Croix en Ternois

Opmerkingen en commentaar over beurzen, motortreffens en andere grote evenementen.

Moderator: Moderators

Berichtdoor beulke » Ma Jan 24, 2005 5:32 pm

Mito350 schreef:@beulke

zijn allemaal vrij rijden sessies, ge hebt wel ervaren en minder ervaren groep.

hoe lang rijdt ge er eigenlijk op van antwerpen naar croix?
ik dacht toch dat da te doen is om 's morgens door te rijden met de remork en dan een uurke of 2 bollen.

Reken zo: van kortrijk naar croix zijde toch een uurke zoet (als ge het weet zijn tenminste, en ge kent de fransen, 1 pijlke en dan niks meer) van antwerpen naar kortrijk ook een 1.30Hr. dus met u 2 uur gaat ge er niet komen vrees ik.

Trouwens als ge daar om 8Hr00 moet zijn dan is dat vertrekken om (tenlatste) 5Hr30 en dan dus 2.30Hr rijden, 20 min * 6sessies = 120 minuten supergeconcentreerd rondcrossen en dan nog eens 2.30Hr naar huis. Geloof me, als ge al niet op uwen bek gaat in uw laatste sessies van vermoeidheid dan knalde thuis wel tegen uw garagepoort.

Daarom ga ik al van de avond tevoren, kan je nog gezellig zeveren met medecollega's en meestal lig je er dan redelijk vroeg in en je staat pas op rond een uur of 7 -7.30Hr. dan ben je al iets wakkerder en heb je gene stress niemeer van die klotebewegwijzering van onze "sansculotten"

Btw: als ge een kanppe griet zijt moogde bij mij in de auto slapen, anders geef ik je wel een tentje met matje en slaapzak:D (euh: graptjen he, mijn vrouw komt heel mss mee en dan heb ik al een knappe griet naast mij.................................................................................. ik moest dat zeggen, ze leest mee:u )
tis altijd ombouwtijd ....:s
Gebruikers-avatar
beulke
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Sanka » Ma Jan 24, 2005 5:33 pm

Mito350 schreef:@beulke

zijn allemaal vrij rijden sessies, ge hebt wel ervaren en minder ervaren groep.

hoe lang rijdt ge er eigenlijk op van antwerpen naar croix?
ik dacht toch dat da te doen is om 's morgens door te rijden met de remork en dan een uurke of 2 bollen.

Grapjas :D
Ik kan je eigenlijk niet zeggen hoelang het rijden is van Antwerpen, wij zijn vorig jaar vanuit Limburg vertrokken en dat was een dikke 4 uren bollen.
Als je dan nog de hele dag moet rijden én nog es terug naar huis wil... :)

Wij zijn blijven maffen, in de paddock, en meestal sta je daar niet alleen.

Greetzzz

Sanka

btw: voorlopig weinig circuitrijden voor mij, durf ni goed met de Tuono. Schrik voor hartzeer als ik val.
Ben stilletjes op zoek naar een budgetvriendelijke circuitmotor...
Ik HAAT mensen die hun zin nooit

http://sankaspictures.blogspot.com
Gebruikers-avatar
Sanka
2fast4u.be pro member

Berichtdoor firestorm » Ma Jan 24, 2005 8:45 pm

Doe al geen moeite meer voor die circuitdag van Goemie, het is al volzet (110 inschrijvingen op 3 weken, betaald en alles ... grmbl)

Ik rij vanuit Asse altijd 's morgens op. 5u - 5u15 vertrekken, tijd genoeg om te rusten tussendoor op circuit. 's Avonds bij terugkomen op tijd stoppen voor een koffieke.

Vorig jaar heb ik eens op een zondag een toerrit gedaan van +400km en de dag erna op de moto naar Croix, dagske blazen op circuit en terug. Dat nooit nie meer ... viel er bijna af als ik thuis was.
Gebruikers-avatar
firestorm
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor wheelie » Ma Jan 24, 2005 9:11 pm

ik rijd op 18 april naar croix met aktief een tltd dag dan heb je keuze tussen opleiding en vrij rijden.een beetje opwarmen en alles eens testen voor 5en6 mei http://www.deradiguesschool.com/
Gebruikers-avatar
wheelie
2fast4u.be Lid

Berichtdoor Loe » Ma Jan 24, 2005 9:23 pm

@beulke

Ik woon eigenlijk vlak bij de e17 te temse. Is iets korter dan antwerpen maar inderdaad ik denk dat 2uur dan wel scherp zal zijn.
Voor zolder vertrek ik om 6h en ben daar tegen 7h15.

Ik heb wel just nen nieuwe auto gekregen, maar of dat da comfortabel slaapt weet ik nie zene. Zou da eigenlijk eens moeten proberen. :)

@firestorm

amai da was snel, dan zal het voor nen anderen keer zijn hé
BandenDepot.be is no more --- but ----> CircuitDepot.be is born!
http://circuitdepot.be/
Gebruikers-avatar
Loe
Sponsor

Vorige

Terug naar Events