Choppers cruisen op Suzukidays

Rijervaring, foto's en geschiedenis van choppers.

Moderator: Moderators

Choppers cruisen op Suzukidays

Berichtdoor Dices » Do Mei 21, 2009 4:59 pm

Ik ben net terug van de Suzukiday en heb er testgereden op 800 en 1500 chopper van Suzuki. Ik ken de naam er niet van, maar het heeft me aangenaam verrast!

Ik moet Wolfman gelijk geven dat het toch wel z'n charmes heeft. Zeker die zware. Al moet ik m'n rijstijl toch leren aanpassen aan de moto. Bij elke bocht kwamen m'n voetjes tegen de grond. :D
Gebruikers-avatar
Dices

Berichtdoor Wolfman » Do Mei 21, 2009 5:32 pm

Zal den Intruder wel geweest zijn, khad het je toch gezegd éh ;)

Dices schreef:Ik ben net terug van de Suzukiday en heb er testgereden op 800 en 1500 chopper van Suzuki. Ik ken de naam er niet van, maar het heeft me aangenaam verrast!

Ik moet Wolfman gelijk geven dat het toch wel z'n charmes heeft. Zeker die zware. Al moet ik m'n rijstijl toch leren aanpassen aan de moto. Bij elke bocht kwamen m'n voetjes tegen de grond. :D
Member of The Gixxer Gang
Proud member of the Z owners club Belgium
My Photo Album http://photobucket.com/albums/a272/Wolfman-Jack/
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE :moto: :duim:
Gebruikers-avatar
Wolfman
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Imno » Do Mei 21, 2009 6:06 pm

Dices schreef:Al moet ik m'n rijstijl toch leren aanpassen aan de moto. Bij elke bocht kwamen m'n voetjes tegen de grond. :D

Was het een schok ? :D
Highway Hawk - Live to ride. Ride to live.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Dices » Vr Mei 22, 2009 11:19 am

Imno schreef:Was het een schok ? :D

Viel echt goed mee. Om één of andere reden voelde ik me een pak mannelijker met zo'n kanon tss m'n benen!

Precies The Renegade van vroeger. Nu nog borsthaar kweken!:moto::moto::moto:
Gebruikers-avatar
Dices

Berichtdoor TomVT » Vr Mei 22, 2009 11:26 am

Dices schreef:Viel echt goed mee. Om één of andere reden voelde ik me een pak mannelijker met zo'n kanon tss m'n benen!

Awel, ik heb die parade meegereden met die Bordeaux 1800 chopper,
en da viel nog redelijk mee. Eens ge wat gewend zijt aan die rijstijl (rijdt gelijk een trein!) kan ik mij goed inbeelden dat ge daar rustig mee van terraske naar terraske rijdt. (liefst wel op dezelfde baan zonder veel bochten :rolleyes:)
11/5 Croix Race plus, 15/5 Mettet Expert 2, 29/6 Mettet vrij rijden, 25/7 Zolder minder snel, 12/8 Francorchamps , ...
TomVT
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor Imno » Vr Mei 22, 2009 2:13 pm

Dices schreef:Viel echt goed mee. Om één of andere reden voelde ik me een pak mannelijker met zo'n kanon tss m'n benen!

Dices...voor zover ik weet heb ik echt wel geen borsthaar hoor. Hooguit een lading hoofdhaar. En mannelijk ben ik ook al ni. Enkel voor dat kanon wil ik een toegeving doen :D Ne chopper is idd een lekker dier tussen de benen :p
Highway Hawk - Live to ride. Ride to live.
"Real happiness comes not in achieving big things but in enjoying the simple blessings in life."
"Why do we fall ? So we can learn to pick ourselves up."
Gebruikers-avatar
Imno
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Dices » Za Mei 23, 2009 1:20 pm

Imno schreef:Dices...voor zover ik weet heb ik echt wel geen borsthaar hoor. Hooguit een lading hoofdhaar. En mannelijk ben ik ook al ni. Enkel voor dat kanon wil ik een toegeving doen :D Ne chopper is idd een lekker dier tussen de benen :p

Ik moet toch zeggen dat de gemiddelde vrouw niet direct voor die 1500 of 1800 gaat gaan hoor. Daarvoor moet ik echt nog borsthaar of op z'n minst een snor kweken! :D

Misschien eens rondkijken voor een goedkoop okkazieke.:p
Gebruikers-avatar
Dices

Terug naar Choppers