Ik moet Wolfman gelijk geven dat het toch wel z'n charmes heeft. Zeker die zware. Al moet ik m'n rijstijl toch leren aanpassen aan de moto. Bij elke bocht kwamen m'n voetjes tegen de grond.

Moderator: Moderators

Dices schreef:Ik ben net terug van de Suzukiday en heb er testgereden op 800 en 1500 chopper van Suzuki. Ik ken de naam er niet van, maar het heeft me aangenaam verrast!
Ik moet Wolfman gelijk geven dat het toch wel z'n charmes heeft. Zeker die zware. Al moet ik m'n rijstijl toch leren aanpassen aan de moto. Bij elke bocht kwamen m'n voetjes tegen de grond.
Dices schreef:Al moet ik m'n rijstijl toch leren aanpassen aan de moto. Bij elke bocht kwamen m'n voetjes tegen de grond.

Imno schreef:Was het een schok ?
Dices schreef:Viel echt goed mee. Om één of andere reden voelde ik me een pak mannelijker met zo'n kanon tss m'n benen!
Precies The Renegade van vroeger. Nu nog borsthaar kweken!:moto::moto::moto:
)Dices schreef:Viel echt goed mee. Om één of andere reden voelde ik me een pak mannelijker met zo'n kanon tss m'n benen!
Precies The Renegade van vroeger. Nu nog borsthaar kweken!:moto::moto::moto:
Ne chopper is idd een lekker dier tussen de benen 
Imno schreef:Dices...voor zover ik weet heb ik echt wel geen borsthaar hoor. Hooguit een lading hoofdhaar. En mannelijk ben ik ook al ni. Enkel voor dat kanon wil ik een toegeving doenNe chopper is idd een lekker dier tussen de benen

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten