Peejt schreef:Welke warp is eigenlijk van toepassing als je overal een "knietje" legt maar binnen bebouwde kom wel de regels respecteerd?
die komt na warp 5, das de verstandswarp
die anderen rijden enkel de "posers warp"

Moderator: Moderators
Peejt schreef:Welke warp is eigenlijk van toepassing als je overal een "knietje" legt maar binnen bebouwde kom wel de regels respecteerd?

NATAS schreef:Peejt schreef:Welke warp is eigenlijk van toepassing als je overal een "knietje" legt maar binnen bebouwde kom wel de regels respecteerd?
die komt na warp 5, das de verstandswarp![]()
die anderen rijden enkel de "posers warp"
Goeike 

Warp -???

dedjutoch schreef:Ik weet het niet, maar ik vrees dat ik, alvorens met de knie de grond te raken, met mijn heel gezicht de grond raakWarp -???
) -> Heb ooit een race-piloot aan het werk gezien (reed TT op Man, North West 200,.. en in Chimay) zonder knie-sliders of zonder ze te gebruiken. Em kwam nog niet eens in de buurt van het asfalt met zijn knie. Maar wat was die snél!!!
-> https://www.facebook.com/#!/pages/RIP-V ... 3134149141 Helaas is hij ondertussen overleden.
Das het belangrijkste 

TiponiDP schreef:Denk dat ik tussen 2 en 3 zit
wel eerder op 2 als ik ergens rij waar ik onbekend ben ;-)

player one schreef:heb net HEEL het warp-topic gelezen.... leuk leesvoer!
Ikzelf ben een warp 2'ke, en heeeeeeel soms eens een warp 3ke erbij. maar dat is maar heel effe, en alleen als ik wat opgefokt ben door meerijders (kwestie van niet onder willen doen).
Vind heel het warp gebeuren wel handig om een rit mee aan te duiden. als een rit op voorhand aangeduid wordt met warp 3 a 4, weet ik al dat het niks voor mij is.

heb dan ook ng maar net mn voorlopig rijbewijs en vandaag mn eerste ritje (95km) achter de rug in de Voeren,maar ik ga rijden naar de 2 

Terug naar Algemene Motorpraat
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast