Moderator: Moderators

krapuldeluxe schreef:in welke prijsklasse wiil je gaan ?
)

Stax schreef:Yooo fotografen onder jullie,
Zit met een vraagje.
Ben nu reeds lang aan het overwegen om een toestel aan te schaffen.
Maar zie door de bomen het bos niet meer.
Welke camera's zijn aanraders?
Moet wel zeggen.... Ik heb m'n foto's graag scherp, helder en gedetailleerd.
Sommige modellen van camera's geven veel ruis of als je goed kijkt dan zijn de foto's wat 'wazig'.
Ben ook meer geneigd naar spiegelreflex dan naar een gewone camera.
Ben er al een tijdje over aan het nadenken maar kgeraak er niet uit.
Wie weet raad?
McDaddy schreef:Ik wil mij voor de zomer ook een toestel aanschaffen.
Voor mij is voornaam dat de prijs goed mee valt, dat het ne Canon is en dat ie pokkeklein is voor in mijn zaken te steken en niet op vakantie constant mee in de hand te lopen.

Voor mij is voornaam dat de prijs goed mee valt, dat het ne Canon is en dat ie pokkeklein is voor in mijn zaken te steken en niet op vakantie constant mee in de hand te lopen.
Maxxi schreef:De mijne is ne Nikon D50. Ge zult m'n fotokes al wel gezien hebben he ]
Ah da's ne D50? Kwas al aan't denken welk toestel dat zou kunnen zijn.
Idd goede foto's!!
Is zo'n reflex beetje handig in gebruik? Aangezien je alles manueel kan instellen lijkt het me soms wel puzzelen.
Maxxi schreef:Dan kan je beter ne KodakV570 kopen, kan je ineens degelijke filmkes opnemen en breedbeeldfoto's pakken. Werkt ook op SD kaartjes die goedkoper zijn dan de rest.
. Zeer onhandig.Stax schreef:Yooo fotografen onder jullie,
Zit met een vraagje.
Ben nu reeds lang aan het overwegen om een toestel aan te schaffen.
Maar zie door de bomen het bos niet meer.
Welke camera's zijn aanraders?
Moet wel zeggen.... Ik heb m'n foto's graag scherp, helder en gedetailleerd.
Sommige modellen van camera's geven veel ruis of als je goed kijkt dan zijn de foto's wat 'wazig'.
Ben ook meer geneigd naar spiegelreflex dan naar een gewone camera.
Ben er al een tijdje over aan het nadenken maar kgeraak er niet uit.
Wie weet raad?
Cagiva schreef:Ik kan u enkel aanraden waar ik zelf tevreden over ben, en dat is een Sony Cybershot met 6.0 Megapixels je kan fotos zien op naked bikes, genomen met dat toestel. Het is compact, licht en heeft een Lithium batterij die héél lang mee gaat, je kan er mee filmen maar dan zorg je beter dat je een grote geheugenkaart hebt (1GB)
steffz1 schreef:http://www.steves-digicams.com/2006_reviews/w100.html
Niet duur ook niet blijkbaar![]()
mvg
Stef

1DRR schreef:Koop u alvast geen HP. Niet content van. Niet optimale belichting kan zelfs met flash rare foto's opleveren, en ik vind dat ze toch redelijk pixelig trekken, ondanks de 4.1MP.
Als ik nog eentje koop is het wss een Canon of een Sony (pocketmodellen). Er is me trouwens altijd verteld dat een leek mooiere foto's zal trekken met zo'n klein cameraatje met automatische brol dan met al die instelmogelijkheden, omdat het ook makkelijk fout kan gaan. Als je je erop wil toeleggen kunnen daar echter superfoto's van komen...
had ook een HP voor de canon die ik nu heb. De lens van de canon is stukken beter, en de foto's dus ook veel scherper. De uitschuifbare lens van de HP is ook twee keer geblokkeerd op reis ... zeer ambetant.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten