Moderator: Moderators

Berichtdoor djevri » Zo Sep 02, 2007 9:01 pm

rijd nu enkele maanden met men shadow... en 'k mis verdomme toch heeeeeeeeeeel hard men gixxer 1000... ik mis de kik, ik ga het niet lang volhouden denk ik... ben aan het zien naar een soes sv'ke1000N

dat betaalbaar blijft natuurlijk, 650 lijkt me dan weer te licht...
Gebruikers-avatar
djevri
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Zo Sep 02, 2007 9:06 pm

leen schreef:Heb me net vandaag geregistreerd op deze site en ben es aan het rondneuzen hier.:)

Zelf rijd ik met een suzuki intruder 600 en mijn ventje met een intruder 800.

Heerlijk om na een drukke werkdag even ritje te maken en alle stress van je te voelen afglijden.

We gaan dit jaar naar Schotland met de motor en ik ben op zoek naar interesante routes.

Dus als je soms tips hebt, zijn ze welkom.

groetjes

Leen

Volgens een schots meisje war ik ooit nekeer mee gechat heb is Glencoe het motorparadijs daar in Schotland.

Ontopic: Ik ben ondertussen chopperloos. Beestje is per total en is ondertussen eigendom geworden van onze sponsor F&J.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Ryu Shu » Ma Sep 10, 2007 5:29 pm

Ja ja ben er ook aan aan het denken om den overstap te doen... al is mijn keus het gouden midden

De Harley Davidson - Night Rod Special is met mijn hart gaan lopen, als nu nog mijn verstand accoord gaat (ben aan het wachten op een telefoontje van de winkel om is een langere testrit te kunne doen) en mijn portemoné het aankan (kost toch zo is effe 19.000€ nieuw :x) zou dit toch is mijn volgende moto kunne worden :D
Afbeelding

Mijne droom :D
Afbeelding Afbeelding

In the World of WoW everything is possible....
Gebruikers-avatar
Ryu Shu

Berichtdoor ultra » Ma Sep 10, 2007 11:49 pm

Vermits TS (Bravehart Eddy uit Borsbeek) hier niet meer langskomt, en de rest wel over cruisers spreekt en niet over choppers :rolleyes: zal ik een reportage van het European Bike Event 2007 met eigen foto's starten .

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ultra

Vorige

Terug naar Choppers