Moderator: Moderators
Imno schreef:Nachtmerrie !
Alle (dure) chromepolishproducten ten spijt. Je bent veel goedkoper en beter af met Muscle Staalfix dat je gewoon bij Blokker kan kopen. Roestpuntjes direct weg zonder veel inspanning. Geweldige ontdekking ! (product is eigenlijk gemaakt om de bodem van kookpotten mee te reiningen)

Circuit Maniac schreef:maakt da proper of blinkt da trug op?
groot verschil
Imno schreef:Staalfix reinigt, beschermt en doet de chrome glanzen.
Eerst viezigheid verwijderen met een zachte spons (zachte kant schuursponsje), dan reinigen met staalfix, staalfix verwijderen met natte doek (goed uitgewrongen) en dan opwrijven met een droge doek.

Take - it - easy schreef:Zo te lezen net ne pace of cake

Alle (dure) chromepolishproducten ten spijt. Je bent veel goedkoper en beter af met Muscle Staalfix dat je gewoon bij Blokker kan kopen. Roestpuntjes direct weg zonder veel inspanning. Geweldige ontdekking ! (product is eigenlijk gemaakt om de bodem van kookpotten mee te reiningen)

depo schreef:Ik ken dit al meer dan 40 jaar en nog altijd het beste
Omschrijving
Het te poetsen voorwerp inwrijven met een weinig "Triomf".
Opblinken met een zacht wollen doek en men bekomt een blijvende glans.
Aanbevolen voor haardplaten - émail - chroom - zilver - koper - nikkel - aluminium.
Triomf beschermt alle metalen.
Triomf is 1 van het beste Product van zijn soort op de markt !!!
ziehier het resultaat
(olalala..slappe lach)scorpio schreef:|(
allez nu; dat ze daar niet vroeger aaan gedacht hebben

depo schreef::@zalt gaan![]()
en toch is dit het beste product "Triomf".
heb het hier ook nog liggen;)
bij GSM in beringen wordt dit ook verkocht

depo schreef:11,50 €

djeanaenator schreef:een tip van een trucker,
in UK bestaat het produkt,"PEEK",is één van de beste produkten die er bestaan,ik rijd veel op UK , en zag daar dat de engelse truckers hn mazouttank blonken als spiegels,ik vroeg ernaar bij een engelse kollega en vertelde mij dit!
Moest er iemand van jullie eens naar UK rijden ,via Calais-Dover of Folkestone,neemt afrit Ashford en volg truckstop,daar kun dit produkt verkrijgen in tubes of potjes,een tube kost ongeveer 3£.
www.tri-peek.com
veel succes met jullie blinkende machines!!!!!!!!:moto:
(heb mijn bezigheid als ik is een stevige rit gedaan heb)Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten