Moderator: Moderators

, oké voor circuits verder dan 150km wordt het moeilijk... .
HendrikZx6r schreef:Net zoals er hardcore winter-rijders zijn, blijf ik ook dit jaar met de motor naar het circuit rijden... Rugzakje met wat eten, drinken, remblokken en wat materiaal en klaar voor e dagske fun.
Evenveel fun hoor, oké voor circuits verder dan 150km wordt het moeilijk... .

.Retr0 schreef:net zoals vorig jaar staat onze paddock tot uw beschikking

BenjaminDG schreef:HendrikZx6r schreef:Net zoals er hardcore winter-rijders zijn, blijf ik ook dit jaar met de motor naar het circuit rijden... Rugzakje met wat eten, drinken, remblokken en wat materiaal en klaar voor e dagske fun.
Evenveel fun hoor, oké voor circuits verder dan 150km wordt het moeilijk... .
Heb zelfs al naar croix en clastres gereden met de motor, achteraf was ik wel doodmoe

) dan moogde nog uitzoeke hoe ge terug geraakt als ge ni ne hoop spare parts meehebt. gelijk voetsteuntjes en hendeltjes.
Carlito schreef:zou idd wel leuk zijn om me de motor naar circuit te gaan.
Reden da ik ook ne circuitmotor heb is omda ik net mijne baanmotor ni wil trashen op circuit, daar is men Z'tje echt te kostbaar voor.
Plus als ge is schuift(al gedaan) dan moogde nog uitzoeke hoe ge terug geraakt als ge ni ne hoop spare parts meehebt. gelijk voetsteuntjes en hendeltjes.
Verder top initiatief voor de beginners die het gewoon is willen proberen
guido schreef:Waar is de tijd heen dat we nog gewoon met onze straatmotor naar het circuit reden en ons vervolgens rot amuseerden? In amper een paar jaar tijd hebben we ons laten wijsmaken dat we slicks, bandenwarmers, een bestelwagen, tanksysteem, gereedschapskar, compressor en nog meer van dat absoluut moeten hebben alvorens we ons op een circuit wagen. Het resultaat is dat de circuits ingepalmd lijken te worden door pseudo-racers.
chris_lbr schreef:guido schreef:Waar is de tijd heen dat we nog gewoon met onze straatmotor naar het circuit reden en ons vervolgens rot amuseerden? In amper een paar jaar tijd hebben we ons laten wijsmaken dat we slicks, bandenwarmers, een bestelwagen, tanksysteem, gereedschapskar, compressor en nog meer van dat absoluut moeten hebben alvorens we ons op een circuit wagen. Het resultaat is dat de circuits ingepalmd lijken te worden door pseudo-racers.
Sorry Guido maar hierover wil ik toch eens iets deftig opmerken. Er bestaan genoeg organisatoren die de dag indelen in 3 a 4 groepen (naargelang ervaring) waardoor iedereen, ook de totaal onervaren circuitrijder, aan zijn trekken kan komen. Ik heb al jaren aan MSSZ gevraagd om ook zo'n dagen te organiseren maar ook dit jaar staan er weeral alleen maar dagen met 2 indelingen : minder snel en snel. Mijn vriendin rijdt doodgraag op circuit maar bij MSSZ heeft ze het sinds mei van vorig jaar voor bekeken gehouden omdat ze het niet veilig vond. Dit jaar zal zij met Intertack & 2fast4U 3 keer bij de beginners op Mettet omdat zij zich in zo'n categorie wel op haar gemak voelt.
Dat hier beweerd wordt dat circuitrijden alleen maar voor pseudo-racers voorbehouden is vind ik wel enorm kort door de bocht. Dit ligt enkel en alleen maar aan de organisator, niet aan de rijders zelf.

An_ schreef:Dat is een copy paste van de mail van Motorrijder, Guido heeft daar niets mee te maken
Ah er was mij iemand voor. Ge zijt een trage of ge zijt het niet he...

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten