Deze zomer: 5,5 dag op schok door 9 landen, over een boel Alpenpassen, het verslag!

Opmerkingen en commentaar over routes en roadbooks.

Moderator: Moderators

Berichtdoor haga46 » Zo Aug 29, 2010 11:12 pm

wreckah schreef:amai goe zot jong schuss, en niet alleen het aantal kilometers, ook uw haar!!!! :D :D

ik heb eens 10.000 in 3 weken gedaan (400 per dag), maar dit is er dik over :D
sjiek gereden, dik geamuseerd wss :)

ik ben ook net terug, 2700km op 10 dagen, waarvan 1000km gisteren. ;) zwarte woud, zwitserse alpen (grimsel) en italia (splugenpass). rustig aan, genieten van de bochtjes, en de natuur ;)

das dan 1700km op de ander 9d daar haalt de schuss zijn stale ros nog ni voor buiten :D
Maar het is idd juist iets te veel vant goede maar als ge veel wilt zien op zo weinig tijd moete wa meer rijden :cool:
volgende keer iets meer genieten van al de rest en wa minder urkes op de fiets ;) ik denk dat alle dagen een 3 a 400 kmkes ideaal zijn !!
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Re: Deze zomer: 5,5 dag op schok door 9 landen, over een boe

Berichtdoor stef » Zo Mei 22, 2011 11:16 am

Nog ne keer gelezen leuk ... ;o)

mvg

Stef
Gebruikers-avatar
stef
2fast4u.be expert member

Berichtdoor HendrikZx6r » Ma Mei 23, 2011 7:41 pm

ik heb het, dankzij link in andere topic, ook eens volledig doorgelezen... Ziet er zalig uit, moet ik ooit toch ook eens doen :) Super!!
Gebruikers-avatar
HendrikZx6r
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor haga46 » Di Mei 24, 2011 12:52 am

Dit jaar zal het niet erg compatible zijn tussen schuss en mijn tijdsschema :(
Mss volgend jaar e toerke doen schuss ;)
Ik ga het zeker niet opnieuw doorlezen voor ik mijne kop helemaal zot maak en het toch ni lukt :s
Volgend jaar zou de iomtt op de planning staan daar ben ik nu al jaren over bezig dus moet het maar is gaan gebeuren is mss een klein tripje tegenover dit maar wel een historisch gebeuren :)
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor T_2_The_Bar » Di Mei 24, 2011 9:32 am

Bedankt voor het verslag, altijd leuk en handig om te lezen. En respect om iedere dag zoveel km uit te houden!!! Zou ik niet zien zitten, en ben ook niet van plan om dat te doen.
T_2_The_Bar
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Lucasfalt » Di Mei 24, 2011 6:45 pm

haga46 schreef:Volgend jaar zou de iomtt op de planning staan daar ben ik nu al jaren over bezig dus moet het maar is gaan gebeuren

Dan wordt het hoog tijd om met de voorbereiding te beginnen.
De overtocht naar Man reserveer je best een jaar op voorhand als je een beetje goede dagen/uren wil.
Gebruikers-avatar
Lucasfalt
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Vortex2 » Do Mei 26, 2011 2:27 pm

Nice ride.
My talent outweighs my ambition
Gebruikers-avatar
Vortex2
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Schussboelie » Do Mei 26, 2011 2:34 pm

haga46 schreef:Volgend jaar zou de iomtt op de planning staan daar ben ik nu al jaren over bezig dus moet het maar is gaan gebeuren is mss een klein tripje tegenover dit maar wel een historisch gebeuren :)

Ik denk dat ik toch ga passen voor IOM.
Ik had tegen de Skippy al gezegd dat ik waarschijnlijk wel mee zou gaan maar ik denk da'k liever terug in de Alpen, Noorwegen of Schotland zal gaan rijden...
'09 KTM 990 SMT
'85 Honda VF1000F-II Bol d'Or
'00 Suzuki SV650N
'99 Suzuki TL1000R
'99 Suzuki TL1000R

If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Gebruikers-avatar
Schussboelie
2fast4u.be expert member

Berichtdoor haga46 » Za Jun 04, 2011 4:49 am

Schussboelie schreef:
haga46 schreef:Volgend jaar zou de iomtt op de planning staan daar ben ik nu al jaren over bezig dus moet het maar is gaan gebeuren is mss een klein tripje tegenover dit maar wel een historisch gebeuren :)

Ik denk dat ik toch ga passen voor IOM.
Ik had tegen de Skippy al gezegd dat ik waarschijnlijk wel mee zou gaan maar ik denk da'k liever terug in de Alpen, Noorwegen of Schotland zal gaan rijden...

dat kan ik best begrijpen maar de iomtt moet ik zeker is gedaan hebben en ivm congé en pl€kes moet ik nu 1maal keuzes maken spijtig genoeg tenzij ik de lotto ooit is win dan doe ik alles mee, aangezien ik dan genoeg vrijetijd en €kes heb dan :D :D
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor TRX » Vr Jul 08, 2011 11:00 pm

Goeie maand geleden ben ik een weekske (iets meer) naar IOM geweest tgv de TT. Ben daar trouwens Lucasfalt tegengekomen :D .
De zaterdag vertrokken (4e juni), eerst op vrijdag nog een circuitdag gereden als voorbereiding :p .

