Moderator: Moderators

kennethR6 schreef:ah k dat is super zeg rijdt u toevallig sinds onlangs ook niet met R6

I feel the need 4 the speed 

Runtex schreef:Ik probeer er volgend jaar terug stuk of 8 te doen dus moet wel eens lukken zeker
En Steve, U verwacht ik er ook telkens bij é
Mijn setje regenbanden liggen bijna klaar voor het volgende seizoen
. En ik ga proberen u bij te houden maar da zal wa anders zijn
.

Suzukiboy15 schreef:Runtex schreef:Ik probeer er volgend jaar terug stuk of 8 te doen dus moet wel eens lukken zeker
En Steve, U verwacht ik er ook telkens bij é
Zo een aantal wil ik er ook wel doen ze, zie het volledig zitten !!Mijn setje regenbanden liggen bijna klaar voor het volgende seizoen
. En ik ga proberen u bij te houden maar da zal wa anders zijn
.
Geweune GOAN woar gasten !!!![]()

Ritchi schreef:Ge gaat moeten verhuizen naar denandere kant van gent hé.:-)

maniak schreef:Ritchi schreef:Ge gaat moeten verhuizen naar denandere kant van gent hé.:-)
ok dan zit ik wat dichter bij de speeltuin
Ja bij ons is da in onzen achtertuin hé.Alsge es zin hebt om te gaan bollen moet ge maar eens iets laten weten. Als ik niet aant rijden ben benk aant werken aan moto's. 
Ritchi schreef:maniak schreef:Ritchi schreef:Ge gaat moeten verhuizen naar denandere kant van gent hé.:-)
ok dan zit ik wat dichter bij de speeltuin
![]()
Ja bij ons is da in onzen achtertuin hé.Alsge es zin hebt om te gaan bollen moet ge maar eens iets laten weten. Als ik niet aant rijden ben benk aant werken aan moto's.
Nu heb ik het wel effe druk mee mijn teefjes maar ik zoek een gepast moment zulle 

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast