Mito350 schreef:@beulke
zijn allemaal vrij rijden sessies, ge hebt wel ervaren en minder ervaren groep.
hoe lang rijdt ge er eigenlijk op van antwerpen naar croix?
ik dacht toch dat da te doen is om 's morgens door te rijden met de remork en dan een uurke of 2 bollen.
Reken zo: van kortrijk naar croix zijde toch een uurke zoet (als ge het weet zijn tenminste, en ge kent de fransen, 1 pijlke en dan niks meer) van antwerpen naar kortrijk ook een 1.30Hr. dus met u 2 uur gaat ge er niet komen vrees ik.
Trouwens als ge daar om 8Hr00 moet zijn dan is dat vertrekken om (tenlatste) 5Hr30 en dan dus 2.30Hr rijden, 20 min * 6sessies = 120 minuten supergeconcentreerd rondcrossen en dan nog eens 2.30Hr naar huis. Geloof me, als ge al niet op uwen bek gaat in uw laatste sessies van vermoeidheid dan knalde thuis wel tegen uw garagepoort.
Daarom ga ik al van de avond tevoren, kan je nog gezellig zeveren met medecollega's en meestal lig je er dan redelijk vroeg in en je staat pas op rond een uur of 7 -7.30Hr. dan ben je al iets wakkerder en heb je gene stress niemeer van die klotebewegwijzering van onze "sansculotten"
Btw: als ge een kanppe griet zijt moogde bij mij in de auto slapen, anders geef ik je wel een tentje met matje en slaapzak:D (euh: graptjen he, mijn vrouw komt heel mss mee en dan heb ik al een knappe griet naast mij.................................................................................. ik moest dat zeggen, ze leest mee:u )