Tegen de zondag er op nog maar 1600km gereden (aja, op dat eiland rij je niet zoveel rond é).
Dan de maandagmiddag vanuit Liverpool naar Schotland gereden en tegen de zaterdagavond stonden er nog eens een 3.350km extra op de teller. 5 dagen rondgereden in Schotland, gemiddeld iedere dag iets meer dan 500km, op zaterdag van Melrose (borders) naar Folkstone gereden en dan van Calais nog naar huis (= 800km).

Die 500km op een dag was goed te doen, ondanks dat het heel dikwijls maar single track roads waren. We hadden beiden wel een uitstekende moto voor zo'n trip, ik zelf met een KTM 950 adventure en EVH met zijn Triumph Tiger, 2 hoogpoters, ideaal voor de kleien baantjes die soms wel heel kort op en neer gaan (veel van de grond geweest tijdens de congé :D ).

Zo'n trip doen op een sportmoto zou ik niet zien zitten zunne :s :o .
Afbeelding

Check out : www.trackdays.be :duim:
Gebruikers-avatar
TRX
2fast4u.be pro member

Berichtdoor haga46 » Zo Jul 17, 2011 9:14 pm

TRX schreef:Goeie maand geleden ben ik een weekske (iets meer) naar IOM geweest tgv de TT. Ben daar trouwens Lucasfalt tegengekomen :D .
De zaterdag vertrokken (4e juni), eerst op vrijdag nog een circuitdag gereden als voorbereiding :p .

Tegen de zondag er op nog maar 1600km gereden (aja, op dat eiland rij je niet zoveel rond é).
Dan de maandagmiddag vanuit Liverpool naar Schotland gereden en tegen de zaterdagavond stonden er nog eens een 3.350km extra op de teller. 5 dagen rondgereden in Schotland, gemiddeld iedere dag iets meer dan 500km, op zaterdag van Melrose (borders) naar Folkstone gereden en dan van Calais nog naar huis (= 800km).

Die 500km op een dag was goed te doen, ondanks dat het heel dikwijls maar single track roads waren. We hadden beiden wel een uitstekende moto voor zo'n trip, ik zelf met een KTM 950 adventure en EVH met zijn Triumph Tiger, 2 hoogpoters, ideaal voor de kleien baantjes die soms wel heel kort op en neer gaan (veel van de grond geweest tijdens de congé :D ).

Zo'n trip doen op een sportmoto zou ik niet zien zitten zunne :s :o .

Verslagke van maken hé man ziet er e schoon tripke uit en we want pic's !! ;)
Ivm da rijden op ne sportmoto da moete e wa gewoon zijn denk ik, ik heb vroeger nog met nen sp1 gereden en zoals ge wel zult weten is da comfort daarop nihil (ne maat van mij ging erop zitten en vroeg waar de vering en het zadel gebleven waren :D ) maar meestal ben ik diegene die de kop pakte omdat ik de planning maakte en dan kwamen er al gasten na 200km zagen voor is te rusten :s tanken en gaas gdvdm liggen kan ik in mijne zetel thuis ook :p
Gebruikers-avatar
haga46
2fast4u.be pro member

Berichtdoor colalight » Ma Aug 08, 2011 8:37 am

wij ook terug van een 7 daagse alpentour (thomas cook) met in de heen-en terugreis een tussenstop in Heidenheim(Duitsland) ook zo'n 3600 km gereden met 2 pan's ne varadero ne hornet 600 en ik met de blade en met duo ,moe zeggen wel wat vermoeiend maar goed gelukt toch blij dak er af was na 9 dagen opeenvolgend op de moto
[IMG]http://i53.tinypic.com/wj6v5h.jpg[/IM
colalight
2fast4u.be Newbie

Berichtdoor Turtle » Wo Jan 04, 2012 1:30 am

Mooi verslag kerel !

Ik wou dat ik al de GS 1200 had :-) en mijn racer verkocht was.
Gebruikers-avatar
Turtle
2fast4u.be Senior Lid

Vorige

Terug naar Routes & Vakanties