Dit alles gaat door op Dinsdag 14 augustus 2010 op CROIX.
Voor meer info: http://www.benjibikes.be
OPGELET!!! DE PLAATSEN ZIJN BEPERKT: 'T IS VOOR DE SNELLE!!!

Moderator: Moderators

Clercqie schreef:OPGELET!!! DE PLAATSEN ZIJN BEPERKT: 'T IS VOOR DE SNELLE!!!

An_ schreef:Clercqie schreef:OPGELET!!! DE PLAATSEN ZIJN BEPERKT: 'T IS VOOR DE SNELLE!!!
Oeie, ge gaat weer niet mogen meerijden vandejaar

Ritchi schreef:Heb de kleine niet: Dus gaan we knalleuuuu :-)
Suzukiboy15 schreef:Ritchi schreef:Heb de kleine niet: Dus gaan we knalleuuuu :-)
Moatje, heb je 13/08 de kleine ?

Clercqie schreef:Suzukiboy15 schreef:Ritchi schreef:Heb de kleine niet: Dus gaan we knalleuuuu :-)
Moatje, heb je 13/08 de kleine ?
Da zal wel in orde komen

Ritchi schreef:Nu ga ik wel proberen rechtblijven want 2 jaar geleden benk op menbakkes gegaan.

Clercqie schreef:Ritchi schreef:Nu ga ik wel proberen rechtblijven want 2 jaar geleden benk op menbakkes gegaan.
Ik denk dak weet wie ge zijt Was da gene zwarte moto
Da was mijne maat, ik had me in de 2 de sessie op de grond gelegd. SP1Ritchi schreef:Clercqie schreef:Ritchi schreef:Nu ga ik wel proberen rechtblijven want 2 jaar geleden benk op menbakkes gegaan.
Ik denk dak weet wie ge zijt Was da gene zwarte moto
Da was mijne maat, ik had me in de 2 de sessie op de grond gelegd. SP1

Friettreffen schreef:Maandag 13 augustus zitten we op Folembray...
Heb ik hier en daar nog een werkende spier in mijn lijf, dan komen we af

Clercqie schreef:Friettreffen schreef:Maandag 13 augustus zitten we op Folembray...
Heb ik hier en daar nog een werkende spier in mijn lijf, dan komen we af
Spieren genoeg ik denk dat je er wel nog een paar zult over hebben

.
.TRX schreef:Ik kom normaal gezien wel eens kijken.
Geen idee of ik veel ga rijden. De 2 dagen der op heb ik resp. +600 en -600 op Assen, dus niet teveel risico's nemen daar op Croix.
Maar aangezien den Benji mijn ploegmaat zal zijn bij de -600 kom ik af, al is het maar om em bezig te houden.

An_ schreef:
Ela ela, der wordt niet bezig gehouden ! Benji gaat maar met één iets bezig moeten zijn en da's niet met u
.
.Gebruikers in dit forum: DUCgeertATI en 0 gasten