Imno schreef:Bij de forumsponsor is het 15 euro per persoon
is da bij point2 ?
Moderator: Moderators
Ik heb deze gevolgd en er veel van opgestoken !!:DImno schreef:Bij de forumsponsor is het 15 euro per persoon . Je moet je wel op een wachtlijst zetten want er zijn behoorlijk wat aanvragen.
Voor een groep en op verplaatsing is het 300 euro voor een groep tot dertig personen. Ongeveer 3.5u les. Met een lokaal ter beschikking en 30
personen zit je dan aan 10 euro per persoon. Voor twintig cursisten is het dan wel 15 euro/persoon. Als iedereen die zich zou inschrijven een laptop meebrengt met mapsource er al op valt zo'n groepsles heel goed mee.
Ik ben zelf al een poos met mapsource bezig en toch bleek dit weekend dat ik echt wel baat zou hebben bij een beginnerscursus omdat ik toch nog heel wat blijk te missen..
RunnerX schreef:ff n vraagje, 'k heb m'n pc geformatteerd en hierdoor geen mapsource meer.
nu heb ik eerst basecamp geinstalleerd,en dan mapsource, dit werkt, maar ik heb geen kaarten.
ik kan ook routes van de gps afhalen, ma zonder kaart ben je'r niks mee:p

KOLDARK schreef:een workshop zullen we zeggen![]()

Maxxi schreef:En dan ineens Basecamp erbij

Maxxi schreef:Er is momenteel 1 ding dat ik niet gedaan krijg in Basecamp en dat is een klein stuk direct routing gebruiken zoals in Mapsource om het programma geforceerd toch een bepaalde weg te laten nemen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten