Xsaartje schreef:@Wimpie: we hebben de kids hier en Owen is ziek.... dus tzal voor ons een avondje op terras worden
Da kan ook es leuk zijn
Amuseer jullie 
Moderator: Moderators
Xsaartje schreef:@Wimpie: we hebben de kids hier en Owen is ziek.... dus tzal voor ons een avondje op terras worden
Amuseer jullie 
frietjes smullen 
Wimpie schreef:Badsloefke schreef:haha mijn kids toch hé, achter mijne rug hebben ze hier net toen ik nog sliep zelf geregeld dat ze straks naar mijn ma mogen tot morgenmiddag... DUS ik kan langskomen, mijn madam is gaan werken dus die kan spijtig genoeg nie meekomen...
En Wimpie as ge nie kunt komen dan zal e kik uw bestellingske wel opeten zenne, 'k wil me daar gerust voor "opofferen"![]()
@Mr. White Zal wss ook rond 18u de Q8 passeren dus mss kom ik u daar wel tegen dan hé, waar ga je staan ? Daar voor de winkel op die parkeerplaatsen ?
tot vanavond... eindelijk kan ik nog ies passeren, is al veeeeel te lang geleden
Awel da vinnek heel sympathiek van u, ma tis geregeldIk kom wsslijk dus wel af
![]()
Just nog companie vinden vanuit men buurt hier om de rit wat aangenamer te makenhaha

Badsloefke schreef:Wimpie schreef:Badsloefke schreef:haha mijn kids toch hé, achter mijne rug hebben ze hier net toen ik nog sliep zelf geregeld dat ze straks naar mijn ma mogen tot morgenmiddag... DUS ik kan langskomen, mijn madam is gaan werken dus die kan spijtig genoeg nie meekomen...
En Wimpie as ge nie kunt komen dan zal e kik uw bestellingske wel opeten zenne, 'k wil me daar gerust voor "opofferen"![]()
@Mr. White Zal wss ook rond 18u de Q8 passeren dus mss kom ik u daar wel tegen dan hé, waar ga je staan ? Daar voor de winkel op die parkeerplaatsen ?
tot vanavond... eindelijk kan ik nog ies passeren, is al veeeeel te lang geleden
Awel da vinnek heel sympathiek van u, ma tis geregeldIk kom wsslijk dus wel af
![]()
Just nog companie vinden vanuit men buurt hier om de rit wat aangenamer te makenhaha
Allee das goe, hoe meer volk oe minder frieten der overschieten hé, das goe voor mijn lijn of krijg mijn vest nie meer aan as ik naar huis moe bollen![]()
Zij de gij nie van mijn kanten ook ? Ik van Melsele...
Das een beetje uit de buurt van Melsele 

Keyser schreef:Hem al goesting in de fritten, maar nie alleen in de fritten
Tot straks. Hem alvast de zon besteld ...
Grtz

Badsloefke schreef:Ah vandaar da ge der af ging, voor mij naar huis was et korter langs afrit Kruibeke op E-17... thx nog ies om voor te rijden hé...

(ah, nee:sliders ontmaagd met de monobike
)

(ah, nee:sliders ontmaagd met de monobike
)Fysisch is alles ok, stijf op sommige plekken, maar verder alles in orde. Lang leve men lederen pak ( dat ik nu kan wegsmijten ).Cisse schreef:We hebben ervan gehoord. Hopelijk is het met u ni te erg gesteld.

Keyser schreef:Goei fritten gegeten, amai niet! En de hamburger special mocht er ook zijn .. Bedankt daarvoor.
Het kot gesloten, jammer genoeg in de JC geen fuif deze keer, dju toch.
Anneke, t waren goei cuba libre's zalle!

Cr0sSr0aD schreef:Keyser schreef:Goei fritten gegeten, amai niet! En de hamburger special mocht er ook zijn .. Bedankt daarvoor.
Het vettige uurke en de halfgrijze toestanden waren in orde
Man man, da was weer goe ja ...
En ik zeg het, als t nu volle maan is in de toekomst, moet ik aan maandstonden denken. Merci eh man 
Cr0sSr0aD schreef:Keyser schreef:Goei fritten gegeten, amai niet! En de hamburger special mocht er ook zijn .. Bedankt daarvoor.
Het vettige uurke en de halfgrijze toestanden waren in orde

Terug naar Aankondigingen & Forum Informatie
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten