Moderator: Moderators
Nadiake schreef:juist discussie:@ over naam op deurbel te zetten en op brievenus,ik heb hier al 5j gene naam van mij en nu zou ik da wel moeten doen:DJuist alsof ik da nu ga doen,ik heb wijkagent gezegd da ik braaf boeleke ben en nooit hier wat uitsteek of ooit problemen heb gehad door mijnne naam er niet op te zetten,Postbode kent mij das genoeg vind ik ,wie ik niet ken moet ook niet aan mijn deur komen heb ik hem gezegd,hij geloofde mij da ik braaf was ,Ben ik dat nu echt verplicht?
, dus je moet alleen laten zien dat je van goede wil bent.
Al eens gedacht hoe ongemakkelijk het is voor de vervanger, als uw postbode in verlof is of ziek valt ..., en als jij een postbode hebt die heel wat flatgebouwjtes heeft, met allemaal mensen die denken zoals jij ... dan heb ik echt medelijden met hem ...Nadiake schreef:juist discussie:@ over naam op deurbel te zetten en op brievenus,ik heb hier al 5j gene naam van mij en nu zou ik da wel moeten doen:DJuist alsof ik da nu ga doen,ik heb wijkagent gezegd da ik braaf boeleke ben en nooit hier wat uitsteek of ooit problemen heb gehad door mijnne naam er niet op te zetten,Postbode kent mij das genoeg vind ik ,wie ik niet ken moet ook niet aan mijn deur komen heb ik hem gezegd,hij geloofde mij da ik braaf was ,Ben ik dat nu echt verplicht?
transalpje schreef:Als een gedacht hoe ongemakkelijk het is voor de vervanger als uw postbode in verlof is of ziek valt ...
transalpje schreef:Al eens gedacht hoe ongemakkelijk het is voor de vervanger, als uw postbode in verlof is of ziek valt ..., en als jij een postbode hebt die heel wat flatgebouwjtes heeft, met allemaal mensen die denken zoals jij ... dan heb ik echt medelijden met hem ...

X=10C schreef::agree:
neen depo maar ik denk nu wel,eerste wijkagent van 5j terug gaf mij gelijk als alleenstaande dat ik dat niet deed en den deze moest weer moeilijk kunnen doendepo schreef:die wijkagent kende u precies nog niet
Cr0sSr0aD schreef:Wou bij u eens belleke trek komen doen maar wist nie op welke bel ik moest drukken![]()
Wolfman schreef:We zullen eens samen gaan, ik weet het wel staan![]()
LOL wist niet dat er vrijgezellen waren die van deur tot deur liepen en overal belden waar er alleen een vrouwennaam op de bel stondNadiake schreef:heb ge ook al eens gedacht hoe lastig dat da is als er iemand vreemds u aan u deur komt lastig vallen als alleenstaande vrouw?dan heeft er ook niemand medelijden want tenslotte kunt ge het als vrouw allemaal maar alleen oplossen

Cr0sSr0aD schreef:Wou bij u eens belleke trek komen doen maar wist nie op welke bel ik moest drukken![]()
.hodo schreef:Jaaa, leuk![]()
We doen dat alleen met huizen waar geen naamkaartje hangt.
En anders hangt ge een kaartje met "Fam. Nadiake" dan denken ze dat ge niet alleen zijt.
:D:D:Dallemaal plezante deugnietentransalpje schreef:LOL wist niet dat er vrijgezellen waren die van deur tot deur liepen en overal belden waar er alleen een vrouwennaam op de bel stond
Trouwens alleen een N + de familienaam zegt ook niet dat daar een vrouw alleen loopt kan ook NIck, Nero of andere stripfiguur zijn
Nadiake schreef:das duidelijk dat gij mij niet echt kent eh:D:D:D:D

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast