discussie juist met wijkagent

Moderator: Moderators

Berichtdoor scalleke » Ma Feb 19, 2007 3:22 pm

heb 3 jaar in pellenberg gewoond met nog altijd de naam van de vorige huurders op de bel :D :D :D
333 ~ half evil
Gebruikers-avatar
scalleke
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor Cr0sSr0aD » Ma Feb 19, 2007 3:31 pm

Nu hebben we wel een andere postbode heb ik gezien maar onze vorige (de Paul) die kende hier toch wel de meeste mensen bij naam. Maar tis hier nog den boerenbuiten he.
Een naam op de bel vind ik ook niet nodig maar zoals Bouro gisteren in de Abt aanhaalde, op verschillende huizen hangt er geen nummer of is de nummer slecht te zien, das wel ambetant natuurlijk.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cr0sSr0aD
2fast4u.be expert member

Berichtdoor X=10C » Di Feb 20, 2007 11:08 am

Dynojet schreef:Dan woonde gij waarschijnlijk in bij Samson en Gert...:D

Ik dacht da die gewoon al 15 jaar kapot was :D
jusqu'ici tout va bien...
Afbeelding
R.I.P. TOM aka Maffebelg
Gebruikers-avatar
X=10C
2fast4u.be Senior Lid

Berichtdoor DJ_Scorpio » Do Mrt 01, 2007 4:05 pm

Bij ons in Brussel moet je ook je naam op je bel hebben staan alvorens de wijkagent je zal inschrijven.

Ik werk zelf bij de politie en der is niets zo lastig als geen naam hebben staan op je bel. Klein voorbeeld, mevrouw X belt de politie dat ze in nood is en dringend hulp nodig heeft, komen wij toe op het adres blijkt dat daar een flatgebouw met 50-tal appartementen te zijn en der staan maar hier en daar namen op die bellen maar geen mevr. X te vinden, begin dan maar te zoeken. Eerst iedereen afbellen om de voordeur open te krijgen, dan ergens gaan bellen om te zien of die Mevr. X kent, natuurlijk onbekend, dan de concierge gaan zoeken om te vragen in welk appartement mevr. X woont, concierge niet thuis. Gevolg na een half uur eindelijk gevonden waar ze woont en de ambulanciers eindelijk tot daar kunnen leiden. eindconclusie..... ambulanciers te laat, mevr.X reeds overleden terwijl dit misschien niet zo had moeten zijn want op zo'n momenten telt elke seconde:@

Der is niets zo frustrerend als weten dat je iemand in zware nood moet helpen maar dat je die persoon niet kunt vinden zeker omdat je dan net heel veel risico's hebt genomen door met de sirene er zo snel mogelijk te geraken, in het bovenstaande voorbeeld waren we er 2 minuten na de oproep gezien we er vlakbij waren toen de oproep kwam, de ambulance was er ongeveer 5 min later en dan gaat er een half uur verloren omdat we het juiste appartement niet kunnen terugvinden omdat er nergens een naam hangt.

Misschien kan je het ook eens van onze kant bekijken, ik doe patrouille en geen verkeer dus ook bijna geen boetes, ben er dus eerder om de mensen te helpen ipv repressief op te treden. En als je iets ergs voor hebt dan ben je blij dat we er zijn, ik krijg heel veel dankbare reacties tijdens de patrouilles hoor.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
DJ_Scorpio
2fast4u.be Regelmatig Lid

Berichtdoor BloodyRose » Do Mrt 01, 2007 5:23 pm

ik ben zelf facteur, en zelf vind ik dat de naam niet moet op bel of bus, ik bestel altijd op straatnaam en nummer, als de persoon er niet meer woont moeten ze gewoon opschrijven ' verhuist' of 'onbekend' en in een rode brievenbus werpen, de facteur doet de rest.
Alleen vind ik dat de naam er wel op moet als er sprake is van een appartement, wat logisch is ook).

Mijn naam staat ook niet op men bel op bus, ik krijg ook elke dag mijn post en soms nog van de vorige bewoners, maar dat geef ik dan de volgende dag aan mijn collega.
R.I.P. Benny aka Hellraiser666

Kawa zx6rr:moto:

ma 13/06 - croix
za 02/07 - zolder (open uitl)
Gebruikers-avatar
BloodyRose
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Stax » Do Mrt 01, 2007 7:04 pm

Naam op bel? Was dat voor zever?
Ik heb geen bel... is niet verplicht... binnenkort eens zo'n draadloos ding halen maar daar ga ik niet de moeite voor doen om m'n naam aan te plakken ;)

Verbazend dat ze de 'naam op bel' als vereiste zien... Is verrevan een officieel document
*-*-*-* LOUD PIPES SAVE LIVES *-*-*-*
Gebruikers-avatar
Stax
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Nadiake » Do Mrt 01, 2007 8:12 pm

bedankt allemaal voor de reacties mijne beslissing blijft toch neen met naam op brievenbus nog bel ,facteurs en politie kunnen gerust voort gaan op de nummers van de brievenbussen,en politie och die kennen mij hier wel in hasselt
ik doe het met ne buggy
Gebruikers-avatar
Nadiake

Berichtdoor BloodyRose » Do Mrt 01, 2007 9:42 pm

als er in een appartement geen naam op de bel staat en je hebt een pakje of aangetekende zending, dan doe ik niet eens de moeite om te bellen. Van den 1ste keer kaartje in de bus. Want in veel appartementen zijn er noch namen, noch op bus of bel en zelfs geen nummers, zeker hier aan de kust, waar er maar gemiddeld 25% van de appartementen bewoond is
R.I.P. Benny aka Hellraiser666

Kawa zx6rr:moto:

ma 13/06 - croix
za 02/07 - zolder (open uitl)
Gebruikers-avatar
BloodyRose
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Rebel73 » Do Mrt 01, 2007 10:19 pm

Nadiake schreef:juist discussie:@ over naam op deurbel te zetten en op brievenus,ik heb hier al 5j gene naam van mij en nu zou ik da wel moeten doen:DJuist alsof ik da nu ga doen,ik heb wijkagent gezegd da ik braaf boeleke ben en nooit hier wat uitsteek of ooit problemen heb gehad door mijnne naam er niet op te zetten,Postbode kent mij das genoeg vind ik ,wie ik niet ken moet ook niet aan mijn deur komen heb ik hem gezegd,hij geloofde mij da ik braaf was ,Ben ik dat nu echt verplicht?

Door uw naam op erop te zetten ben je ervan af, het hangt natuurlijk van uzelf af wat je ervoor over hebt om de situatie op te blazen of dood te laten bloeden.

Doe uw gedacht, dan leef je langer;)
Honda CBR292RR Fireblade
Gebruikers-avatar
Rebel73
2fast4u.be pro member

Berichtdoor transalpje » Do Mrt 01, 2007 10:29 pm

[quote="Stax"]Naam op bel? Was dat voor zever?
Ik heb geen bel... is niet verplicht... binnenkort eens zo'n draadloos ding halen maar daar ga ik niet de moeite voor doen om m'n naam aan te plakken ]

en dan is hij verwonderd dat de facteurs hem viseren :D
Gebruikers-avatar
transalpje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Stax » Do Mrt 01, 2007 10:48 pm

transalpje schreef:en dan is hij verwonderd dat de facteurs hem viseren :D

Mij viseren :? ? Sinds wanneer? Stond dat in de krant want ik weet van niks :?
Gebruikers-avatar
Stax
2fast4u.be pro member

Berichtdoor transalpje » Do Mrt 01, 2007 10:54 pm

Stax schreef:Mij viseren :? ? Sinds wanneer? Stond dat in de krant want ik weet van niks :?
Sorry Stax, om één of andere duistere reden vergis ik me telkens tussen jou en 1DRR:D
Gebruikers-avatar
transalpje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Stax » Do Mrt 01, 2007 11:00 pm

transalpje schreef:Sorry Stax, om één of andere duistere reden vergis ik me telkens tussen jou en 1DRR:D

:D Komt door de Bandits Trans... geef maar toe... je hebt spijt van die beemer en verlangd naar ne Bandit :D
Gebruikers-avatar
Stax
2fast4u.be pro member

Berichtdoor Jeroen! » Do Mrt 01, 2007 11:07 pm

Stax schreef::D Komt door de Bandits Trans... geef maar toe... je hebt spijt van die beemer en verlangd naar ne Bandit :D
:agree:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Assemocheilischmachallys !
Gebruikers-avatar
Jeroen!
2fast4u.be expert member

Berichtdoor transalpje » Do Mrt 01, 2007 11:14 pm

Stax schreef::D Komt door de Bandits Trans... geef maar toe... je hebt spijt van die beemer en verlangd naar ne Bandit :D

keep on dreaming:D
Gebruikers-avatar
transalpje
2fast4u.be expert member

Berichtdoor Nadiake » Vr Mrt 02, 2007 1:17 am

[quote="Cagiva"]Door uw naam op erop te zetten ben je ervan af, het hangt natuurlijk van uzelf af wat je ervoor over hebt om de situatie op te blazen of dood te laten bloeden.

Doe uw gedacht, dan leef je langer]
mijn gedacht is al 5j woon ik hier zonder problemen van de politie en nog van postbodes of aangetekende brieven,nu komt er hier effe een beginneling flikske mij de les spellen ,och komaan de boom in ermee,
als de flikken en postbodes hun werk te goei doen en naar de nummers kijken dan zijn er geen problemen,ik denk dat er veel mensen hunne naam er niet opstaan hebben zolang er ne nummer op staat ben ik in orde,
ik doe het met ne buggy
Gebruikers-avatar
Nadiake

Vorige

Terug naar Off-Topic